Miksi en kiinnosta enää naisia
Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?
Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.
Et osaa lukea etkä sisäistää lukemaasi. Luuletko ettei jankkaamisesi ärsytä?
Kyllä osaan ja haluan jopa tahallaan jankata, koska mua ärsyttää minäkin olen mies joka kaipaan naisen kosketusta ja seksiä sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala katselemaan yli kolmekymppisiä tai lihavia
No siis ne ovat lihavia en kiinnostu laihoista, mutta eivät nekään kiinnostu siis tarpeeksi että näkisimme, on menny jo 3-4 sukset ristiin.
Miksi lihavienkaan naisten pitäisi kiinnostua sinusta?
No laihaa en halua koska ei vaa nappaa mun maku on lihavemmat, no on ennenkin kiinnostunut ja olen ollut parisuhteessa, no en osaa sanoa kaipaan läheisyyttä ja monia asioita en nyt jaksa tässä kirjottaa niistä.
Et osaa sanoa etkä jaksa? Argumentteja sinulla ei todellakaan ole, eikä kanssasi voi käydä älyllistä keskustelua, mutta jaksat kuitenkin tehtailla näitä typeriä aloituksiasi.
Nykyajan naiset on jotenkin muuttunut, en tiedä outoa, minulla menee muutenkin ihan hyvin tässä, mutta ei näköjää naisille mikää riitä.
Nuorempana kyllä naiset halusi mut tavata ja lähti treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaat aiheesta päivästä toiseen monta vuotta etkä ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan. Etkö osaa lukea vai oletko tosiaan noin täydellinen idiootti?
Miksi haukut minua osaan kyllä lukea ja kyllä jankkaan koska haluan mua ärsyttää kun ei kukaan kiinnostu ihan hitosti.
Kyllä osaan ja haluan jopa tahallaan jankata, koska mua ärsyttää minäkin olen mies joka kaipaan naisen kosketusta ja seksiä sun muuta.
Et osaa. Et myöskään opi mitään vaan taot päätäsi seinään vuodesta toiseen. Sinulle on annettu paljon hyviä ehdotuksia mistä voisit löytää itsellesi naisen, mutta et sinä kuuntele.
Menny vaan huonommaksi naisasiat ja monenkaa menee sukset ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään ole velvollisuutta joutua sun näpelöitäväks. Mene maksullisiin. Itse en enää nelikymppisenä halua miestä, enkä seksiä. Ne on nähty jo.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset on jotenkin muuttunut, en tiedä outoa, minulla menee muutenkin ihan hyvin tässä, mutta ei näköjää naisille mikää riitä.
Nykyajan naiset eivät ole samoja kuin 20 vuotta sitten. Et sinäkään ole sama kuin 20 vuotta sitten. Ja vaikka sinulla menee muutenkin ihan hyvin tässä, ei sen näköjään sinulle riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa. Et myöskään opi mitään vaan taot päätäsi seinään vuodesta toiseen. Sinulle on annettu paljon hyviä ehdotuksia mist
Sori osaan kyllä en mä nyt tällänen ole livenä, harmi ku et sitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan riitä se, että viikonloppuhuveiksi on tarjolla ryyppäämistä ja Allun patjana oleminen. Viikolla ei tehdä mitään, katsellaan korkeintaan telkkaria. Keskustellakaan ei voi, koska äijä mokeltaa kuin joku riemuidiootti samoja sanoja päivästä toiseen. Ruokaa se ei osaa laittaa, kirjoja ei lue, matkusteluun ei ole varaa.
On juu tooooodella ihmeellistä, ettei naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että me naiset ei haluta rinnallemme ihan ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan riitä se, että viikonloppuhuveiksi on tarjolla ryyppäämistä ja Allun patjana oleminen. Viikolla ei tehdä mitään, katsellaan korkeintaan telkkaria. Keskustellakaan ei voi, koska äijä mokeltaa kuin joku riemuidiootti samoja sanoja päivästä toiseen. Ruokaa se ei osaa laittaa, kirjoja ei lue, matkusteluun ei ole varaa.
On juu tooooodella ihmeellistä, ettei naisia kiinnosta.
Ei tietenkää ole varaa matkustella ei ees kiinnosta, mitä sä nyt meinaat, häivy siitä en jaksa sun juttuja, ei kiinnosta lukea kirjoja, luen kyl ihan muita juttuja, en mä ees juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että me naiset ei haluta rinnallemme ihan ketä tahansa.
En mäkää pitkänä ihan komeana miehenä, mut on nämä matchit ihan nättejä kelpaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään ole velvollisuutta joutua sun näpelöitäväks. Mene maksullisiin. Itse en enää nelikymppisenä halua miestä, enkä s
En ole niin epätoivonen et menisin maksullisiin.
juu naistenkaa vaa menee huonompaa suuntaa tekis mieli jäädä vaa yksin ja unohtaa, naisista on vain harmia.
Kyl sitä kuitenkin näkee paljon kauniita naisia ja olishan se kiva jos sais läheisyyttä.
Alkoholismi näkyy liikaa kasvoilla?
Se että ihminen on kiinnostava ja ikäänkuin lyhtypylväs mikä valaisee ympäristönsä ja jonka luo on helppo ja hyvä tulla lämmittelemään on empaattinen, kuuntelee, ulospäinsuuntautunut, hyväsydäminen, lämmin, inhimillinen, myötätuntoinen, kokenus, viisas ja rehellinen, ymmärtäväinen ja helposti lähestyttävä.