Miksi en kiinnosta enää naisia
Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.
Kommentit (226)
Minulle kelpais mahakas ja tavallinen nätti nainen.
Luulisi et olisi vientiä, mua rumemmimmalki on naisia, en mä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
juu naistenkaa vaa menee huonompaa suuntaa tekis mieli jäädä vaa yksin ja unohtaa, naisista on vain harmia.
Mitä sä sitten haluat naisen kun inhoat niitä kuitenkin? Just sunlaisten takia miehet on pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Ruma voi olla muttei idiootti. Se on sun ongelmas
Pieni kulli tai jota et ole värjännyt mustaksi ?
Jos et vieläkään ymmärrä, niin lue nuo avauksesi ja mieti vielä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Jos et vieläkään ymmärrä, niin lue nuo avauksesi ja mieti vielä hetki.
Ymmän kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma voi olla muttei idiootti. Se on sun ongelmas
En mä ole idiootti. Teen paljon töitä ja menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu naistenkaa vaa menee huonompaa suuntaa tekis mieli jäädä vaa yksin ja unohtaa, naisista on vain harmia.
Mitä sä sitten haluat naisen kun inhoat niitä kuitenkin? Just sunlaisten takia miehet on pelottavia.
Koska minäkin kaipaan seksiä ja läheisyyttä
Et kiinnosta naisia, koska olet jankkaaja. Lähes joka päivä laitat saman aloituksen, välillä useammankin kerran päivässä. Tuollainen ei ole millään tavoin normaalia käytöstä, ja varmasti jonkinlainen outo käytös välittyy myös sun live-tapaamisissasi. Mitä ilmeisemmin et osaa lukea sosiaalisia vihjeitä ja keskustelutaidoissasi on kehittämisen varaa. Et varmasti halua kuulla tätä, mutta tuon voi kyllä aika hyvin päätellä näistä sun palstakommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset on jotenkin muuttunut, en tiedä outoa, minulla menee muutenkin ihan hyvin tässä, mutta ei näköjää naisille mikää riitä.
Ei todellakaan riitä se, että viikonloppuhuveiksi on tarjolla ryyppäämistä ja Allun patjana oleminen. Viikolla ei tehdä mitään, katsellaan korkeintaan telkkaria. Keskustellakaan ei voi, koska äijä mokeltaa kuin joku riemuidiootti samoja sanoja päivästä toiseen. Ruokaa se ei osaa laittaa, kirjoja ei lue, matkusteluun ei ole varaa.
On juu tooooodella ihmeellistä, ettei naisia kiinnosta.
Ei tietenkää ole varaa matkustella ei ees kiinnosta, mitä sä nyt meinaat, häivy siitä en jaksa sun juttuja, ei kiinnosta lukea kirjoja, luen kyl ihan muita juttuja, en mä ees juo alkoholia.
No mitä ihmettä nainen sinunlaisellasi miehellä tekisi? Tylsä kuin kasa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja TAAS olet valittamassa, keksi jokin toinen harrastus ihan oikeasti.
Allu vois opetella neulomaan. Sais kädet pois munistaan ja ajatukset pois naisista.
Sitäpaitsi naiset tykkää neulojamiehistä.
Ennen sitä läheisyyttä ja seksiä myös saikin ei naisia enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin naisetkin. Eivät vain sinun kanssasi, koska olet ää l i ö.
Sä et kiinnosta naisia etkä ole ikinä kiinnostanutkaan, koska olet va jak ki.
Et kykene tuottamaan järkeviä lauseita etkä ajattelemaan mitään muuta kuin omaa kyrvännuppiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin naisetkin. Eivät vain sinun kanssasi, koska olet ää l i ö.
Olet sairas. Syö lääkkeesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kaipaan sataa tonnia rempparahaa mutta kaikkea ei saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä et kiinnosta naisia etkä ole ikinä kiinnostanutkaan, koska olet va jak ki.
Et kykene tuottamaan järkeviä lauseita etkä ajattelemaan mitään muuta kuin omaa kyrvännuppiasi.
Tule tänne sanomaa naama etee uskallatko, katotaa miten käy?
Onneksi on saanut elää elämän, jossa naiset eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta. Ei tarvitse ihmetellä, mikä nyt on muuttunut. M50
Se voi olla olen lihonut ja kaljamaha, mutta nyt en juo.