Miksi en kiinnosta enää naisia
Olen 40 v mies ja yritän tutustua naisiin saan kyllä osumia tinderissä ja naiset vastaileeki, mutta sitten se tyssää kun pitäisi nähdä melkein aina en ymärrä, eikä naiset ole sitten tarpeeksi kiinnostuneita, kyllä olen kysynyt syytäkin niin joku on hyvä juttu aina, minua taas kiinnostaisi nähdä ja tutustua, en ymmärrä, ei tämä ennen ollut tälläistä kun oli nuorempi, pääsi paremmin treffeille.
Kommentit (271)
Deittailu muuttuu erilaiseksi 40+ iässä. Olet keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on selvä, sit pitää alkaa kehittää ittensä ja laihduttaa.
Miten ajattelit kehittää itseäsi? Lukemalla kirjoja ja opiskelemalla? Siitä voisi olla apua.
Ei kiinnosta kirjat podcastit kyllä. ei kiinnosta opiskelu mulla on jo töitä.
Miksei sinua kiinnosta kirjat? Tiedätkö mistä kaikesta jäät paitsi kun et lue? Naisista.
Miksei sinua kiinnosta opiskelu? Ei opiskelun tarvitse johtaa uuteen ammattiin. Monet opiskelevat esim. kieliä. Avoimen yliopiston kursseilla voisit tavata elämäsi naisen.
Tämä just, ei sen opiskelun tarvitse olla tylsää tai kuivaa, mutta olisi hyvä että olisi edes jotain intohimoja ja tavoitteita elämässä. Mun mies esim. opettelee vapaa-ajallaan miten tehdä DJ:n hommia ja mun veli harrastaa itsepuolustuslajeja ja opiskelee japanin kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kiinnostus pitää ansaita! Puhut mukavia, kehut tissejä ja persettä sekä ohimennessä vaivihkaa koskettelet ja taputtelet! Vienosta hymystä kyllä huomaa kun nuorta naista kiinnostaa! T: M65+
No hyi vttu. Tuolla pelillä lennät baarista alta aikayksikön. Koskettele ja taputtele sinä vain omia tyttärentyttäriäsi jos uskallat, pervo.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti meen kysymää naisilta jossain forumissa mikä hitto teit vaivaa ku oon komea ja pitkä ja ette kiinnostu.
No jos ulkonäkö on kunnossa niin se ongelma lienee mitä todennäköisemmin sun luonteessa ja sosiaalisissa taidoissa. Tätähän me naiset ollaan yritetty täällä palstallakin sanoa, että pelkkä ulkonäkö ei herätä kiinnostusta vaan tärkeintä on kiva ja kiinnostava luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti meen kysymää naisilta jossain forumissa mikä hitto teit vaivaa ku oon komea ja pitkä ja ette kiinnostu.
No jos ulkonäkö on kunnossa niin se ongelma lienee mitä todennäköisemmin sun luonteessa ja sosiaalisissa taidoissa. Tätähän me naiset ollaan yritetty täällä palstallakin sanoa, että pelkkä ulkonäkö ei herätä kiinnostusta vaan tärkeintä on kiva ja kiinnostava luonne.
No kai mä oon sitte muuttunu nuorempana en niin ruikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Juominen ja pelaaminen.
Joten kumppanin on oltava peliongelmainen, aivonsa juomisella tuhonnut juoppo. Muita mahdollisuuksia ei ole.
Ei kiitos. En pelaa enää ja alkoholia juon vähempi.
Vierailija kirjoitti:
Ja yllättäen Allulla ei ole yhtään mitään annettavaa keskustelulle, kun kysytään mitkä asiat häntä kiinnostavat. Paitsi pelaaminen ja juominen. Persoonana yhtä kiinnostava kuin läjä paskaa.
Monetkin asiat olet kyl sairas
Monetkin asiat olet kyl sairas
No kerropa niistä asioista, joista olet kiinnostunut. Muita kuin pelaaminen ja juominen.
Ihan sama mitä musta ajatellaan. Mulla menee iha hyvin
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä musta ajatellaan. Mulla menee iha hyvin
Niinpä niin. Et siis ole kiinnostunut mistään muusta kuin naisista, pelaamisesta ja juomisesta. Ja juuri siksi tilanteesi ei tule muuttumaan yhtään miksikään, ainakaan parempaan päin.
Naisten kiinnostus pitää ansaita! Puhut mukavia, kehut tissejä ja persettä sekä ohimennessä vaivihkaa koskettelet ja taputtelet! Vienosta hymystä kyllä huomaa kun nuorta naista kiinnostaa! T: M65+