Säälin ihmisiä, joilla on oma talo
Kommentit (13)
Vaikka se olisi sinulle riesa, se ei sitä ole välttämättä muille. Tuliko sellainen mieleen?
Jaa. Pitäsköhän tämä velaton okt sitten myydä että pääsen johonkin vuokraluukkuun missä joka v i t u n asiasta pitäisi murehtia että antaakohan vuokraisäntä tehdä sitä tai tätä.
Jos mä nyt kuitenkin jatkan yhä näin.
Mä oon just myymässä omaani ja muuttamassa asoon, mutta ei tarvitse sääliä sillä ton myynti tuo kummasti täytettä tilille.
Miksei sua saada pois tältä palstalta?
Meillä on 2 taloa. Toinen tuli puoliksi vahingossa, kun haluttiin siihen kuuluvat maat. Onneksi se on nyt vuokralla.
Tuplasääli sitten meille, meillä on kaksi taloa eri maissa.
Älä turhaan sääli. Kellahdan kahville sohvan nurkkaan 6m korkeassa, valossa kylpevässä olohuoneessani.
Ja ennen kuin tulee joku itkemään lämmitykseen kuluvasta rahasta. Sitä on.
Älä turhaan:)
Meillä on talot Suomessa ja ulkomailla ja nautitaan täysillä!
Riesa? ilmeisesti sinulla on kokemusta omakotitaloista joissa on ollut ongelmia. Kaikki omakotitalot eivät ole sellaisia.
Miksi minun taloni on riesa sinun elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Pitäsköhän tämä velaton okt sitten myydä että pääsen johonkin vuokraluukkuun missä joka v i t u n asiasta pitäisi murehtia että antaakohan vuokraisäntä tehdä sitä tai tätä.
Jos mä nyt kuitenkin jatkan yhä näin.
Tai ihan omistusasuntoon kerros/rivi/paritaloon ja saat kärsiä muista naapureista ja vääntää onko jokin remontti turha vai ei. Ihan kuin ketään pakotettaisiin asumaan omakotitaalossa. Itse vihdoin viimein kun sellaiseen pääsin en ole katunut enkä kärsinyt, hyvin on mennyt jo 18 vuotta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6416030/saalin-ihmisia-joilla-ei-ole-om…