MIksei naisille kelpaa kaljamahainen ja velkaantunut mies?
MIksei 40 kaljamahainen velkaantunut kelpaa, siis en yritä mitää missejä vaan minulle kelpaa pyöree nainen myös? Mutta ei kelpaa ei.
Kommentit (30)
Huono itsetunto, kuten sinulla, on turn-off. Keksi jotain muuta arvokasta itsessäsi kuin raha tai vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto, kuten sinulla, on turn-off. Keksi jotain muuta arvokasta itsessäsi kuin raha tai vartalo.
Kyllä minä komea olen ja pitkä mutta en oikein kelpaa, on sanottu et velka ja kaljamaha on este?
Mun elämä vaan on hauskaa just näin.
lopeta nyt täällä vauvalla valittaminen... sä oot säälittävä mies!!
Kaljamahan ylläpitoon menee liikaa aikaa ja rahaa. Jokapäiväista kaljaa se vaatii ja nainen joutuu maksajaksi, kun mies on velkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
lopeta nyt täällä vauvalla valittaminen... sä oot säälittävä mies!!
MIksei saisi valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä komea olen ja pitkä mutta en oikein kelpaa, on sanottu et velka ja kaljamaha on este?
Komea kaljamaha?
potkaiskaa joku nyt ap:ta naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloitit uuden valitusketjun...
Tuo pälli tehtailee näitä samanlaisia ketjuja monta päivässä.
Koska en tykkää kaljamahasta rakastellessa. Kaljamahaiset tuppaavat olemaan passiivisia rakastajia, lisäksi vaikea rakastella kun vehjettä ei tunne, maha on tiellä. Rahat eivät kiinnosta, mutta tykkään littanasta mahasta.
N62
Koska olet velkaantunut. Jos sinulla olisi paljon rahaa josta olisit valmis maksamaan naisen ostokset niin saattaisit kelvatakin.
Yritän yleensä välttää ilkeileviä vastauksia, mutta kirjoitustyylisi perusteella et liene myöskään erityisen älykäs. Voin kyllä olla väärässäkin, ja kirjoitat tahallasi tuolla tavalla jostain ihmeen syystä.
Möhömaha ei haittaa, se että maha on kasvattu kaljalla, ja on velkaa, joten kiitos ei.
Ap, sinulla on niin paljon velkaa, ettet voi matkustaa tai tehdä mitään kalliimpaa. Juot, minä en ollenkaan. Haukut naisia.
Se on se myytti, että pitäisi olla aina tikissä ja sitten motkotetaan kun nivelet paskana viiskymppisenä kaikesta pumppaamisesta. Ei kestä katsoa sellaista, joka elelee miten haluaa.
Niin kertokaas mitä naiset nirsoilette?