Käyttekö salaa perheeltä esim. autokaistalta
ruokaa?
Minulla oma henmotteluhetki hakea joku hamppari ja syödä se yksin autossa. Mahtavinta juuri esim. töistä tullessa tai kauppareissulla.
Kommentit (29)
En. Vien toki muillekin, koska en ole itsekäs sika.
Kuinka lihava olet ap?
Ei. Miksi kävisin? Mulle hyvät hetket on esim. huomenna vapaapäivä, lapset koulussa ja puoliso töissä. Teen mitä teen ja juon pari litraa kahvia sohvalla katsellen hyviä ohjelmia. Ai,mut olis pakaste pitsaa kyllä pakkasessa. Jos vetäisi lounaaksi.
En olisi sellaisessa suhteessa, jossa täytyy salailla kumppanilta syömisiä.
Tekeekö salailu siitä erityisen mahtavaa vai mikä idea siinä on että menet salaa? Tavallaan ymmärrän mutta toisaalta en, kai nyt ainakin puolisolle voi tuosta sanoa, jos lapsille ei halua. Oletan siis että perheellä tarkoitit sinulla olevan myös lapsia (sitä kun ei nykyään oikein tiedä, mitä se perhe kenellekin on).
Olen nähnyt kauppakeskusten vessoissa tyhjiä alkoholijuomatölkkejä (palautuspiste siis ihan lähellä) ja yhden lastenrattaita työntävän näin nakkaavan tölkin melkein kaupan eteen. Tuli mieleen että jotkut ehkä vetävät kauppareissulla myös salajuoman. Tai mikä lie selitys, vessa ei oikein tunnu kivalta juomapaikalta.
Exäni syytti minua salaa syömisestä. Tällainen syyttely on aika rasittavaa. Aloinkin käydä sitten salaa panemassa. Aikansa paneskeltuani totesinkin sitten, että eiköhän erota. Nopeasti lähti ja yritti viedä myös minun omaisuuteni mukanaan. Eihän se onnistunut tietenkään.
En kyl muista käyneeni töiden jälkeen koskaan autokaistalla hampparilla, mutta kun kävin kaupassa, josta lähti lähes aina suklaapatukka, tai pieni määrä irtsareita mukaan, jotka sitten söin autossa matkalla kotiin, eikä niistä sen enempää puhuttu kellekään. Tiedän että vaimo teki samaa kun hän kävi kaupassa.
Ei tule salaa käytyä, mutta joskus harvoin käyn yksin. Mieskin käy joskus ilman minua, mutten koe hänen käyvän "salaa". Itselläni on huono tapa etten käy juuri missään syömässä vaikka olisin asioilla monta tuntia. En oikein tykkää käydä kahviloissa tai ravintoloissa.
Ruuhkavuosina pysäytin auton työmatkalla jonnekin rauhalliseen paikkaan ja istuin kymmenen minuuttia silmät kiinni. Sitten taas jaksoi jatkaa.
Joo joskus. Meillä on pieniä lapsia, joille en halua kovin usein tällaista tarjoilla ja puoliso ei erityisesti välitä pikaruuasta. Se, että saan syödä yksin autossa on välillä ihan luksusta.
En. Koska yleensä meen sisälle... :D en tykkää syödä autossa.
Esim. Lasten harrastusten aikana teen tota. Tosin se ei oo salaisuus kun tilikin on yhteinen. Siellä ne mäkkisafkat ja sushibuffat seisoo. Ei oo tullut sanomista. :P
Tämä. Tulee myös kalliiksi ostaa lapsille.
Vierailija kirjoitti:Joo joskus. Meillä on pieniä lapsia, joille en halua kovin usein tällaista tarjoilla ja puoliso ei erityisesti välitä pikaruuasta. Se, että saan syödä yksin autossa on välillä ihan luksusta.
Mielestäni salasuklaat ym herkut ei eroa salahampurilaisesta mitenkään.
En. Ostan aina puolisolle myös kotiin saman satsin.
Pitsaa tai hampurilaista