Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suhteessa on vähän seksiä naisen haluttomuuden takia, voiko nainen silti pitää parisuhdetta onnellisena?

Vierailija
22.02.2026 |

Kiinnostava kysymys, kokemukseni mukaan ei voi

Kommentit (421)

Vierailija
361/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei halua olla missään tekemisissä sukuelinten tai eritteiden kanssa sellaiselta taholta, jota ei halua. Tuollainen on maksimissaan jotain ehdollistumaa tai ylisukupolvista alistumista, että pitäisi olla. Oman lapsensa perseen voi pestä vaipanvaihdon yhteydessä mutta aikuinen mies osaa itse vapauttaa palleistaan siemenet. Jos ei osaa niin minä autan vain skalpellilla.

Skalpellilla ongelma poistuu muuten myös pysyvästi eli kerralla kuntoon.

Vierailija
362/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä tarjoat naiselle?

Sitä mitä hän silloin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Avioliitto ei ole yhtä kuin s eksiorjuussuhde, VAI ONKO? "

Ei tietenkään. Mutta se on suhde jossa olisi hyvä ymmärtää että kummallakin ihmisellä on erilaisia tarpeita jotka avioliitossa ollessa yleensä halutaan tyydyttää sen kumppanin kanssa. Jos tämä ei käy, kannattaa joko olla menemättä avioon tai etsiä kumppani jolla on täsmälleen samat käsitykset kuin itsellä.

Kuule ihmiset ovat naimisissa kymmeniä vuosia. Siinä ehtii muuttua monetkin asiat moneen kertaan matkan varrella. Mitään täsmälleen samaa harvoin löytää.

Vierailija
364/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko näet miehesi?

Eipä yksikään mies mitenkään kovin viehättävä tai esteettinen ole. Kauneimmat ja nuorimmat pollerotkin kantavat niitä ryppyisiä palleroita ihan vauvasta asti, jotka tekevät kaikista miehistä samanlaisia karvaisia, ällöttäviä apinoita viimeistään vanhemmalla iällä ja sen typerän eristeleikin seurauskin on vaan lisää näitä ällöttäviä yksilöitä

Moi Saara Särmä 

Meitä on kuule paljon muitakin jotka eivät pidä alhaisempaa elämänmuotoa millään tavalla viehättävänä.

Tuo alkaa jo olla netin incel-likaviemäritasoa. Se on kyllä jännä, miksi em. tyypit ovat usein miehen kanssa naimisissa. Sääliksi käy niitä ukkoja.

Tuo on vähän kuin j

Johtuu varmaan siitä että oli naisen oma halu ja mieltymys mikä tahansa niin hetskumiehet ahdistelevat siitä huolimatta. Esim. täällä vauvalla on päivittäin kymmeniä, satoja viestejä ihan silkkaa seksuaalista häirintää ja ahdistelua, joka kohdistuu satoihin, tuhansiin naisiin.

Eli lopettakaa se rikollinen toiminta ja jättäkää naiset rauhaan paikoissa, missä he eivät ole eksplisiittisesti etsimässä pervouksia, niin asia korjaantuu todennäköisesti ihan sillä. Huom. deittiapeissakin on seksuaalinen häirintä kielletty, eli sellaiselle sijaa on pelkästään only fansissa ja pervomessuilla - kaikkialla muualla se on rikollista. Myös täällä.

Vierailija
365/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat. Entä jos et haluaisi? Antaisitko silti

En tietenkään. Sanoin vain että on myös ihan mahdollista että osa ihmisistä aidosti haluaa ilman että se on millään tavalla pakotettua.

Normaali ihminen ei halua olla missään tekemisissä sukuelinten tai eritteiden kanssa sellaiselta taholta, jota ei halua. Tuollainen on maksimissaan jotain ehdollistumaa tai ylisukupolvista alistumista, että pitäisi olla. Oman lapsensa perseen voi pestä vaipanvaihdon yhteydessä mutta aikuinen mies osaa itse vapauttaa palleistaan siemenet. Jos ei osaa niin minä autan vain skalpellilla.

Vastentahtoinen sinkkuus, lapsettomuus, denialismi ja jonkin tason mt-ongelmat ja mahdollisesti jokin miehestä johtuva trauma paistavat vahvasti läpi tästä viestistä.

Vierailija
366/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä tarjoat naiselle?

Sitä mitä hän silloin haluaa.

Eipä ole miehet toimittaneet minulle edes bare minimumia vaikka ovat kyllä säännöllisesti yrittäneet pilluuni päästä. Joskus kun on "luotolle antanut" niin toimitusta ei ole tullut. Joten turha valehdella enää.

Vierailija
367/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen isä voi miettiä asiaa oman tyttärensä kautta. Haluatteko, että hän harrastaa poikaystävänsä kanssa seksiä silloinkin kun ei halua, vain siksi että jonne saa pallinsa tyhjiksi? Ei se teidän vonkaaminen ja painostaminen yhtään ylevämpää ole

En nyt haluaisi ainakaan nähdä poikaystävä vain jonain jonnena vaan ihan ihmisenä ja toivoisin että heidän yhteiselonsa olisi molemmin puolin hyvää ja tyydyttävää. 

Kiersit kysymyksen. En ole yllättynyt.

Vierailija
368/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Sanoin vain että on myös ihan mahdollista että osa ihmisistä aidosti haluaa ilman että se on millään tavalla pakotettua.

Vastentahtoinen sinkkuus, lapsettomuus, denialismi ja jonkin tason mt-ongelmat ja mahdollisesti jokin miehestä johtuva trauma paistavat vahvasti läpi tästä viestistä.

Tai sitten se että ymmärrän naiseuteni ja seksuaalisuuteni arvon, toisin kuin alhaisen viemärirotta miehen. Yksi mies voi siittää 20 000 naista, that's it. Ei teillä ole mitään neuvotteluvaraa näissä asioissa, ei niin yhtään mitään.

Vierailija
369/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, mutta ei välttämättä halua erota

Äläs nyt. minusta tuli onnellinen tässä liitossa heti, kun sain lopettaa seksin kokonaan. 

Seksistä tuli lopulta todella suuri painajainen.

Mies sai olla onnellinen ja tyytyväinen vuosikymmeniä, kun sai seksiä ja aina oli tyytyväinen ja onnellinen seksin jälkeen, ja aina tuli.

Minä jäin kuuntelemaan miehen kuorsausta ja tunsin itseni hyväksikäytetyksi.

Nyt minä olen tyytyväinen ja mies ehkä ei, mutta aika tuherrusta se jo miehellä muutenkin oli muutenkin. 

Mies saa hakea seksinsä muualta jos haluaa.

Toki kannattaa opetella pitämään sitä daamia hyvänä ja vähän ajatella senkin saamisia, ettei nainen ole vain antajapuolelle. Sitä kun ei pitemmän päälle jaksa, jos joudut aina olemaan sen antava osapuoli, mutta mitään et saa takaisin.

Ja ennen kuin tulee inisemään, että olisit ite runkannut itsellesi sen orkun siinä samalla niin kysynpä vaan kuinka moni mies jaksaisi seksielämää, jonka päätteeksi mies itse runkkaisi itselleen orkun. Mihin sitä toista osapuolta siinä sitten edes tarvitaan??

Kyllä sänkyhommat pitää olla sellaisia, että kumpikin antaa ja kumpikin saa. 

Eikä niin ,että toinen saa ja toinen hoitaa homman omin käsin joka jumalaan kerta :D

Silloin voi vaan runkata ja lopettaa koko naimisen turhanpäiväisenä. 

Vierailija
370/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihmiset ovat naimisissa kymmeniä vuosia. Siinä ehtii muuttua monetkin asiat moneen kertaan matkan varrella. Mitään täsmälleen samaa harvoin löytää

Sitä varten on puhuminen ja empatia että mietitään miten kumpikin tuntisi olevansa tärkeä ja saavansa ne tärkeimmät asiat mitä suhteessa kaipaa.

Jos tämä ei millään onnistu, on parempi molemmille että jatketaan eri suuntiin. Yhdessä ei ole pakko olla.

Vierailija
371/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole miehet toimittaneet minulle edes bare minimumia vaikka ovat kyllä säännöllisesti yrittäneet pilluuni päästä. Joskus kun on "luotolle antanut" niin toimitusta ei ole tullut. Joten turha valehdella enää

Minä en voi olla vastuussa sinun huonoista kokemuksistasi. Jos vaimolta tulee negatiivista palautetta niin sitten katson mitä pitää muuttaa.

Vierailija
372/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko näet miehesi?

Eipä yksikään mies mitenkään kovin viehättävä tai esteettinen ole. Kauneimmat ja nuorimmat pollerotkin kantavat niitä ryppyisiä palleroita ihan vauvasta asti, jotka tekevät kaikista miehistä samanlaisia karvaisia, ällöttäviä apinoita viimeistään vanhemmalla iällä ja sen typerän eristeleikin seurauskin on vaan lisää näitä ällöttäviä yksilöitä

Moi Saara Särmä 

Meitä on kuule paljon muitakin jotka eivät pidä alhaisempaa elämänmuotoa millään tavalla viehättävänä.

Tuo alkaa jo olla netin incel-likaviemäritasoa. Se on kyllä jännä, miksi em. tyypit ovat usein miehen kanssa naimisissa. Sääliksi käy niitä ukkoja.

Tuo on vähän kuin j

Lesbottelu ei ole yhtään sen asiallisempaa kuin oman munansa naisille pakottaminenkaan. Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuutensa: miehellä ei ole oikeutta minun seksuaalisuuteeni kohdistui se miehiin tai naisiin. Se että te kykenette vain heterouteen tai homouteen ja on pakko siittää kompulsiivisesti jotakin reikää ei tarkoita sitä, että naiset olisivat tuollaisia viemärirottia. Ihmiskehossa ja elämässä on paljon kaikenlaista muutakin mielenkiintoista kuin sukuelimet, suosittelen joskus ottamaan selvää

Vierailija
373/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersit kysymyksen. En ole yllättynyt

En halua elää elämääni ajattelemalla kaikkea pahimman skenaarion mukaan. Se ei tuota mitään hyvää. Jos joku asia oikeasti alla olla ongelma niin sitten palataan asiaan. Mutta kahden fiksun nuoren miehen vamhempana en halua nähdä miehiä lähtökohtaisesti itsekkäinä sikoina.

Vierailija
374/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on naisessa? Siksi että hän haluaa nauttia seksistä kanssasi (eli haluaa että hetki on hänelle sopiva)

Jos sellainen hetki löytyy äärimmäisen harvoin niin se voi edelleen olla ongelma.

Sitä se mieskin voi miettiä, että miksi sitä oikeaa hetkeä ei löydy? Onko miehen tapana ollut määrätä milloin, missä ja miten seksiä harrastetaan ja nainen on kyllästynyt siihen, että hänen seksuaalisuudelleen ei anneta tilaa eikä aikaa. 

Ja sitten on ne arkiset jutut eli huolehtiiko mies todella lastenhoito- ja kotitöistä osaltaan vai onko sälyttänyt kaiken naisen niskaan. 

Vierailija
375/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole miehet toimittaneet minulle edes bare minimumia vaikka ovat kyllä säännöllisesti yrittäneet pilluuni päästä. Joskus kun on "luotolle antanut" niin toimitusta ei ole tullut. Joten turha valehdella enää

Minä en voi olla vastuussa sinun huonoista kokemuksistasi. Jos vaimolta tulee negatiivista palautetta niin sitten katson mitä pitää muuttaa.

Et niin, mutta kokemus osoittaa että 99% miehistä on juuri tällaisia pettymyksiä ja pettäjiä. Ei ole pienintäkään syytä hypätä yhdenkään renkaan läpi heidän vuokseen

Vierailija
376/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se mieskin voi miettiä, että miksi sitä oikeaa hetkeä ei löydy? Onko miehen tapana ollut määrätä milloin, missä ja miten seksiä harrastetaan ja nainen on kyllästynyt siihen, että hänen seksuaalisuudelleen ei anneta tilaa eikä aikaa

Tietenkin näitäkin pitää miettiä. Silti on myös mahdollista että naisella on jotain omia henkisiä lukkoja tai käytösmalleja jotka vaikeuttavat seksielämää. Miksi tämä on niin hankala myöntää edes mahdolliseksi? Ihmiset ovat monimutkaisia otuksia ja meillä on kaikenlaisia ongelmia ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
377/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kuitenkin kai oli kyse siitä että ei halua, ei niistä ihmisistä jotka haluavat. 

Jos minulla ei sillä hetkellä sitä halua ole, niin seksuaaliset teot ovat äärimmäisen vastenmielisiä, oli kyseessä sitten oma ihana mies tai naapurin juoppo Sirpa ja hänen dildonsa. Kun ei halua niin ei halua.

Ehkä kaikki ihmiset eivät oikein ymmärrä mitä se on kun ei oikeasti halua? 

Vierailija
378/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua elää elämääni ajattelemalla kaikkea pahimman skenaarion mukaan. Se ei tuota mitään hyvää. Jos joku asia oikeasti alla olla ongelma niin sitten palataan asiaan. Mutta kahden fiksun nuoren miehen vamhempana en halua nähdä miehiä lähtökohtaisesti itsekkäinä sikoina.

Kierrät edelleen kysymyksen, jonka luulisi olevan helppo. Itse haluan tyttärieni harrastavan seksiä ainoastaan kun haluavat sitä ja nauttivat siitä. Ei tarvetta kiertelyyn ja kaarteluun.

Vierailija
379/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, minä tiedän muuten useamman mammanpojan jotka ovat r aiskanneet naisia. Ja puolustelevat myös poikiaan ja syyllistävät uhreja. 

Se on jännä juttu tuo mies, tahraa ja mädättää naisen oli se sitten hänen aviomiehensä tai lapsensa.

Vierailija
380/421 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et niin, mutta kokemus osoittaa että 99% miehistä on juuri tällaisia pettymyksiä ja pettäjiä

Miksi juuri sinulle tulee vain tällaisia vastaan kun moni nainen löytää oikein kunnollisia miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä