Nyt ei sitten oikeasti rahat enää riitä! Tukien leikkauksien jälkeen minulla jää vain 190€/kk vuokran jälkeen! Mistä apua?
Kommentit (58)
kiittämättömät loiset ulisevat ilmaiseksi saamastaan rahasta.
kaikki tuet pitäisi lopettaa.
menkää töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään kelpaa asunto.
Koska ei ole Helsingin ytimessä, ei ole vähintään kaksio ja omalla saunalla ja parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko nämä leikkaukset yllätyksenä on ollut monta vuotta aikaa etsiä halvempaa asuntoa.
En saa halvempaa, olen jo 3 vuotta aktiivisesti etsinyt
Ap.
Mitkä kriteerit asunnolle?
Helsingissä
Vähintään 35 neliötä
Vuokra max 715€/kk
Pyykinpesukone ja astianpesukone liitännät
Ap
KONALAN JAUHENLIHAMIES JANKUTUS POIS
Vierailija kirjoitti:
menkää töihin.
Kuinkas jos on käynyt töissä vaikka 20 vuotta ja maksanut kiltisti veronsa? Sitten menettää työpaikkansa ja muuttuu loiseksi? Mitä järkeä siis oli maksaa veroja?
ET mistään. Apua saat ja varmasti jos vasemmisto saa äänivyöryn. Maahan tulee normaalit olot ja jos joku luulee että tämä lilliputtivaltio voi vastustaa rauman "huippusalaisilla" korveteilla tai 60 hävittäjillä venäjää niin ovat karjalaisten jälkeläisiä tai muuten vain typeriä. Ei aseistaminen ole lääke vaan hyvät suhteet. Venäjä sentään haastaa usan. Ei sieltä aseet lopu ja vaikka loppuisivatkin niin atomia on sen verran että maa on ikiroudassa seuraavat 5v. Ei taida vehnä kasvaa suomessakaan ja ruotsissa ei näin pohjoisessa viljellä mitään.
Ensin pitää tarjota kaikille se työ ja edullinen asunto. Ne joille ei kelpaa niin niiltä kiristelemään vasta. Ei auta kiristelyä muuta kuin rikoksen tielle kun tässä on jo 6 vuotta yrittänyt molempia asioita hoitaa. Tosin saan vain työmarkkinatuen joten jäissä edes tuo tai edes 1e.
Käypä kysymässä raha-apua naapurin Ahmedilta. Hänellehän osa sinulle tarkoitetuista rahoista annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menkää töihin.
Kuinkas jos on käynyt töissä vaikka 20 vuotta ja maksanut kiltisti veronsa? Sitten menettää työpaikkansa ja muuttuu loiseksi? Mitä järkeä siis oli maksaa veroja?
Säästöt 20 vuoden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Joillekin jää 100e laskujen jälkeen.
työssäkäyvänä minulle ei jää yhtään laskujen jälkeen. pitäisi varmaan alkaa tukipummiksi
Auttakaa nyt hmtti soikoon ihmistä kun kysyy!!! Onko pakko aina vääntää tyhjänpäivästä???
Mikä on kun Suomessa yrittää kysyä ja keskustella niin kukaan ei tuu vastaan?
Miksei riittäisi, se on n. 6€ päivässä. Sillä saa useammankin maitotölkin päivässä, vaikka yksi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mene kuntouttavaan työtoimintaan. Saat sapuskat+bussilipun+9 euroa discorahaa. Lisäksi erinomainen mahdollisuus tavata joku mukava emäntä.
Itse pitää maksaa ruuat ja liput. Tuo 9 e on siihen tarkoitettu. Olen ollut työkkärin kurssilla missä näin oli.
Ei näköjään kelpaa asunto.