Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks 35 ikäiset on olevinaan jo niin vanhoja. Naurahdin kun hoksasin että ovat syntyneet 1990

Vierailija
27.09.2025 |

Siis 1990.. LOL.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 1980 jälkeen syntyneet on ihan hölmöjä LOL

Vierailija
2/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin laman aikaan, joka ei erityisesti koskaan loppunut. Olen perhanan väsynyt kituuttelemaan yli 30-vuotta löysässä hirressä. Ehkä samasta syystä ne keitä pilkkaat kokevat itsensä vanhoiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki 1980 jälkeen syntyneet on ihan hölmöjä LOL

Kyllä. Naiiveja kakaroita.

Vierailija
4/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyin laman aikaan, joka ei erityisesti koskaan loppunut. Olen perhanan väsynyt kituuttelemaan yli 30-vuotta löysässä hirressä. Ehkä samasta syystä ne keitä pilkkaat kokevat itsensä vanhoiksi?

Mitä joku 1990 syntynyt vaipoissa vuonna 1992 ollut muistaa lamasta, ei mitään.

paljon kovemmin se iski heihin, jotka olivat silloin esim teinejä ja nuoria aikusia, eli noin 1970-1979 syntyneisiin.

Vierailija
5/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä joku 1990 syntynyt vaipoissa vuonna 1992 ollut muistaa lamasta, ei mitään.

paljon kovemmin se iski heihin, jotka olivat silloin esim teinejä ja nuoria aikusia, eli noin 1970-1979 syntyneisiin.

Lapset kokevat paljon asioita. Varhimmat muistoni ajoittuvat ajalle kun olin abouttia rallaa 2 vuoden tienoila. Pointti oli siinä että yleensä on joku syy miksi tuntevat itsensä vanhaksi. Eikä pilkkaaminen auta asioita.

Vierailija
6/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeuj, oon nuori. Viimeksi pari viikkoa sitten kysyttiin henkkarit kun ostin viiniä ja tuli hyvä mieli.

Henkkareita tarkastaneen naisen naama valahti ja sano vaan ömmmm kun näki ajokortissani 1994. Ajokorttini on parin vuoden päästä tarpeeksi vanha ostamaan omat viinansa :(

t. nainen 31v

Vierailija
7/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yeuj, oon nuori. Viimeksi pari viikkoa sitten kysyttiin henkkarit kun ostin viiniä ja tuli hyvä mieli.

Henkkareita tarkastaneen naisen naama valahti ja sano vaan ömmmm kun näki ajokortissani 1994. Ajokorttini on parin vuoden päästä tarpeeksi vanha ostamaan omat viinansa :(

t. nainen 31v

No, oho, papereita pitääkin kysyä 3-kymppiseksi asti, eli näytöt peräti vuoden ikääs vanhemmalta. Muita on kysytty nelivitosena. Naama venähtää, kun syntymävuosi on 70-luvulta..

Vierailija
8/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kehua, että 31_vuotiaan kysytty paperit? Ei mitään erikoista. 

Vierailija
9/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotias on lähempänä keski-ikää kuin nuoruuttaan, että kyllä se 35v akka alkaa olla minusta jo ikäloppu. Ennemmin mä parikymppisiä katselen kun näitä jatko-ajalla "nuoruuttaan" eläviä keski-ikää lähenteleviä parhaat päivänsä nähneitä lähes nelikymppisiä vanhoja akkoja. 

Vierailija
10/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostavat ikää noin päin, kun joku on moittinut liian nuoriksi. Minun ikäpolvea sanottiin aina liian vanhaksi tekemään kaikkea. Me korostetaan puolestaan nuorekkuutta. Me ollaan niin nuoria ja ihania että eipä ikinä uskos.

Vierailija
11/11 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. nainen 31v

Mitä ihmeellistä siinä on kun kysyvät kaikilta joista ei voi varmaksi sanoa että on yli 30? Huvittavaa ja vähän surullista minusta jos tuosta syystä luulet itsesi nuoreksi, mites kun kysyvät ihan jokaikinen kerta minultakin vaikka täytän ensi vuonna 45. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi