Ukot joita on tarjolla tässä iässä, ovat toinen toistaan ällöttävimpiä
En minä kultaa ja kimmellystä kaipaa, mutta 50- vuotiaana naisena ei jaksa enää kiinnostua omanikäisistä miehistä.
Kommentit (147)
Sinusta on tullut frigidi, älä meitä äijiä syytä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Toivo Sukari, pardonne moi🙃
Älä nyt, Toivo Sikari sopii oikein hyvin tähän aiheeseen.
YÖK. Sehän on joku 7-kymppinen. Tää on käsittääkseni 50+ naisten ketju. Itselläni on 35-v poikaystävä. Joku 70+ olisi oman isäni ikäinen. Mielummin semmonen joka olisi lähempänä oman pojan, kuin oman isän, ikää. YAK langanlaiha nahkaroikkuu-Sukari ryppyineen
Vierailija kirjoitti:
Ei liity omaan rupsahtamiseen. Olen esteetikko, tiedän oman ikäni, ja ikinä en tahtoisi sänkyyn ikäistäni miestä. Kyllä me naisetkin ollaan oikeutettuja kauneuteen. Sitä paitsi kun vanhenee, eikä millään perheillä tai lapsilla ole mitään merkitystä ja tyylipuhtaasti etsit vain seurustelukumppania, on se nuorempi mies ilo silmälle - aina ;)
N56
Juu samaa mieltä. Ei ole mitään tekemistä oman rupsahtamiseni kanssa, mutta miksi et näytä tältä?
Olen 50 v. mies ja kestäväksi kutsuttu.
Nuoret naiset tykkää ;)
T,Mauri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen itse 43v ja alkanut huomaamaan miten 40-50v naisista yhä harvempi on yhtään minkään näköinen. Jotkut jopa ällöttäviä jo näin nuorena. Toki on sit poikkeuksena nättejäkin jotka pitäneet huolta. Toimii siis molempiin suuntiin.
Tuon kun sanoo niille ne suuttuu mahdottomasti, ensin haukuttuaan samanikäisiä naisia 😅 monilla miehillä ihme fantasiaa että mitä vanhemmaksi tulevat sitä nuorekkaammalta näyttävät 😂 harva samanikäinen nainen luulee samaa.
Kumpikohan se käyttää sitä kosmetiikkaa kahmalokaupalla yrittäessään epätoivoisesti peittää rupsahtamisen merkkejä, mies vai nainen? Normaali mies ei vältä pashan vertaa jostain rypyistä, kalkkunoille vanheneminen on kauhea katastrofi.
Ehkä säkin joskus saisit jos hoitaisit hygieniaasi ja ulkonäköäsi, Heikki harvahammas nuuskahuuli.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset tykkää ;)
T,Mauri
Ja mainostat spekseillä jotka ei naisia kiinnosta.
Huono.
1) Ketju on 50+ naisille
2) Ketju menee pilalle, koska 40+ (kriisi-ikäiset) miehet pilaavat sen provoilemalla silkkaa epävarmuuttaan. On se niin vaikeaa, kun äiti on aina kehunu komiaksi ja nyt se äiti on kuollu ja kuopattu tai dementoitunut ja luulee minua miehekseen juu. Kyllä naisilla on silmät päässä yhtä lailla kuin miehilläkin.
Täällä monta ketjua päivässä siitä kun joku 4-kymppinen mies valittaa, ettei löydä puolisoa koska "naiset ovat niin nirsoja". Etsisivät itseään vanhempaa, niinhän me naisetkin ollaan vuosituhansia jouduttu tekemään!!! Kuka meidän puolesta valittaisi kun kaljuuntuvat rumat isovatsaiset äijät ovat kimpussamme?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset tykkää ;)
T,MauriJa mainostat spekseillä jotka ei naisia kiinnosta.
Huono.
Kyllä muuten kiinnostaa!
T.Nainen
Miten voi olla ettei noin hemaisevan timmi mimmi parhaassa iässä kelpaa kakskymppisille uroksille kumppaniksi?
Olet mummoikäinen, mutta voit löytää jonkun 70v miehen. Oman ikäisesi ovat vielä poikasia.
Kukin tyylillään ja millaisia ihmisiä luontaisesti viehättää! Sillä kai sitä jokaisen meistä pitää mennä. Oon itse viittäkymppiä kovaa vauhtia lähestyvä ja nuoremman miehet pääsääntöisesti piirittivät tuossa kun 5v sitten erosin. Päädyin suhteeseen 10v nuoremman kanssa ja oikein kivasti mene jo neljättä vuotta. En oikein ymmärrä miksi tätä aihetta pitää jatkuvasti luukuttaa ja todistella jotain, eiköhän jokainen pariudu sellaisten kanssa joihin mahdollisuus niinsanotusti on ja joiden kanssa synkkaa. En itse mikään suuri kaunotar ikinä ole ollu ja myös normaalipainon ylärajoilla (nyt suhteen myötä taas lievä ylipaino) lisäksi keikkunut suuren osan elämääni mutta ihania kumppaneita olen löytänyt elämääni ja ikä ei millään lailla näissä ole näytellyt roolia. On ollut 15v nuorempi ja 5v vanhempi, ei mitään väliä!
n48
No täällä on M54, joka todellakin haluaisi viisikymppisen emännän itselleen! Olisi todella mukavaa keskustella samalla elämänkokemustasolla olevan naisen kanssa, eikä enää tarvitsisi pämpätä baareissa ja rillutella yömyöhään. Lasilliset viiniä, kalaa, tunnelmallista musiikkia ja hyvä rauhallinen keskustelu. Tykkään myös käydä paljon luonnossa ja olisi mahtavaa lähteä naisystävän/vaimon kanssa vaellukselle tai näin kevään tullen lintuja bongaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinen itsestään huolta pitävä nainen voi ihan hyvin vielä löytää jonkun vetreän ja hyväkuntoisen 65-70v papan
Sitte mua kiinnostaa vaari,jos sulla on rahaa ja omaisuutta ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Noin 50 v miehet ovat ihania. Minulla niitä on kaksi, avoimies 49 v ja rakastaja 46 v.
N63
Vanhaa huoraasitä kaivattiinkin tähän ketjuun :D
Tällä palstalla niitä näyttää piisaavan. Oikein ylpeänä esiintyvät.
Ja kateelliset kaakattaa 😂
N63
Toki. Läskit, huonohampaiset luuseriäijät jotka eivät kelpaa kellekään.
Niiden katkeruus johtuu siitä, että tajuavat toki itsekin olevansa heikoilla tässä pelissä.
Mikä tässä on se asia, josta nyt ollaa oikein kateellisia vanhallehuoralle? Avaapashuora hieman.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen töykeä ja epäinhimillinen aloitus. Kyllä ihmiset ovat tänä päivänä kummallisia. Ehkei pitäisi käydä täällä palstalla ollenkaan. Tulee vain paha olo. N40
Käypäs hakemassa lääkäriltä resepti, että ahdistaa vähemmän. Kun joku sanoi internetissä ilkeästi, voi herramunjee.
Sama koskee myös tuossa iässä tarjolla olevia naisia!
Sama kokemus näin 35 v miehenä oman ikäisistä naisista. Siksi deittailenkin paljon nuorempia, tällä hetkellä 18-vuotiasta nuorta naista.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus näin 35 v miehenä oman ikäisistä naisista. Siksi deittailenkin paljon nuorempia, tällä hetkellä 18-vuotiasta nuorta naista.
Muutenkin tuntuisi oudolta ajatukselta mieltää oman ikäiset naiset seurustelukumppaneiksi kun keskimäärin näyttävät siltä, että voisivat olla tätejäni.
Toki. Läskit, huonohampaiset luuseriäijät jotka eivät kelpaa kellekään.
Niiden katkeruus johtuu siitä, että tajuavat toki itsekin olevansa heikoilla tässä pelissä.