Ukot joita on tarjolla tässä iässä, ovat toinen toistaan ällöttävimpiä
En minä kultaa ja kimmellystä kaipaa, mutta 50- vuotiaana naisena ei jaksa enää kiinnostua omanikäisistä miehistä.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin puumailemaan sitten paikallisen peruskoulun liepeille.
Ei ole yhtään creepyä, koska olet nainen.
Heh kuinka moni teinipoika lankeaa 50 wee naiseen🤣🤣
Nuorta saa aina mutta harvoin kunnon vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 52 v opettajamies, ja nuoret naiset käyvät kuumana minuun. En koe tarvetta itseni ikäisiin naisiin.
kuumana? Et vakuuta ketään meistä nuorista naisista. Itsellesikö vai muille miehille yritätä valehdella?
en epäile, etteikö joku nuori nainen sinusta pitäisi. Se isätön.
Ihan järjetön keskustelu jossa miehet esittävät naisia ja kaikkia haukutaan rumiksi vaikka ei olla viikkoihin uskallettu edes ovesta ulos, että näkisi ketään. Photoshopatut kuvat vain uskotaan todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sanonnasta "reikä se on rotallakin"
Höpsis. Noin 50 v miehet ovat ihania. Minulla niitä on kaksi, avoimies 49 v ja rakastaja 46 v.
N63
olen itse 43v ja alkanut huomaamaan miten 40-50v naisista yhä harvempi on yhtään minkään näköinen. Jotkut jopa ällöttäviä jo näin nuorena. Toki on sit poikkeuksena nättejäkin jotka pitäneet huolta. Toimii siis molempiin suuntiin.
Tämän ap on oltava joku muumilaakson vaeltaja..
Vierailija kirjoitti:
Siis Toivo Sukari, pardonne moi🙃
Älä nyt, Toivo Sikari sopii oikein hyvin tähän aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
olen itse 43v ja alkanut huomaamaan miten 40-50v naisista yhä harvempi on yhtään minkään näköinen. Jotkut jopa ällöttäviä jo näin nuorena. Toki on sit poikkeuksena nättejäkin jotka pitäneet huolta. Toimii siis molempiin suuntiin.
Tuon kun sanoo niille ne suuttuu mahdottomasti, ensin haukuttuaan samanikäisiä naisia 😅 monilla miehillä ihme fantasiaa että mitä vanhemmaksi tulevat sitä nuorekkaammalta näyttävät 😂 harva samanikäinen nainen luulee samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 52 v opettajamies, ja nuoret naiset käyvät kuumana minuun. En koe tarvetta itseni ikäisiin naisiin.
kuumana? Et vakuuta ketään meistä nuorista naisista. Itsellesikö vai muille miehille yritätä valehdella?
en epäile, etteikö joku nuori nainen sinusta pitäisi. Se isätön.
Tälläiset miehet on irtaantuneet todellisuudesta, tosiasiassa moni nuori nainen saattaa tuntea inhoa, sääliä näitä miehiä jotka muka luulee että nuori nainen joka ystävällinen "flirttailee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sanonnasta "reikä se on rotallakin"
Se on reikä se on rinkelillä ei rotalla 😂😂
No se että sua ei kiinnosta ei ole keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kun sanoo niille ne suuttuu mahdottomasti, ensin haukuttuaan samanikäisiä naisia 😅 monilla miehillä ihme fantasiaa että mitä vanhemmaksi tulevat sitä nuorekkaammalta näyttävät 😂 harva samanikäinen nainen luulee samaa.
Kumpikohan se käyttää sitä kosmetiikkaa kahmalokaupalla yrittäessään epätoivoisesti peittää rupsahtamisen merkkejä, mies vai nainen? Normaali mies ei vältä pashan vertaa jostain rypyistä, kalkkunoille vanheneminen on kauhea katastrofi.
Onhan se toki noinkin, mutta minkäs sille mahtaa, että yli viiskymppiset kalkkunat ei kiinnosta kuin yli seitenkymppisiä uroksia.
Itse olen juuri tuollainen omanikäinen 'toinen toistaan ällöttävin'. Mikä minussa on ällöttävintä?
Mä täytin 60 v. ja saan vihdoinkin olla rauhassa ukoilta, niin vanhoilta kuin nuorilta. En kelpaa enää muille kuin omalle ukolleni, joka on minua 3 vuotta nuorempi. Tiedämme nyt molemmat että kelpaamme vain toisillemme.
Jaksaa aina ihmetyttää tämä, kuinka ihmisille ikääntyminen tulee yllätyksenä kuin joka talviset lumikelit. Mitä muuta te kuvittelitte?
Pariutuminen, lisääntyminen ja viehättävä ulkonäkö ovat nuorten ihmisten asioita. Olkaa onnellisia te, keillä on vielä ikääntyneenä kumppani vierellä tai jotka uuttakin seuraa helposti saatte. Hienoa.
Mutta ihmettely siitä, kun "mä en 60-vuotiaana kelpaa kenellekään tai itsekään viehäty enää vanhoista". Voi kyynel, niin se elämä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan se käyttää sitä kosmetiikkaa kahmalokaupalla yrittäessään epätoivoisesti peittää rupsahtamisen merkkejä, mies vai nainen? Normaali mies ei vältä pashan vertaa jostain rypyistä, kalkkunoille vanheneminen on kauhea katastrofi.
Siis ei välitä naisten vai omista rypyistä?? Silti haukut kalkkunoiksi naisia, jatka samaa rataa vanilla ice ehkä joku nuori nainen vielä sua säälii, viimeistään silloin kun olet pskat vaipoissa vanhusten palvelutalossa👍
Reservin ikärajaa nostetaan 65:een. Eli vieläkin ällöttävämmät kelpaa silti rintamalle