Ukot joita on tarjolla tässä iässä, ovat toinen toistaan ällöttävimpiä
En minä kultaa ja kimmellystä kaipaa, mutta 50- vuotiaana naisena ei jaksa enää kiinnostua omanikäisistä miehistä.
Kommentit (73)
Ei muuta kuin puumailemaan sitten paikallisen peruskoulun liepeille.
Ei ole yhtään creepyä, koska olet nainen.
50-vuotiaan naisen kannattaa katsella miestä 65+ ikäryhmästä, ei todellakaan omanikäisistä. Ei ihme jos katkeroidut, koska ei ikäisiäsi kiinnosta mummot.
Vierailija kirjoitti:
Heh kuinka moni teinipoika lankeaa 50 wee naiseen🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh kuinka moni teinipoika lankeaa 50 wee naiseen🤣🤣
Reikä se on mummollakin.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaan naisen kannattaa katsella miestä 65+ ikäryhmästä, ei todellakaan omanikäisistä. Ei ihme jos katkeroidut, koska ei ikäisiäsi kiinnosta mummot.
Eikun +90-v ikäisiä, paksulla pankkitilillä, äkkiä naimisiin ja ei avioehtoa.
Viiskymppinen itsestään huolta pitävä nainen voi ihan hyvin vielä löytää jonkun vetreän ja hyväkuntoisen 65-70v papan
Sama se naisissakin. 50-vuotias nainen on aivan liian vanha vaikka mies itsekin on 50-vuotias.
No sitten sun ainoa toivo on joku nuorempi, jolla on granny-fetissi. Kyllä niitäkin on, älä menetä toivoasi.
Mulle on "kelvannut" 50v naiset parikymppisestä asti. Nyt ite 40v ja edelleen 40-50v parhaita.
Näin 52 vuotiaana miehenä 50+ naiset ei valitettavasti kiinnosta. Ikähaarukka 40-45 on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun +90-v ikäisiä, paksulla pankkitilillä, äkkiä naimisiin ja ei avioehtoa.
Tuostakin on iloa vain jos ei ole lapsia.
Jaa-a, muutama viikko sitten minua tuli baarissa iskemään viisikymppinen mies (itse olen melkein 60v. nainen), joka oli oikein hyvännäköinen ja muutenkin miellyttävä. Olen varattu, mutta sen verran sain tuntumaa, ettei baareissa mikään ole muuttunut. Alle kaksi minuuttia baarissa, niin tuli eka sulhasehdokas. Toki se varmaan riippuu baaristakin millaisia ihmisiä siellä käy. Tämä oli vähän vanhempien ihmisten mesta, erikoisoluita ym.
Liikemies Toivo Sikari on yli 60v ja oli tänä aamuna Huomenta Suomi ohjelmassa Nadja vaimonsa kanssa. Sikari kuntoilee päivittäin. He lähtivät tvlähetyksen jälkeen Espanjan asunnolleen koska Espanjassa on lämmin keli lenkkeillä.
Itse olen 52 v opettajamies, ja nuoret naiset käyvät kuumana minuun. En koe tarvetta itseni ikäisiin naisiin.
Ovat oman ikäisiään ja näyttävät siltä? Ilman meikkiä