Ukot joita on tarjolla tässä iässä, ovat toinen toistaan ällöttävimpiä
En minä kultaa ja kimmellystä kaipaa, mutta 50- vuotiaana naisena ei jaksa enää kiinnostua omanikäisistä miehistä.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa aina ihmetyttää tämä, kuinka ihmisille ikääntyminen tulee yllätyksenä kuin joka talviset lumikelit. Mitä muuta te kuvittelitte?
Pariutuminen, lisääntyminen ja viehättävä ulkonäkö ovat nuorten ihmisten asioita. Olkaa onnellisia te, keillä on vielä ikääntyneenä kumppani vierellä tai jotka uuttakin seuraa helposti saatte. Hienoa.
Mutta ihmettely siitä, kun "mä en 60-vuotiaana kelpaa kenellekään tai itsekään viehäty enää vanhoista". Voi kyynel, niin se elämä menee.
Mä en kelvannut edes nuorempana kenellekään, sit päätin vaan että antaa olla. Monille miehille tärkeintä pelkästään ikä ja ulkonäkö ja kuinka helposti nainen antaa, kuitenkin nainen on l ja h jos antaa jos ei anna on pihtari, miesten logiikasta ei ota tervejärkiset naiset selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Noin 50 v miehet ovat ihania. Minulla niitä on kaksi, avoimies 49 v ja rakastaja 46 v.
N63
Vanhaa huoraasitä kaivattiinkin tähän ketjuun :D
Tällä palstalla niitä näyttää piisaavan. Oikein ylpeänä esiintyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Noin 50 v miehet ovat ihania. Minulla niitä on kaksi, avoimies 49 v ja rakastaja 46 v.
N63
Ja kateelliset kaakattaa 😂
N63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N63
Ja kateelliset kaakattaa, miksi minä en saa ketään 😭
Korjasin.
Unohda ukot. Miksi enää ottaisit sellaista ristiksesi, jos olet yhdestä päässyt eroon.
Vierailija kirjoitti:
Unohda ukot. Miksi enää ottaisit sellaista ristiksesi, jos olet yhdestä päässyt eroon.
Varsinkin täällä esiintyvät ukot jotka solvaa ja haukkuu naisia rumilla nimillä, luulevat olevansa kuninkaita ja pitävät itseään ikuisesti teinipoikana.
Ihan joka iässä ovat ällöttäviä :D
Se on muuten totta, että oman ikäiset usein on "liian vanhoja", mutta ehkä se liittyy siihen kun ei itse tajua olevansa rupsahtanut myös. Peilistä kun kurkistaa 25% kauniimpi yksilö kuin muiden mielestä on. Kannattaa pitää mielessä miestenkin.
https://www.youtube.com/shorts/PEozZ3k5l5g
Jopa kaunottaret vanhentuvat. Tässä Hollywood kaunottaret ennen ja jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin puumailemaan sitten paikallisen peruskoulun liepeille.
Ei ole yhtään creepyä, koska olet nainen.
Peruskoulun ja 50 vuoden väliin mahtuu 35 vuosi-ikäluokkaa. Naiset eivät himoitse seksuaalisesti lapsia.
Miehet rupsahtavat nopeammin. Törmasin tyyppiin jota luulin vanhemmaksi kuin olen itse (60) ja niin luulivat muutkin. Hän on 49.
Miksi te miehet lyötte itsenne ja elämänne läskiksi, eikö pää kestä? Hoitaisitte EDES hampaanne ja hiuksenne.
N60
Ei liity omaan rupsahtamiseen. Olen esteetikko, tiedän oman ikäni, ja ikinä en tahtoisi sänkyyn ikäistäni miestä. Kyllä me naisetkin ollaan oikeutettuja kauneuteen. Sitä paitsi kun vanhenee, eikä millään perheillä tai lapsilla ole mitään merkitystä ja tyylipuhtaasti etsit vain seurustelukumppania, on se nuorempi mies ilo silmälle - aina ;)
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N63
Opettele edes kirjoittamaan, incel. Lukeminen lienee ylivoimaista kun et aloitustakaan kyennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity omaan rupsahtamiseen. Olen esteetikko, tiedän oman ikäni, ja ikinä en tahtoisi sänkyyn ikäistäni miestä. Kyllä me naisetkin ollaan oikeutettuja kauneuteen. Sitä paitsi kun vanhenee, eikä millään perheillä tai lapsilla ole mitään merkitystä ja tyylipuhtaasti etsit vain seurustelukumppania, on se nuorempi mies ilo silmälle - aina ;)
N56
Heh
Olen vähän ihmeissäni. Muutin pikkukaupunkiin ja siellä kuntosalilla on ollut silmäpeliä parin komean (siis huomattavasti nuoremman) miehen kanssa. Mutta tykkään. Sytyn todellakin komeista kasvoista ja paksusta hiuksista enemmän kuin roikkuposkista ja kaljusta päälaesta.
En tiedä sitten ovatko sporttiset naiset jotenkin - hmm - fyysisempiä? Fyysinen ihminen etsii fyysistä. Ja samaa mieltä; voit itse olla vanha, katsoa realistisesti itseäsi peiliin ja todeta miltä näytät, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että maa järkkyy jalkojen alla kun seksikäs mies kävelee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa aina ihmetyttää tämä, kuinka ihmisille ikääntyminen tulee yllätyksenä kuin joka talviset lumikelit. Mitä muuta te kuvittelitte?
Pariutuminen, lisääntyminen ja viehättävä ulkonäkö ovat nuorten ihmisten asioita. Olkaa onnellisia te, keillä on vielä ikääntyneenä kumppani vierellä tai jotka uuttakin seuraa helposti saatte. Hienoa.
Mutta ihmettely siitä, kun "mä en 60-vuotiaana kelpaa kenellekään tai itsekään viehäty enää vanhoista". Voi kyynel, niin se elämä menee.
Mä en kelvannut edes nuorempana kenellekään, sit päätin vaan että antaa olla. Monille miehille tärkeintä pelkästään ikä ja ulkonäkö ja kuinka helposti nainen antaa, kuitenkin nainen on l ja h jos antaa jos ei anna on pihtari, miesten logiikasta ei ota tervejärkiset naiset selvää.
Ei miehet ole loogisia vaan pelkillä tunneimpulsseilla käyviä.
Siksi 50-vuotias nainen on upea ja varakas, mutta samanikäinen mies viinan ja röökin sekä läskin ja maksuhäiriöiden raunioittama.
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
Heh
No ei sua tarkoitettu. Lienet niitä jotka näyttää jo teininä 50-vuotiailta Veijoilta.
Arvatkaas pojat miksei teillä ole kysyntää?
Koska olette ällöttäviä ja epäviehättäviä. Tyhmyytenne on vastenmielistä.
Naisen ei todellakaan tarvitse olla yksin ellei halua, ja yhä useampi haluaa olla nähtyään, mitä paskaa miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin puumailemaan sitten paikallisen peruskoulun liepeille.
Ei ole yhtään creepyä, koska olet nainen.
Heh kuinka moni teinipoika lankeaa 50 wee naiseen🤣🤣
Ei ehkä ihan teinipoika, mutta puolin ja toisin laulunsanat pätee: "paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää "
Olen reilu 50 ja seurustelen nuoremman miehen kanssa, joka treenaa salilla eli omaa vajvat käsivarret. Suosittelen ja molemmille oma asunto.