Ukot joita on tarjolla tässä iässä, ovat toinen toistaan ällöttävimpiä
En minä kultaa ja kimmellystä kaipaa, mutta 50- vuotiaana naisena ei jaksa enää kiinnostua omanikäisistä miehistä.
Kommentit (73)
Sukari on hoikka kuin kuivan kesän orava. Nadja laittaa hänelle terveellistä ruokaa.
En viitannut aloittajaan eli itse urpoilet.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jossain vaiheessa tulee olo, että parempi yksin. Iän myötä on kaikilla niin paljon jo pinttyneitä tapoja/mieltymyksiä eikä toisaalta halua eikä jaksamista tottua toisen tapaan elää. Kun ei ne hormonitkaan enää jyllää kuten nuorena, kun ihastuksen tunne antoi kaiken anteeksi.
No juu. 35 yhteisen vuoden jälkeen jätettynä olen oikein tyytyväinen olooni näin reilut 6-kymppisenä miehenä. On lapset ja lapsenlapsia. Kunhan eläkkeelle pääsen niin voin sitten keneltäkään mielipidettä kysymättä tehdä mitä lystään tai jättää tekemättä. Ei siinä, ymmärrän kyllä että joku haluaa parisuhdetta, onnea vaan etsintään. Tämä on yksilöllistä. Ja jos sielunkumppani löytyisi niin mikä etten vielä voisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Sama se naisissakin. 50-vuotias nainen on aivan liian vanha vaikka mies itsekin on 50-vuotias.
No, onhan ne semmoisia pötkylöitä suurin osa.
AP. Näin nätisti sanottuna 40v miehenä pidän itsestäni todella hyvää huolta. Olen hoikka. BMI 23. Syön ihan super terveellisesti, harrastan liikuntaa joka päivä ja huolehdin kaikilla tavoilla itsestäni. Huomaan että kyllä myös naiset tykkäävät ja heidän kanssaan todella kivaa. Nämä ovat niitä valintoja joita jokainen tekee itse. Painoin välillä melkein 20 kiloa enemmän, kunnes tein ison muutoksen elämässä ja sen huomaavat myös naiset. Mutta kyllä 50v naisissa ei ole yhtäkään sen näköistä että 40v miehenä katselisin. Naiseni ovat 30-43 vuoden väliltä. Kannattaa myös muistaa että ei ole itsekkään kuin 20v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaat naiset on myös ällöttäviä.
Ei nykyään. Pitävät itsestään huolta.
Osa pitääkin. Mutta kyllä se ikä silti näkyy. Ei 50v ole koskaan kuin 40v miksi ihmeessä esim 40v itsestään huolta pitävä mies ottaisi 50v naisen jos nuorempiakin on tarjolla?
Ihmiset on rasittavia ja nykyään kukaan ei oikein kestä rasittavia ihmisiä. Ja kun vanhemmiten ei ole enää ulkonäkökään valttina kenelläkään, niin eihän siinä jää juuri syitä pariutua kenenkään kanssa. Kummankaan sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaan naisen kannattaa katsella miestä 65+ ikäryhmästä, ei todellakaan omanikäisistä. Ei ihme jos katkeroidut, koska ei ikäisiäsi kiinnosta mummot.
Eikun +90-v ikäisiä, paksulla pankkitilillä, äkkiä naimisiin ja ei avioehtoa.Tuostakin on iloa vain jos ei ole lapsia.
Ei haittaa lapset, jos pinkka on riittävän kunnossa.
Tunne on varmasti molemminpuolinen.
ohis, mutta exällä bmi 17,5. .... No hänellä ilmeisesti neuroosi sen painon kanssa. Sattumalta näin hänen siskon bmi:tä en osaa arvioida (samanlaiset kasvonpiirteet, huomasin). Ex sanoi; et katoitko hänen tissejään? - Siis mitä? Vastasin, et enpä kyllä katsonut (oikeasti en). Sanoi, et sillä on kuin Samantha Foxin munkit. .....
....
Tuo alkusyy siihen, että me erottiin/bänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikemies Toivo Sikari on yli 60v ja oli tänä aamuna Huomenta Suomi ohjelmassa Nadja vaimonsa kanssa. Sikari kuntoilee päivittäin. He lähtivät tvlähetyksen jälkeen Espanjan asunnolleen koska Espanjassa on lämmin keli lenkkeillä.
En koskis kyseiseen herraan edes pitkällä tikulla, eikä auta edes paksu lompakko
Sukari on 71v. ja näyttää ihan ikäiseltään kääpältä.
Käävältä. Ei kääpältä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, muutama viikko sitten minua tuli baarissa iskemään viisikymppinen mies (itse olen melkein 60v. nainen), joka oli oikein hyvännäköinen ja muutenkin miellyttävä. Olen varattu, mutta sen verran sain tuntumaa, ettei baareissa mikään ole muuttunut. Alle kaksi minuuttia baarissa, niin tuli eka sulhasehdokas. Toki se varmaan riippuu baaristakin millaisia ihmisiä siellä käy. Tämä oli vähän vanhempien ihmisten mesta, erikoisoluita ym.
Oletko hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikemies Toivo Sikari on yli 60v ja oli tänä aamuna Huomenta Suomi ohjelmassa Nadja vaimonsa kanssa. Sikari kuntoilee päivittäin. He lähtivät tvlähetyksen jälkeen Espanjan asunnolleen koska Espanjassa on lämmin keli lenkkeillä.
En koskis kyseiseen herraan edes pitkällä tikulla, eikä auta edes paksu lompakko
Sukari on 71v. ja näyttää ihan ikäiseltään kääpältä.
Käävältä. Ei kääpältä.
😂 Entä jos edellinen todella tarkoituksella kirjoitti "kääpältä", siis kääppä, kääpältä 😂
Melkoisen töykeä ja epäinhimillinen aloitus. Kyllä ihmiset ovat tänä päivänä kummallisia. Ehkei pitäisi käydä täällä palstalla ollenkaan. Tulee vain paha olo. N40
Näin 53-v miehenä en todellakaan katso/etsi oman ikäisiäni mummoja vaan n. 40-vuotiaita naisia.
Tässä ketjussa voitaisiin sopia joukkotreffit jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa voitaisiin sopia joukkotreffit jonnekin.
Sorry, väärä ketju. Tämä oli tarkoitettu yksinäisten ketjuun.
Taas joku MILFi sivuilla tumputtava pikkupoika hinkkaa pientä säälittävää vehjettään ja odottaa mammoilta kommentteja.
Ei nykyään. Pitävät itsestään huolta.