Nainen: voisitko olla seksittömässä suhteessa?
Miehenä en halua seksiä mutta läheisyys ja yhdessäolo ja yhteiset harrastukset kelpaisi.
Seksiä en vain kykene harrastamaan enkä ole koskaan harrastanutkaan.
M40
Kommentit (59)
En vois. Exän pihtailua siedin kymmenen vuotta ja yritin vaikka mitä venkoilua, et oisin saanut, mut ei, en saanu. Itsetunto meni ja parhaat seksivuodet ihan hukkaan. Nyt on esivaihdevuodet ja halut alkaa itselläkin hiipua, harmittaa, että nuo vuodet meni ihan hukkaan kun ois panettanu koko ajan...
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä nuolla ja käsiäs käyttää voit vaikkei alaruumis toimikaan.
Kukaan neinen ei tarvitse m u l k k u a vaan orgasmeja.
Kyllä mielestäni pillut on aika rumia värkkejä.
Et taida olla hetero, jos naisen värkki ällöttää.
limainen, hiivainen suolenpätkä
Selvästi perse kiinnostaa sinua, pillu ei. Mutta sehän on sinun asiasi.
Voin olla kaverisuhteessa. Kumppanin kanssa haluan seksiä, koska itse pidän siitä ja minulle se on tärkeä osa parisuhdetta.
Ei ikinä. Haluan miehen, jonka kanssa halut osuu yksiin. En tiedä olenko missään suhteessa saanut tarpeeksi. Inhottaa elää jatkuvassa puutteessa. Yksin on helpompi, kun ei himota koko aikaa, joten mieluummin yksin kuin heikon libidon omaavan miehen kanssa.
Toisin sanoen, jos mies etsii naista, niin hänen on heti tehtävä selväksi, ettei halua seksiä ja vasta sen jälkeen selvitellään suhdekuvio, jos selvitellään. Joka tapauksessa puhuttaneen marginaaliväestöstä?
Voisin, ikää jo melkein 60v. niin ei ole seksi ensimmäisenä listalla.
Mua ei sama mies ole jaksanut seksin suhteen kiinnostaa kuin muutaman vuoden. Ja tuskin minäkään heitä. Olis kiva jos olis joku mieskaveri mutta yksinkin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen, jos mies etsii naista, niin hänen on heti tehtävä selväksi, ettei halua seksiä ja vasta sen jälkeen selvitellään suhdekuvio, jos selvitellään. Joka tapauksessa puhuttaneen marginaaliväestöstä?
Kyllä. Kiitos kun toimit rehellisesti, niin säästät molempian aikaa ja tunteita.
En enää. Nuorena menin yhteen valitettavsti itsekkään miehen kanssa, joka viis välitti minun nautinnosta, toiveista tai haluista.
Enää en tyytyisi tähän.
Just nyt kun olen ollut flunssassa, niin voisin hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Just nyt kun olen ollut flunssassa, niin voisin hyvinkin.
?
Siis olisit vuosia seksittömässä parisuhteessa, koska sinulla oli kerran flunssa?
Kyllä voisin. Jos nykyinen joutuisi vaikka onnettomuuteen, joka veisi kyvyn harrastaa seksiä niin ei haittaisi. Hän ihmisenä on minulle rakkain ja tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Olen tälläkin hetkellä lähes seksittömässä suhteessa. Ei se sinänsä helppoa ole ollut mutta itselleni ongelma ei ole fyysinen (voin helposti laukaista itse itseni tarvittaessa) vaan ennemmin itsetunnon kautta kumpuava. Olen joutunut tekemään paljon töitä sen ajatuksen kanssa että eikö mieheni vain halua minua, haluaisiko hän jotain toista. Jotain nuorempaa tai nätimpää. Olisi itse asiassa varmasti helpompaa jos tietäisin että syy on se että miestä ei seksi ylipäätään kiinnosta.
Onko mies mittauttanut testotasot?
Vierailija kirjoitti:
En enää. Nuorena menin yhteen valitettavsti itsekkään miehen kanssa, joka viis välitti minun nautinnosta, toiveista tai haluista.
Enää en tyytyisi tähän.
Etkö osaa itse runkata? Ei se ole miehen tehtävä.
Haluaisin juuri sellaisen suhteen! Kunhan kemiat kohtaisivat.
N33
Seksitön suhde on ainoa suhde jossa voisin olla, jos suhteen haluaisin. Seksi ei kiinnosta pätkääkään, muttei onneksi kyllä suhteetkaan. Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa.
Voisin. Mutta olisin sitä mieluummin toisen naisen kanssa.
En pysty. Olen ollut suhteessa miehen kanssa joka ei antanut tarpeeksi. Eksäksi jäi.