Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: voisitko olla seksittömässä suhteessa?

Vierailija
22.02.2026 |

Miehenä en halua seksiä mutta läheisyys ja yhdessäolo ja yhteiset harrastukset kelpaisi.

Seksiä en vain kykene harrastamaan enkä ole koskaan harrastanutkaan.

M40

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala seksittömään suhteeseen. En edes kaverisuhteeksi. Tällä hetkellä on yksi Tinder juttu naisen kanssa joka muuten ihan todella kiva, mutta kohta jo vuoden aikana ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä. Kun asiasta kysyy niin kuulemma vain hyvä että en edes puhu seksistä. Kuitenkin juttu mennyt vähän tylsäksi sattuneista syistä. M40

Oletteko eksklusiivisia? Itse en ainakaan avaa jalkojani miehelle, joka ei ensin ota oma-aloitteisesti puheeksi sitoutumista. Olen todella seksuaalinen nainen, ja rakastelen mielelläni päivittäin intohimoisesti, mutta ainoastaan miehen kanssa, joka rakastaa minua ja haluaa olla kanssani eksklusiivisesti parisuhteessa. Ja haluan nimenomaan, että aloite sitoutumiseen tulee miehen puolelta. Joten voin deittailla ilman seksiä vaikka puolivuotta, jos mies ei halua sitoutua. 

Sama minulla. Oman, rakastavan kumppanin kanssa olen erittäin seksuaalinen ja haluaisin seksiä vaikka joka päivä. Eikä ole paljon estoja, mitä en hänen kanssaan kahdestaan haluaisi tehdä. Mutta tunteeton seksi, yhden yön jutut ja avoimet hommat on erittäin iso turnoff, ei mun juttu ollenkaan. Haluan omistautua vain yhdelle miehelle ja haluan myös hänen omistautuvan minulle, että olemme todellakin rakastajat. Ja vain toisillemme.

Vierailija
22/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmenen vuotta seksittömässä suhteessa miehen kanssa ja sitten aloin etsiä seksiä suhteen ulkopuolelta. Ja sen jälkeen olen taas nauttinut seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä nuolla ja käsiäs käyttää voit vaikkei alaruumis toimikaan. 

Kukaan neinen ei tarvitse m u l k k u a vaan orgasmeja. 

Vierailija
24/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampia seksittömiä suhteita miesten kanssa. Niitä sanotaan ystäviksi, kavereiksi tai tuttaviksi.

En sit tiedä jos tosissaan rakastuisi ihmiseen joka ei halua seksiä, se olisi tosi iso kolaus itsetuntoon kun itse ainakin haluan sitä toista. Yhden kanssa tapaili monta kuukautta ja kai yksi asioista mihin se kariutui oli kun mies ei halunnut. Siis ihan miehen toimesta, kai sillä tuli suoritus paineita ja hän nyt oli muutenkin vähän erikoinen.

Ei se metafora "sieluista tulee yhtä" ole ihan tuulesta temmattua.

Kelpaisko sulle vaan ystävyyssuhde?

Vierailija
25/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluta siis suhdetta, kun kivan kämppiksen kanssa voi jutella henkeviä-, harrastaa ja matkustella yhdessä? Jos sua ei kiinnosta seksi niin eikös se ole aika väärin vaatia toiselta sellaista joka ei ole sulta pois?

Vierailija
26/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huorrat

"Olen mies. Haluan panna kaikkia naisia ja naisen joka haluaa koko ajan ja antaa panna joka reikään.

Silti nainen joka haluaa seksiä on pelkkä h..Ra"

Vierailija
27/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielestäni pillut on aika rumia värkkejä.

Vierailija
28/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluta siis suhdetta, kun kivan kämppiksen kanssa voi jutella henkeviä-, harrastaa ja matkustella yhdessä? Jos sua ei kiinnosta seksi niin eikös se ole aika väärin vaatia toiselta sellaista joka ei ole sulta pois?

Ihan samanlailla on väärin vaatia sellaista joka on. 

Vierailija
29/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei kuulukaan katsella vaan käyttää.

Vierailija
30/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Muutenhan kyse olisi vain ystävyydestä. Kuulostaa siltä, että kaipaat kaveria ja ehkä terapiaa. Kuulostat kovin estyneeltä ja ehkä kiellät joitain puolia seksuaalisuudestasi. 

Vierailija
31/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on vaatinut kumpaakaan? Jos seksuaalisuus ei kiinnosta, niin eikö ole parempi ettei edes yritä parisuhdetta?

Vierailija
32/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi siis sillonkaan seurustella?

Vierailija
33/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla hetero, jos naisen värkki ällöttää.

Vierailija
34/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mulkutkaan ole oikeasti niin himoittavia ja kiihottavia kun katselemassasi pokessa näytetään.

Naisena pidän naisen värkkejä esteettisempänä ja kauniimpana. Vai nautitko itse penisten katselusta?

Vierailija
35/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

incel-miehet vastauksissa larppaamassa naisia

Vierailija
36/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mulkutkaan ole oikeasti niin himoittavia ja kiihottavia kun katselemassasi pokessa näytetään.

Naisena pidän naisen värkkejä esteettisempänä ja kauniimpana. Vai nautitko itse penisten katselusta?

No ei kumpiakaan ole tarkoitettukaan silmänruuaksi, ellei sitten ole joku fetissi.

Vierailija
37/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Pitkään olen ollut, kun olen toivonut miehen muuttuvan, mutta sitä ei ole tapahtunut. 

Hän ei myöskään ole osoittanut mitään halua hoitaa haluttomuuttaan minua kohtaan, eikä kertoa, mistä se johtuu, joten pakkohan tässä on alkaa konkreettisiin erotoimiin.

Vierailija
38/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt täysin rehellisesti ja omasta kokemuksesta itseni kohdalla..

En pysty olla ilman seksiä. Jos en saa sitä kumppanilta, ennemmin tai myöhemmin haen sitä muualta. Vaikken menisi päätyyn asti, haen huomiota kyllä sitten muualta.

Onneksi nykyisessä suhteessa saan sitä aina. Olemme molemmat seksuaalisia eikä tulisi mieleenkään pettää miestä. 

Vierailija
39/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla hetero, jos naisen värkki ällöttää.

limainen, hiivainen suolenpätkä

Vierailija
40/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun nyt täysin rehellisesti ja omasta kokemuksesta itseni kohdalla..

En pysty olla ilman seksiä. Jos en saa sitä kumppanilta, ennemmin tai myöhemmin haen sitä muualta. Vaikken menisi päätyyn asti, haen huomiota kyllä sitten muualta.

Onneksi nykyisessä suhteessa saan sitä aina. Olemme molemmat seksuaalisia eikä tulisi mieleenkään pettää miestä. 

ennemmin tai myöhemmin haen sitä muualta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän