Nainen: voisitko olla seksittömässä suhteessa?
Miehenä en halua seksiä mutta läheisyys ja yhdessäolo ja yhteiset harrastukset kelpaisi.
Seksiä en vain kykene harrastamaan enkä ole koskaan harrastanutkaan.
M40
Kommentit (59)
Olin kymmenen vuotta seksittömässä suhteessa miehen kanssa ja sitten aloin etsiä seksiä suhteen ulkopuolelta. Ja sen jälkeen olen taas nauttinut seksistä.
Kyllä sä nuolla ja käsiäs käyttää voit vaikkei alaruumis toimikaan.
Kukaan neinen ei tarvitse m u l k k u a vaan orgasmeja.
Mulla on useampia seksittömiä suhteita miesten kanssa. Niitä sanotaan ystäviksi, kavereiksi tai tuttaviksi.
En sit tiedä jos tosissaan rakastuisi ihmiseen joka ei halua seksiä, se olisi tosi iso kolaus itsetuntoon kun itse ainakin haluan sitä toista. Yhden kanssa tapaili monta kuukautta ja kai yksi asioista mihin se kariutui oli kun mies ei halunnut. Siis ihan miehen toimesta, kai sillä tuli suoritus paineita ja hän nyt oli muutenkin vähän erikoinen.
Ei se metafora "sieluista tulee yhtä" ole ihan tuulesta temmattua.
Kelpaisko sulle vaan ystävyyssuhde?
Miksi haluta siis suhdetta, kun kivan kämppiksen kanssa voi jutella henkeviä-, harrastaa ja matkustella yhdessä? Jos sua ei kiinnosta seksi niin eikös se ole aika väärin vaatia toiselta sellaista joka ei ole sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Huorrat
"Olen mies. Haluan panna kaikkia naisia ja naisen joka haluaa koko ajan ja antaa panna joka reikään.
Silti nainen joka haluaa seksiä on pelkkä h..Ra"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielestäni pillut on aika rumia värkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluta siis suhdetta, kun kivan kämppiksen kanssa voi jutella henkeviä-, harrastaa ja matkustella yhdessä? Jos sua ei kiinnosta seksi niin eikös se ole aika väärin vaatia toiselta sellaista joka ei ole sulta pois?
Ihan samanlailla on väärin vaatia sellaista joka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei kuulukaan katsella vaan käyttää.
En tietenkään. Muutenhan kyse olisi vain ystävyydestä. Kuulostaa siltä, että kaipaat kaveria ja ehkä terapiaa. Kuulostat kovin estyneeltä ja ehkä kiellät joitain puolia seksuaalisuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vaatinut kumpaakaan? Jos seksuaalisuus ei kiinnosta, niin eikö ole parempi ettei edes yritä parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi siis sillonkaan seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla hetero, jos naisen värkki ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mulkutkaan ole oikeasti niin himoittavia ja kiihottavia kun katselemassasi pokessa näytetään.
Naisena pidän naisen värkkejä esteettisempänä ja kauniimpana. Vai nautitko itse penisten katselusta?
incel-miehet vastauksissa larppaamassa naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mulkutkaan ole oikeasti niin himoittavia ja kiihottavia kun katselemassasi pokessa näytetään.
Naisena pidän naisen värkkejä esteettisempänä ja kauniimpana. Vai nautitko itse penisten katselusta?
No ei kumpiakaan ole tarkoitettukaan silmänruuaksi, ellei sitten ole joku fetissi.
En.
Pitkään olen ollut, kun olen toivonut miehen muuttuvan, mutta sitä ei ole tapahtunut.
Hän ei myöskään ole osoittanut mitään halua hoitaa haluttomuuttaan minua kohtaan, eikä kertoa, mistä se johtuu, joten pakkohan tässä on alkaa konkreettisiin erotoimiin.
Puhun nyt täysin rehellisesti ja omasta kokemuksesta itseni kohdalla..
En pysty olla ilman seksiä. Jos en saa sitä kumppanilta, ennemmin tai myöhemmin haen sitä muualta. Vaikken menisi päätyyn asti, haen huomiota kyllä sitten muualta.
Onneksi nykyisessä suhteessa saan sitä aina. Olemme molemmat seksuaalisia eikä tulisi mieleenkään pettää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla hetero, jos naisen värkki ällöttää.
limainen, hiivainen suolenpätkä
Vierailija kirjoitti:
Puhun nyt täysin rehellisesti ja omasta kokemuksesta itseni kohdalla..
En pysty olla ilman seksiä. Jos en saa sitä kumppanilta, ennemmin tai myöhemmin haen sitä muualta. Vaikken menisi päätyyn asti, haen huomiota kyllä sitten muualta.
Onneksi nykyisessä suhteessa saan sitä aina. Olemme molemmat seksuaalisia eikä tulisi mieleenkään pettää miestä.
ennemmin tai myöhemmin haen sitä muualta
Sama minulla. Oman, rakastavan kumppanin kanssa olen erittäin seksuaalinen ja haluaisin seksiä vaikka joka päivä. Eikä ole paljon estoja, mitä en hänen kanssaan kahdestaan haluaisi tehdä. Mutta tunteeton seksi, yhden yön jutut ja avoimet hommat on erittäin iso turnoff, ei mun juttu ollenkaan. Haluan omistautua vain yhdelle miehelle ja haluan myös hänen omistautuvan minulle, että olemme todellakin rakastajat. Ja vain toisillemme.