Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: voisitko olla seksittömässä suhteessa?

Vierailija
22.02.2026 |

Miehenä en halua seksiä mutta läheisyys ja yhdessäolo ja yhteiset harrastukset kelpaisi.

Seksiä en vain kykene harrastamaan enkä ole koskaan harrastanutkaan.

M40

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Muut asiat ovat minulle paljon tärkeämpiä parisuhteessa.

Vierailija
2/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Olen päälle 30v ja tykkään seksistä mieheni kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen olisi ihan ok ystävyyssuhteena. 

Vierailija
4/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että pidemmän päälle en. Seksi kuuluu parisuhteeseen, edes eroottisen halimisen muodossa. Muussa tapauksessa suhde kanssasi olisi enemmän ystävä- kuin parisuhde.

Vierailija
5/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisi v*tuttaa varsinkin kun mies on komea

Vierailija
6/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksi on tärkeää ja on tärkeää että sen oman miehen kanssa on kemiaa. 

Nainen, 44v. 

Vierailija
7/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä suurin ongelmani onkin että olen seksin suhteen tavattoman nirso. Vain pienet ja sievät naiset käyvät siihen tarkoitukseen.

Mutta muuten en ole nirso seuran suhteen.

ap

Vierailija
8/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kykenisin parisuhteeseen aseksuaalin kanssa. Kyllä se fyysinen läheisyys on kuitenkin sen verran keskeisessä roolissa, että suhde kuihtuisi seksin puutteeseen. 

Ystäväsi voisin olla mutta en elämänkumppani.

Vierailija
9/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
10/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali, joten seksitön on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
11/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tälläkin hetkellä lähes seksittömässä suhteessa. Ei se sinänsä helppoa ole ollut mutta itselleni ongelma ei ole fyysinen (voin helposti laukaista itse itseni tarvittaessa) vaan ennemmin itsetunnon kautta kumpuava. Olen joutunut tekemään paljon töitä sen ajatuksen kanssa että eikö mieheni vain halua minua, haluaisiko hän jotain toista. Jotain nuorempaa tai nätimpää. Olisi itse asiassa varmasti helpompaa jos tietäisin että syy on se että miestä ei seksi ylipäätään kiinnosta. 

Vierailija
12/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ehkä suurin ongelmani onkin että olen seksin suhteen tavattoman nirso. Vain pienet ja sievät naiset käyvät siihen tarkoitukseen.

ap

Eli et edes ole mikään aseksuaali tai traumatisoitunut vaan pelkkä liian tiukat kriteerit asettanut moukka.

Olisihan se pitänyt arvata.

Vierailija
13/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen sellaisessa suhteessa.

Vierailija
14/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sellaisessa. Mies on minua vähän vanhempi, ja lääkkeitä on sen verran, ettei seksi enää onnistu. 

Rakkautta ja läheisyyttä kyllä on, paljon.

Vierailija
15/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

xDD

Vierailija
16/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala seksittömään suhteeseen. En edes kaverisuhteeksi. Tällä hetkellä on yksi Tinder juttu naisen kanssa joka muuten ihan todella kiva, mutta kohta jo vuoden aikana ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä. Kun asiasta kysyy niin kuulemma vain hyvä että en edes puhu seksistä. Kuitenkin juttu mennyt vähän tylsäksi sattuneista syistä. M40

Vierailija
17/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen suhteen OIKEASTI haluat? Mikä on se motivaatio mennä juuri johonkin tiettyyn suhteeseen? 

Mä en osaa vastata omalta osaltani ollenkaan tähän, mutta kiinnostaa kyllä huomattavan paljon että miten oikein ajattelet asian. Eikö olisi helpompi ihan vaan ystävyys sitten, että kokonaan se seksi pois kuviosta? 

Vierailija
18/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala seksittömään suhteeseen. En edes kaverisuhteeksi. Tällä hetkellä on yksi Tinder juttu naisen kanssa joka muuten ihan todella kiva, mutta kohta jo vuoden aikana ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä. Kun asiasta kysyy niin kuulemma vain hyvä että en edes puhu seksistä. Kuitenkin juttu mennyt vähän tylsäksi sattuneista syistä. M40

Oletteko eksklusiivisia? Itse en ainakaan avaa jalkojani miehelle, joka ei ensin ota oma-aloitteisesti puheeksi sitoutumista. Olen todella seksuaalinen nainen, ja rakastelen mielelläni päivittäin intohimoisesti, mutta ainoastaan miehen kanssa, joka rakastaa minua ja haluaa olla kanssani eksklusiivisesti parisuhteessa. Ja haluan nimenomaan, että aloite sitoutumiseen tulee miehen puolelta. Joten voin deittailla ilman seksiä vaikka puolivuotta, jos mies ei halua sitoutua. 

Vierailija
19/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, en kyllä suhteen alusta asti. Mieheni sairastui vakavasti ja vaikka tiedän miten hienoa ja ihanaa se joskus oli, tärkeintä on että hän on edelleen kuitenkin rinnallani. 

Vierailija
20/59 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja sen takia erosinkin edellisestä suhteestani, mies lopetti seksin kuin seinään eikä suostunut siihen kuin kerran vuodessa. Mitään syytä ei koskaan suostunut kertomaan, vaikka yritin lukemattomat kerrat ottaa asian puheeksi ihan hienovaraisesti ja rakastavasti. Kun kysyin, onko vika minussa, niin sanoi että ei. Kun kysyin, missä vika sitten on, niin sanoi ettei tiedä.

No, minä en lopulta jaksanut enää nunnan elämää ja kyllä kannattikin erota, kun löysin sen jälkeen ihanan miehen, jonka kanssa käy libidot yksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi