Nainen: voisitko olla seksittömässä suhteessa?
Miehenä en halua seksiä mutta läheisyys ja yhdessäolo ja yhteiset harrastukset kelpaisi.
Seksiä en vain kykene harrastamaan enkä ole koskaan harrastanutkaan.
M40
Kommentit (59)
No en. Olen päälle 30v ja tykkään seksistä mieheni kanssa
Sellainen olisi ihan ok ystävyyssuhteena.
Voi olla, että pidemmän päälle en. Seksi kuuluu parisuhteeseen, edes eroottisen halimisen muodossa. Muussa tapauksessa suhde kanssasi olisi enemmän ystävä- kuin parisuhde.
alkaisi v*tuttaa varsinkin kun mies on komea
En. Seksi on tärkeää ja on tärkeää että sen oman miehen kanssa on kemiaa.
Nainen, 44v.
Ja ehkä suurin ongelmani onkin että olen seksin suhteen tavattoman nirso. Vain pienet ja sievät naiset käyvät siihen tarkoitukseen.
Mutta muuten en ole nirso seuran suhteen.
ap
En usko, että kykenisin parisuhteeseen aseksuaalin kanssa. Kyllä se fyysinen läheisyys on kuitenkin sen verran keskeisessä roolissa, että suhde kuihtuisi seksin puutteeseen.
Ystäväsi voisin olla mutta en elämänkumppani.
Olen aseksuaali, joten seksitön on ainoa vaihtoehto.
Olen tälläkin hetkellä lähes seksittömässä suhteessa. Ei se sinänsä helppoa ole ollut mutta itselleni ongelma ei ole fyysinen (voin helposti laukaista itse itseni tarvittaessa) vaan ennemmin itsetunnon kautta kumpuava. Olen joutunut tekemään paljon töitä sen ajatuksen kanssa että eikö mieheni vain halua minua, haluaisiko hän jotain toista. Jotain nuorempaa tai nätimpää. Olisi itse asiassa varmasti helpompaa jos tietäisin että syy on se että miestä ei seksi ylipäätään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkä suurin ongelmani onkin että olen seksin suhteen tavattoman nirso. Vain pienet ja sievät naiset käyvät siihen tarkoitukseen.
ap
Eli et edes ole mikään aseksuaali tai traumatisoitunut vaan pelkkä liian tiukat kriteerit asettanut moukka.
Olisihan se pitänyt arvata.
Voisin ja olen sellaisessa suhteessa.
Elän sellaisessa. Mies on minua vähän vanhempi, ja lääkkeitä on sen verran, ettei seksi enää onnistu.
Rakkautta ja läheisyyttä kyllä on, paljon.
Vierailija kirjoitti:
ap
xDD
En ala seksittömään suhteeseen. En edes kaverisuhteeksi. Tällä hetkellä on yksi Tinder juttu naisen kanssa joka muuten ihan todella kiva, mutta kohta jo vuoden aikana ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä. Kun asiasta kysyy niin kuulemma vain hyvä että en edes puhu seksistä. Kuitenkin juttu mennyt vähän tylsäksi sattuneista syistä. M40
Minkälaisen suhteen OIKEASTI haluat? Mikä on se motivaatio mennä juuri johonkin tiettyyn suhteeseen?
Mä en osaa vastata omalta osaltani ollenkaan tähän, mutta kiinnostaa kyllä huomattavan paljon että miten oikein ajattelet asian. Eikö olisi helpompi ihan vaan ystävyys sitten, että kokonaan se seksi pois kuviosta?
Vierailija kirjoitti:
En ala seksittömään suhteeseen. En edes kaverisuhteeksi. Tällä hetkellä on yksi Tinder juttu naisen kanssa joka muuten ihan todella kiva, mutta kohta jo vuoden aikana ei olla ollenkaan edes puhuttu seksistä. Kun asiasta kysyy niin kuulemma vain hyvä että en edes puhu seksistä. Kuitenkin juttu mennyt vähän tylsäksi sattuneista syistä. M40
Oletteko eksklusiivisia? Itse en ainakaan avaa jalkojani miehelle, joka ei ensin ota oma-aloitteisesti puheeksi sitoutumista. Olen todella seksuaalinen nainen, ja rakastelen mielelläni päivittäin intohimoisesti, mutta ainoastaan miehen kanssa, joka rakastaa minua ja haluaa olla kanssani eksklusiivisesti parisuhteessa. Ja haluan nimenomaan, että aloite sitoutumiseen tulee miehen puolelta. Joten voin deittailla ilman seksiä vaikka puolivuotta, jos mies ei halua sitoutua.
Olen, en kyllä suhteen alusta asti. Mieheni sairastui vakavasti ja vaikka tiedän miten hienoa ja ihanaa se joskus oli, tärkeintä on että hän on edelleen kuitenkin rinnallani.
En. Ja sen takia erosinkin edellisestä suhteestani, mies lopetti seksin kuin seinään eikä suostunut siihen kuin kerran vuodessa. Mitään syytä ei koskaan suostunut kertomaan, vaikka yritin lukemattomat kerrat ottaa asian puheeksi ihan hienovaraisesti ja rakastavasti. Kun kysyin, onko vika minussa, niin sanoi että ei. Kun kysyin, missä vika sitten on, niin sanoi ettei tiedä.
No, minä en lopulta jaksanut enää nunnan elämää ja kyllä kannattikin erota, kun löysin sen jälkeen ihanan miehen, jonka kanssa käy libidot yksiin.
Kyllä voisin. Muut asiat ovat minulle paljon tärkeämpiä parisuhteessa.