Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAMASSUT-TOUKOKUU

02.05.2007 |

Heips kaikki!

Ajattelin nyt aloittaa Toukokuun-pinon. Vapusta on selvitty kunnialla. Epätavallisen myöhään valvomisesta johtui varmaan, että eilen mulla oli oikea " myötätunto-krapula" . Ei auttanut, töihin piti mennä iltavuoroon, mutta kyllähän sen kesti kun voi lohduttautua sillä että pian nämä juhlapyhinä töissä olot loppuu muutamaks vuodeks (ainakin todennäköisesti!).

Joku tais kysellä liikkeistä? En tiedä onko vauvan liikkeitä, mutta pari viikkoa olen silloin tällöin tosi rentoutuneena tuntenut ihan niin kuin sivelyjä tuossa kohdun kohdalla sisältä päin. Jostain kyllä luin että on mahdollista tuntea liikkeitä jo 11.viikon tietämillä, mutta harva niitä tunnistaa. Ainakin on hauska ajatella että olisi niitä! Monihan sanoo että ekat liikkeet on vaikee erottaa ilmavaivoista, mutta mulla tuo tunne ei kyllä ole sellainen.

Mitä mieltä olette sellaisesta että laitettaisiin aina tähän kuukausi pinon alkuun lista kaikkien lasketusta ajasta. Ja mahdollisesti muutakin tietoo.

Itse olen ainakin sellainen lahopää, etten millään muista milloin kelläkin on LA ja aina välillä miettii että missähän vaiheessa kukakin menee.

Voin vaikka aloittaa..

Mingu + Masa Möttönen LA31.10

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan synttärionnitteluista!

Mulla on myös olleet jotenkin tunteet pinnassa nyt kun äitienpäivä lähestyy. Monta vuotta se on ollut aika haikea päivä, eikä kovin mielellään oo lähteny omaan mummolaan, kun on tiennyt että siellä on lapsenlapsenlapsia vaikka millä mitalla ja on tuntunut ettei itse oikein kuulu porukkaan. Nyt sitten harmittaa että joudun iltavuoroon töihin ja täytyy hoitaa vaan puhelimitse onnittelut. Eilen töihin mennessä näin pari pientä koululaista, joilla oli kädessään itse tehdyt äitienpäiväkortit ja itku siinä tuli.. Jotain niin liikuttavaa siinä oli!

Mä lisään kans ton rakenneultran tohon listaan. Mulla on se jo viikolla 17+6 ja vähän mietin että onko se liian aikasin, mutta niin se täti siellä sano että se on ihan hyvä aika. Kai niitten siellä luulis tietävän. Ja jokatapauksessa ollaan ajateltu mennä siihen 4d-ultraankin.

-mingu rv15+3

Maya79 LA 1.10

lillastina LA 2.10

Kimberly@ LA 14.10.

EmmaEmilia LA 15.10., rakenneultra 14.5.

Katijo LA 17.10.

Meri LA 17.10. rakenne uä 22.5

Bianco LA 23.10.

Vilja LA 28.10. (kaksoset)

Daran LA 29.10.

Mingu + Masa Möttönen LA31.10. rakenneultra 29.5.

Monoliisa LA 31.10., rakenneultra 14.6.

Vierailija
42/43 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kärkeen taas omaa napaa, eli eilen oli rakenneultra ja oli taas niin ihana käydä moikkaamassa pientä vauvanalkua, että vieläkin leijuu ihan muissa sfääreissä. Kaikki vaikutti olevan kunnossa, pään koon ja reisiluun mitan perusteella kasvu on ollut normaalia ja laskettu aika pitää edelleen. Kovasti hän siellä jo liikuskeli ja alan kyllä uskomaan, että kaikki mitä oon viime aikoina tulkinnut liikkeiksi, myös on niitä. Ihan selkeesti on nyt vähän useammin alkanut niitä tuntumaan ja toivottavasti myös jatkossa noita liikkeitä ois enemmän ja enemmän! Sukupuoltakin koitettiin kovasti udella, mutta se jäi vielä aika tulkinnanvaraiseksi. Kuulemma ehkä tyttö, mutta ei voi varmasti sanoa. Pitänee varata se 4d-ultra jossain vaiheessa niin siellä kai sen saa sitten ihan varmasti selville. Mutta pääasia, että mitään hälyttävää ei löytynyt ja toinen näytti kyllä niin suloiselta oikealta vauvalta jo, että herkisti taas mielen pitkäksi aikaa.

Täälläkin vaikuttaa siltä, että pahoinvoinnit ois nyt taaksejäänyttä elämää. Viimeksi oksensin 16+4 ja siinä paikkeilla etoi vielä aika voimakkaasti, mutta sen jälkeen on taas ollut ihan normaali olo. Väsymyskin on EHKÄ vähän väistymässä, tosin töissä on ollut niin kiirettä että sen ansioista unta ei ole koskaan illalla tarvinnut odotella. Sitä tosi energistä oloa vielä odottelen, toivottavasti sekin aika vielä koittaisi¿

Mingu, meilläkin ne äänet kuuluu dopplerilla vähän sillain vinkumalla (viuh-viuh) ja minäkin ensin ajattelin, että ne tulee istukasta. Mutta kun vertaa omiin sydänääniin, niin olen sitten tulkinnut ne ihan sydämen lyönneiksi ja meilläkin tosiaan näyttää sen sykkeen ruudulla. Eli kyllä ne varmaan ihan ihka-aitoja sydänääniä on sekä teillä että meillä :)

Mitä kaikille muille kuuluu?? Tulkaahan kertoilemaan kuulumisia vaikkei mitään ihmeellistä olisikaan sattunut!

Kaikille tasapuolisesti huiskutuksia ja oikein ihanaa kevättä!

EE (18+1)

Maya79 LA 1.10

lillastina LA 2.10

Kimberly@ LA 14.10.

EmmaEmilia LA 15.10., rakenneultra 14.5. ja kaikki ok

Katijo LA 17.10.

Meri LA 17.10. rakenne uä 22.5

Bianco LA 23.10.

Vilja LA 28.10. (kaksoset)

Daran LA 29.10.

Mingu + Masa Möttönen LA31.10. rakenneultra 29.5.

Monoliisa LA 31.10., rakenneultra 14.6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ihana tunne!

Täällä odotellaan jo kuumeisesti rakenneultraa (vasta kuukauden päästä!), mutta samalla nautin raskaudesta täysin siemauksin! Olin aiemmin sitä mieltä että olisi kiva saada kevätvauva, mutta nyt olen tullut siihen tulokseen että syksyvauvahan on aivan ihana, saa kävellä koko kesän söpö maha pullottaen ja pukeutua kivoihin kesämekkoihin! ;) Ihan kun sillä todella olisi väliä milloin se vauva syntyy, kunhan syntyy...

-Monoliisa-

rv 15+6 (kuulostaa jo aika paljolta, ainakin omissa korvissa) ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi