Tuntuu et hki on vain koulutettuja prinsessa naisia
Ihan totta tämä on. Tavallinen amis köyhä velkaantunut ei koskaan kelpaa. Pakko se on hyväksyä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienolla autolla tekee?Joku monottaa peilit paskaksi yön hämärissä?
Miksi sitten hienot naiset ajaa 40 tonnin bemarilla en tajuu. Ei pankista saa ees lainaa!!
Ehkä ne tekee OnlyFanssia.
Hki-prinsessat nyrpistävät nenää, jos miehellä on työmiesvaatteet.
Tiukkafarkkuinen seksikäs nainen on hot
Vierailija kirjoitti:
Miten tommisilla bimboilla on varaa 30 tuhatta mersuun en tajua
Ja tuommoisen BIBMON sitten haluaisit ja samalla kadehtisit häntä.
Olisipa kannattava kauppa BIMBOLLE itselleen saada noin myrkyllinen mies.
Hoida pääsi kuntoon tai pysy naisista kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Treffeille ja ihmisten ilmoille yleensäkin pitää miehen pukeutua siististi, jos siis on halua löytää seuraa. Työmiesvaatteet kuuluvat vain työpaikalle.
Kotonakin pitää olla siistiä vaikka aauu yksin. Muuten ei voi päästää ketään näkemään asuntoaan.
Ai että olisi pitänyt jättää koulut käymättä, jotta joku ukko ei suutu?
Ja amikset on kyllä täynnä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Lähestytkö baarissakin naisia ne sun Postin vaatteet päällä? :D
On täällä myös pierunhajuisia amismuiduja. Kannattaa kokeilla Malmin ja Tapulin baareja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkeakoulutetun ja fiksun naisen pitäisi huolia luottotiedoton, velkaantunut amis?
Sä luulet että näillä on jokin ammattikoulututkinto? Peruskoulunkin varmasti joutuivat kertaamaan tai näin ainakin voisi luulla näin tyhmien juttujen perusteella. Siksi niillä ei lopginen ajattelu riitäkään ymmärtämään, miksi kukaan elämässä normaalisti pärjännyt ei halua ottaa niitä riippakiveksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutus mitään prinsessaa tee, päin vastoin, siinä on pitänyt kovasti pinnistellä ja sellainen ei toki prinsessalle sovi. Toki siinä myös viisaus ja taso sitämyötä nousee.
Ei jossakin ammattikorkeassa mitään pinnistellä tarvi, suurin osa ihan läpsyttelytutkintoja. Kävin sellaisen verkossa noin vuodessa ja mulla on maisterin paperit verrokkina.
No kassallehan ne kaikki perustradenomit päätyykin kyllä, ei siinä.
Ei ole mikään ihme, että koulutettu nainen ei ole kiinnostunut miehestä, joka pitää kouluttautumista ja itsensä kehittämistä 'prinsessamaisuutena'. Ensinnäkin, suhtaudut itse häneen alentavasti ja haukut häntä. Tuskinpa teillä olisi paljon yhteistä, jos asenteesi on tuollainen ja arvomaailma ei kohtaa.
Kai se vieläkin on vähän niin, että maaseudulta muuttaa opiskeluiden perässä Helsinkiin hieman enemmän nuoria naisia kuin miehiä. Siksi pk-seudulla on niitä tasokkaita sinkkunaisia ja maaseudulla amistasoisia sinkkumiehiä. Toivottavasti ilmiö on kuitenkin tasoittumassa. Olen itse maaltamuuttanut nainen, ja melkein kaikki paikkakunnalle jääneet koulukaverit joiden jatkokuulumisia tiedän, ovat kyllä pariutuneet ja lisääntyneet. Paikkakunta ei ole aivan mahdoton muuttotappiokunta, ja monet tytötkin jäi sinne tai kävi vain ihan lyhyesti naapurikaupungin amkissa kääntymässä. Ap:lle tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tommisilla bimboilla on varaa 30 tuhatta mersuun en tajua
Seurallinen setämies rahoittaa niin mikäs siinä.
Jättäkää hemmotellut kaupunkilaisprinsessat leikkimään omia prinsessaleikkejään yksinään tai kaltaistensa seurassa.
Älkää noihin omaa elämäänne tuhlatko vaan etsikää oikea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyky-nainen on minä-minä-minä olio joka kuitenkin tarvitsee muita apuun eikä ota vastuuta mistään.
Mihin tämäkin oletuksesi perustuu? Ei mihinkään.
Kannattaisko ap ihan ensin opetella kirjoitustaito? Se vois tehdä naisiin säväyksen?
Ehkä se prinsessa tykkää vain naisista eikä miehet kelpaa. Se on ihan se ja sama oletko amis, kuningas vai keisari, jos oot mies niin et kelpaa.