Tuntuu et hki on vain koulutettuja prinsessa naisia
Ihan totta tämä on. Tavallinen amis köyhä velkaantunut ei koskaan kelpaa. Pakko se on hyväksyä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt velkaa yli 40 k ja rahaa ei ole vaikka töissä käy.
No kerros, mikä tekee sinusta, 40 tonnin velat niskassa olevasta, niin kiinnostavan, että sinun pitäisi kelvata?
Olen kiltti. Rauhallinen. Kaipaan läheisyyttä. Leffaseuraa jne. Olen komea ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
No, sentään olet päässyt eroon siitä pelikierteestä. Onhan se jo jotain. Monen peliriippuvaisen on käynyt paljon huonommin.
Juu en pelaa enää
Mene Itä--Helsinkiin niin tuo ongelma häviää, sieltä saat bentsoissa riehuvan tatuoidun ankkahuulen itsellesi.
Kuinka monta Allun ikivalitusta tänään palstalle oksentunut?
Muuta johonkin persupitäjään, jossa naiset ovat tasoisiasi. Problem solved.
Tällänen mies ei näköjään vaan kelpaa naisille.
Mitä hienolla autolla tekee?Joku monottaa peilit paskaksi yön hämärissä?
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko Allu?
No on tietenkin. Käsialan tuntee jo kaikki ja aihe on aina sama.
Vierailija kirjoitti:
Mene Itä--Helsinkiin niin tuo ongelma häviää, sieltä saat bentsoissa riehuvan tatuoidun ankkahuulen itsellesi.
Ei kiitos. En käytä huumeita
Vierailija kirjoitti:
Niitä on huomattavasti enemmän kantakaupungissa.
T: Itähelsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienolla autolla tekee?Joku monottaa peilit paskaksi yön hämärissä?
Miksi sitten hienot naiset ajaa 40 tonnin bemarilla en tajuu. Ei pankista saa ees lainaa!!
Ei näköjään kelpaa. Aina saan pakit naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkeakoulutetun ja fiksun naisen pitäisi huolia luottotiedoton, velkaantunut amis?
Mä ymmärsin aloituksen niin, että ap on köyhä amis eikä löydä miestä kun ne prinsessat vievät kaikki miehet.
Muaki rumemmilla on naiset kainalos en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt velkaa yli 40 k ja rahaa ei ole vaikka töissä käy.
No kerros, mikä tekee sinusta, 40 tonnin velat niskassa olevasta, niin kiinnostavan, että sinun pitäisi kelvata?
Olen kiltti. Rauhallinen. Kaipaan läheisyyttä. Leffaseuraa jne. Olen komea ja pitkä.
Löytyy velattomiakin miehiä vastaavilla ominaisuuksilla. Ja sellaisia, jotka eivät kehuskele luonteellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. En käytä huumeita
Käyttäisit. Olisi parempaa tekemistä kuin vauvapalstalla vinkuminen.
No, sentään olet päässyt eroon siitä pelikierteestä. Onhan se jo jotain. Monen peliriippuvaisen on käynyt paljon huonommin.