Tuntuu et hki on vain koulutettuja prinsessa naisia
Ihan totta tämä on. Tavallinen amis köyhä velkaantunut ei koskaan kelpaa. Pakko se on hyväksyä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Miten tommisilla bimboilla on varaa 30 tuhatta mersuun en tajua
Pillu tuottaa 100-200 euroa 30 minuutissa.
Jos jollain on kolmen tonnin palkalla uusi auto, niin se on isiltä lainassa.
Katsoin juuri kaikki anteeksi sarjan. Siinä oli akateeminen helsinkiläinen nainen ja amis juntti mies. Se ei loppunut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen tonnin palkalla säästää vaikka vuodessa rahat kivaan uuteen autoon. Tai maksaa mukavasti eriä vielä kivemmasta.
Voi Allu, etkös joskus vähän riehunut hotellissa Vantaallakin?
Nainen kehui juuri minua komeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen tonnin palkalla säästää vaikka vuodessa rahat kivaan uuteen autoon. Tai maksaa mukavasti eriä vielä kivemmasta.
Mun palkka on 2200 ja velka 700 e kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta johonkin persupitäjään, jossa naiset ovat tasoisiasi. Problem solved.
Se Allu, jos ap on hän, on jälkeenjäänyt. On käynyt erityiskoulun ja on aikuisenakin sosiaalityöntekijä ja terapeutti. Hän voisi ehkä löytää puolison jostain muiden vastaavanlaisten "erityisten" joukosta, mutta kuvaan näköjään kuuluu, että hän ei itse tajua "erityisyyttään".
Mä en ole vammainen
Ehkä en siksi kiinnosta naisia jos juon alkoholia olen velkaantunut. Iso kaljamaha. Ja töninyt naisia ja haukkunut. Harmi
Emmä tajua naisia. Luulisi et olisi vientiä
Emmä tajua naisia mikä niit vaivaa, komea pitkä mies ei kelpaa ja pukeudun hienosti ehkä sit oon vaa erilainen kun muut emmä tiedä.
Miten bimboilla on varaa 30 tonnin autoon... olisihan sinullakin ollut, jos et olisi tuhlannut peleihin ja juopotteluun.
Itse taas ihmettelen missä ne naiset oikein ovat. Sanotaan että siellä Helsingissä ne naiset ovat erilaisia, mutta miksi niitä ei koskaan näy missään. Samanlaisia pirkkoliisoja siellä on kuin Paltamossa ja yhtä innokkaasti miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se riitä edes asuntoon kälviällä
Jaha nainen poisti mut tinderistä kun kysyin käyttääkö se tiukkoja farkkuja haha
Tänäänkim näin monta nuorta naista tiukoissa farkuissa niin se pitää olla. En halua naista joka ei käytä.
Tommosten kateellisten takia Helsinki on aivan karsee mesta. Kaikki kadehtii ja puhuu toisista pahaa. Kaikki on niin ilkeitä.
Se Allu, jos ap on hän, on jälkeenjäänyt. On käynyt erityiskoulun ja on aikuisenakin sosiaalityöntekijä ja terapeutti. Hän voisi ehkä löytää puolison jostain muiden vastaavanlaisten "erityisten" joukosta, mutta kuvaan näköjään kuuluu, että hän ei itse tajua "erityisyyttään".