Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?
Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?
Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa.
Kommentit (114)
Sun tehtävä on saada se nainen tuntemaan itsensä halutuksi ja antaa positiivista palautetta siitä miten hän koskettaa tai miten haluaisit hänen koskettavan/tekevän. Intiimi tilanne vaatii molemmilta hienotunteisuutta ja kykyä kuunnella ja halua tehdä toiselle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 76/76, sanoinko minä muka jotain tuollaisista? Enpä sanonut. Joten lopeta valehtelu.
No mikä se sinun luonnollisen ja oikean seksisi seuraus sitten on, jos kondomi välissä on luonnoton? Kymmenen lapsen suurperhe?
Oon eri mutta on niitä tapoja välttää raskaaksi tuleminen. Joista muovi on kyllä järjettömin. Toisaalta kaikessa on riskinsä, niin eikö olisi hyvä tiedostaa ne riskit elämällä vähän jännittävämmin. Tuleepa ajateltua sitten oikeasti. Esim. että todella miettii sitä asiaa että niin, mähän voin pamahtaa siitä paksuksi. Tulee sitten oikeasti punnittua sitä miesvalintaakin, kun sekin seuraus käy mielessä. Eli harrastaa sitten seksiä vain sellaisen miehen kanssa jonka tosiasiallisesti kelpuuttaisi lapsensa isäksi myös.
No minä olen harrastanut seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa olisin voinut kuvitella saavani lapsen. Mutta silti kondomi on ollut taivaan lahja. Muuten minulla olisi nyt 15 lasta kolmelle miehelle. Nyt on kolme yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti mies ei suostu sterilisaatioon. Todella moni pelkää miehisyyden menevän siinä samalla vaikka eihän se siitä miksikään muutu. Naisen sterilisaatio taas on huomattavasti työläämpi ja riskialttiimpi operaatio, mutta tässäkin naisten pitäisi uhrautua ja hoitaa homma, kun mies ei uskalla.
Selityksiä teillä friikeillä toki aina riittää.
Veikkaan pipulia niin pieneksi ja verenkierron puutteelliseksi, että putoaa pois 🥲
Selitätkö mitä friikkiä on sterilisaation pohtimisessa?
Parempi käyttää sitä kumia kuin saada sukupuolitauteja tai pistää joku paksuksi! Elatusmaksujen maksaminen on melko kallista! Tiedän yhden kaverin, joka pisti naisen paksuksi jo ensimmäisenä iltana, koska hän ei halunnut kumia käyttää! Toivottavasti teki myös isyystestin vaikka tämän naisen kanssa avioituikin!
Ketjun kumihullut, suosittelen teillä, että ette harrasta seksiä lainkaan, jos se niin teitä pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti mies ei suostu sterilisaatioon. Todella moni pelkää miehisyyden menevän siinä samalla vaikka eihän se siitä miksikään muutu. Naisen sterilisaatio taas on huomattavasti työläämpi ja riskialttiimpi operaatio, mutta tässäkin naisten pitäisi uhrautua ja hoitaa homma, kun mies ei uskalla.
Selityksiä teillä friikeillä toki aina riittää.
Loppuiko sulla argumentit?
Vierailija kirjoitti:
Kumi on tärkeää olla. Mutta miten ihmeessä naisilta puuttuu kokonaan käsitys siitä että miehelle seksin pitää onnistuakseen tuntua joltain? Kun itse olen nuollut esim monelle kymmenelle naiselle orgasmin niin minulle on itsestään selvää ettei siihen riitä että nuolee, vaan se pitää saada tuntumaan sairaan hyvältä ja tarpeeksi kauan että onnistuu. Mutta mitä tekee nainen, ihmettelee miksi mies ei tykkää kumista tai mitään tekemättä ei ymmärrä miksi miehellä ei seiso ja ajattelee sitten että onko naisessa itsessään jotain vikaa.
Mä lähinnä ihmettelen, montako erilaista papilloomavirusta sulla on nielussa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun kumihullut, suosittelen teillä, että ette harrasta seksiä lainkaan, jos se niin teitä pelottaa.
Päinvastoin, harrastetaan ja nautitaan!
"Tämä juuri. Minulla sama miehenä, että tykkään harrastaa seksiä paljaalla, mikä sitten johtaakin siihen, että tosiaan mietin, kuka nainen on aidosti soveltuva, jos tulisikin raskaaksi. Olen nimittäin myös ankarasti aborttia vastaan. Joitain kertoja lyhytkestoinen suhde onkin päättynyt siihen, etten halua jatkaa ns. riskinottoa naisen kanssa, jonka kanssa en näe mahdollisesti perheellistä tulevaisuutta. Mieluummin olen sitten vain seksitön jonkin aikaa, sillä en kumiakaan halua. Ja senkin kanssa voi edelleen tulla raskaaksi."
Mä en oo täysin aborttia vastaan jos tapahtuu alkuviikoilla, vaikka jäisikin varmaan kummittelemaan. Luulen että tuo on oma tapa pitää jokin portti auki, jolla päästää mies pinteestä jos kävisikin vahinko ja mies olisi hermoromahduksen partaalla. Eipä kukaan halua sellaiseen tilanteeseen ihmisen kanssa joka ei halua olla siinä. Ja kun vain oman ajatusprosessinsa tietää. Itsehän mietin tosi tarkkaan sen ja huomaan sen ajatuksen, että ajatus miehelle raskaaksi tulemisesta tuntuisi jotenkin söpöltä, niin se on perusteellisesti mietitty silloin. Helpottavaa sitten kun tuntuu siltä ja on olo että voi vihdoin harrastaa seksiä, kun ei tuolla arviointimenetelmällä kovin helposti sitä oloa miehestä tule. Hyvin harvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 76/76, sanoinko minä muka jotain tuollaisista? Enpä sanonut. Joten lopeta valehtelu.
No mikä se sinun luonnollisen ja oikean seksisi seuraus sitten on, jos kondomi välissä on luonnoton? Kymmenen lapsen suurperhe?
Hmm. Vaikea kysymys. Miltei mahdotonta vastata. Öö olisiko seksi ilman mitään epäluonnollista välissä? Toki jos olet niin va jakki, että tämä johtaa sinulla heti kymmeneen lapseen, kannattaa ehdottomasti pitäytyä kolminkertaisessa kumissa.
Viittaatko tässä siihen että olet itse yhdynnässä niin harvoin, että 10 lasta on mahdoton ajatus? Lestadiolaisperheissä ainakin peitto heiluu...
Viittaan siihen, että harvemmi
En kyllä käsitä mistä niin sairaita miehiä löytyy että 20 vuotta suostuu henkiseen ja fyysiseen kidutukseen
On lähes pahempi kuin aisankannattajat.
Kumien käyttäminen 20vuotta monogamisessa suhteessa on aika epäekologinen ratkaisu. Mieheltä piuhat poikki niin asia on ratkaistu. Mutta on myös miehiä jotka osaavat käyttää kumia ja oikeankokoista, eikä siinä ole mitään henkistä tai fyysistä ongelmaa.
87: tuosta käy aika selkeästi ilmi, että laukeilemisessasi ei ole mukana naispuolista osallista. Yleensä niitä lapsia suunnitellaan kimpassa eikä yksin.