Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?

Vierailija
21.02.2026 |

Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?
Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa.

Kommentit (172)

Vierailija
141/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen taas saa paremmat orkut välineillä, jos totta puhutaan.

Jep. Sormileikit toimii naiselle paremmin ja sitten kun se on hoidettu alta niin mies voi tuikkasta rojut ränniin. Jos sattii sellainen "Mä sain, tää oli tässä" nainen kohdalle niin parempi ensin heittää rojut ränniin ja vasta sitten hiplailla loppuun.

Vierailija
142/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

137: kävitkö oma aloitteisesti testeissä kuukausittain vai vasta sitten kun nainen ilmoitti tartunnasta? Ilmoititko tartunnasta kaikille aiemmille partnereillesi jos heitä oli se 4 eri naista viikossa? Eli mites se oma elämänhallinta ja vastuullinen käytös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

137: kävitkö oma aloitteisesti testeissä kuukausittain vai vasta sitten kun nainen ilmoitti tartunnasta? Ilmoititko tartunnasta kaikille aiemmille partnereillesi jos heitä oli se 4 eri naista viikossa? Eli mites se oma elämänhallinta ja vastuullinen käytös?

Kävin noin 6kk välein testeissä.  Ilmoitin aiemmilla kumppaneille kyllä.

Vierailija
144/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 50vuotias ja on järkyttävää huomata että  +40v miehillä on edelleen sama,naurettava uskomus  kuin nuoremmillakin että taudit näkyy naamasta! 

Todellisuudessa se pubiruusu Crocsit  jalassa voi olla puhtaampi, kuin kosmetologina työskentelevä muotivaatteinen pimu.

Vierailija
145/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen taas saa paremmat orkut välineillä, jos totta puhutaan.

Tää nyt on ihan naurettava yleistys eikä pidä paikkaansa. Kannattaa kuunnella mitä nainen haluaa niin voit päihittää vempaimet.

Vierailija
146/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa miehelle että joko kumilla tai et saa mitään?

Vierailija
147/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kumin laitto tappaa kaiken erotiikan. Naisena en harrasta yhden yön juttuja sen takia, kun (minulta) into häviää siinä kohtaa, kun käydään kumia asettelemaan. Seksiä ainoastaan parisuhteessa ilman kumia. Käytän minipillereitä ihan mielellään, ei ole menkkoja tai niiden sivuvaikutuksia ollut vuosiin 🙏 

Vierailija
148/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kulkumulkut kuvittelevat olevansa immuuneja taudille, mutta levittävät itse.

Kantiksilla näitä vaikeuksia on.

Sitten poraavat täällä että huijattiin isäksi.

JOKAINEN TIETÄÄ MITEN EHKÄISTÄÄN. VAIN TOLLOT EI EHKÄISE.

Itäsuomalaisäijillä on HIV-epidemia. Haettu Venäjältä ja Thaimaasta.

Vierailija
149/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut tuollaista, mutta miesmakumme taitaakin olla aika erilainen 🤷

Vierailija
150/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.

Väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Vierailija
151/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kumia käytän ja käsittelen ihan sujuvasti. Paikkaan polkupyörän renkaan, vaihdan ikkunoiden ja ovien tiivisteitä autoon. Vaihdan renkaat pari kertaa vuodessa ja niin edelleen. Ei siis mitään ongelmaa kumin käytössä.

Vierailija
152/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ota edes suihin ilman kondomia ja tästähän usein nousee poru,ettei se tunnu miltään. No ole sitten ilman suikkaria!

Ja ei,mies ei myöskään nuole minua kun en tiedä missä se kieli on pyörinyt.

Ainoastaan parisuhteessa kun kumpikin varmasti tautivapaa pannaan ja imetään paljaalla.

Vierailija
153/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse ehkäisyä.

Idiootti et ole näköjään lukenut muita kommentteja, suosittelen.

Vierailija
154/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kumin kiltisti päälle ja aloitan hommat sen kanssa, mutta kun pääsen taakse ja mimmi on jo hurmoksesta muutenkin niin sekaisin, ettei huomaa mitään, otan kumin pois ja vetelen paljaalla loppuun, että minäkin saa nauttia kunnolla.

Vähän väsynyt Provo. Kyllä mä ainaki  naisena tunnen sen kumin, -enkä todellakaan pidä siitä, miltä se tuntuu-  eli sen kyllä huomaa, onko kumia vai ei. 

Vierailija
155/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syy sille miksi naiset ei käytä itse kondomia? No kun on niin mahdottoman epämukavia ja vie fiiliksen seksistä, en osta. Ja sitä kautta päästää tekosyyhyn että maksavat niin paljon, kun kukaan ei osta.

En edes tiedä, missä naisten kondomeja myydään. Itse olen ostanut aina miesten kondomeja, jotka esiteltiin koko ikäluokalleni koulussa kahdeksannella luokalla, eivät ole kalliita, eikä niiden käyttö ole ollut ongelma kenellekään. Fiilis on ollut hyvä puolin ja toisin.

Mikä niissä sinua hiertää?

Minä naisena en voi sietää seksiä kondomi  kanssa. Se kumi siinä välissä tuntuu hirveältä. Ei todellakaan sama, kuin paljaalla. 

No, en irtoseksiä harrastakaan. 

Vierailija
156/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota naiselta suihin kun kondomia käyttämättömät miehet on tehneet kermapiirakan naisen pimpuliin🤢

Vierailija
157/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset oo sieltä tinderistä jo saaneet kaikki taudit..

Vierailija
158/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä ettei näitä miehiä kiusaa yhtään ne näpyt,kutinat ja hajut mulkuissaan vaan pannaan paljaalla  pitkin kyliä ja väitetään " ettei mulla oo mitään tautei". 

Vierailija
159/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä hirveesti ole painostamista tarttenut käyttää. Jos on kumia tarjottu olen vastannut olevani terve mies enkä temppuile kumien kanssa. Tuntuu vaan niin paljon paremmalta ja nainen hoitaa ehkäisyn, koska sehän voi tulla raskaaksi vain.

Onnittelut tulevalle (kuppaiselle, tippurilliselle,herpes...)isälle. 

Vierailija
160/172 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No trollauksen sijaan saat nyt ihan oikeasti vastauksen, mikä lienee poikkeuksellista tällä palstalla. Mutta aloitetaan perusjutuista. Eli itse en ole mikään yhden yön juttujen harrastaja. En harrasta seksiä ekoilla treffeilläkään. Ja olen aina etsinyt myös samanhenkistä naista. Ja sanottakoot itsestään selvyys vielä ääneen: ei tietenkään se takaa mitään. Mutta kun sellaisen tasapainoisen kantasuomalaisen vaikkapa nyt maisema-arkkitehdin tai kardiologin tuolta löydät, hänen kanssaan rauhassa tutustut ja näin, niin se riski että tuo kumppani kantaa sukupuolitautia on kohtalaisen pieni. Ainakin niin, että hän vielä itse tietäisi sen. Mutta jos nainen vaikka haluaa, että käyn testeissä ennen seksielämän aloittamista, niin tottakai se on ihan ok. Ilman muuta käydään.

No miksi sitten kondomi on huono? Syitä on ehkä yhtä monia kuin miehiä, mutta näin anonyymisti kerron rehellisesti mitkä ne syyt itselläni on. Ensimmäinen

Tykkäsin jo mut pakko oli poistaa. Miten niin teineillä vaihtuu seksikumppani viikottain? Se oli kasaria se, nyt eletään ihan erilaisia aikoja.

Nykyteinit joko seurustelee tai sitten ei toinen sukupuoli hirveästi kiinnostele, tai ainakin vähemmän kiinnostaa kuin muu elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme