Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?

Vierailija
21.02.2026 |

Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?
Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomi vähentää miehen nautintoa tutkittua tietoa eli syö niitä epilleretä.😃😃👍

Mä en ole syönyt koskaan e-pillereitä, enkä sellaisia saisikaan veritulppariskin vuoksi. Nykyinen ukko on käyttänyt kumia kanssani kohta 20 vuotta. Mietipä miten hemaiseva mä olen, kun häntä edelleen kiinnostaa!

Sääliksi käy miestä, ei ole normaali.

Itse en koskaan moiseen suostuisi.

Se on parit treffit ja jos ei paljaalla saa, niin siirrytään seuraavaa etsimään.

Vierailija
62/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, joille kumin käyttö on vaikeaa tunnetaan usein termillä isä ja elatusmaksut ovat kuukausittain iso menoerä.

Jep. Ei ihan sitä älykkäintä porukkaa muutenkaan. Lasta haluavat naiset toki on iloisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumin kanssa äijä on kestävämpi. 

Joo, kun on tylsempää.

Vierailija
64/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös kuinka moni mies on käynyt ja koska viimeksi sukupuolitauti testeissä?

Vai onko sekin naisten vastuulla kuten ehkäisy?

Vierailija
65/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumin kanssa äijä on kestävämpi. 

Joo, kun on tylsempää.

Mutta naisella on kivempaa!

Vierailija
66/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Pena on normaali!

Vierailija
67/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, joille kumin käyttö on vaikeaa tunnetaan usein termillä isä ja elatusmaksut ovat kuukausittain iso menoerä.

Jep. Ei ihan sitä älykkäintä porukkaa muutenkaan. Lasta haluavat naiset toki on iloisia :D

Joo ja nainen tunnetaan termillä pesänjakaja.

Vierailija
68/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin saa panna paljaallakin.

Vierailija
69/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin samanlaiset sovi yhteen. Terveet, taudittomat, kyvykkäät ja vastuulliset käyttävät kumia, muut toimivat omalla tavallaan.

Vierailija
70/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommenttia ei näköjään julkaistu tai en ainakaan löytänyt, mutta palstan miehet ei näköjään ymmärrä, ettei kaikki naiset voi käyttää hormonaalista ehkäisyä terveyden vuoksi.

Vierailija
71/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerppakulleilla ei seiso kumin kanssa.

Vierailija
72/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole syönyt koskaan e-pillereitä, enkä sellaisia saisikaan veritulppariskin vuoksi. Nykyinen ukko on käyttänyt kumia kanssani kohta 20 vuotta. Mietipä miten hemaiseva mä olen, kun häntä edelleen kiinnostaa!

Wow olette molemmat totaalisia sekopäitä. 😂 Mitä helvettiä.

Vierailija
73/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pihtaavat eivätkä anna mulle munaa. Koko Suomi panee, mutta minä jään aina ilman. Epäreilua.

Vierailija
74/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kieltämättä välillä tuntuu, että seksin harrastaminen livenä on nykyään niin katoava luonnonvara, että ihan tavallinen vanilja on jo sekopäistä joidenkin mielestä. Mutta joo, sovitaan toki näin jos sulle tulee hyvä mieli.

Vierailija
75/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kieltämättä välillä tuntuu, että seksin harrastaminen livenä on nykyään niin katoava luonnonvara, että ihan tavallinen vanilja on jo sekopäistä joidenkin mielestä. Mutta joo, sovitaan toki näin jos sulle tulee hyvä mieli.

Joo-o, kumin kanssa paneminen vuosikymmeniä kestäneessä suhteessa on ns. vaniljaa ja normaalia, kun taas luonnon tarkoittamalla tavalla paneminen pitkäaikaisessa suhteessa on ns. epänormaalia. Joo, sovitaan toki näin. 🙂

Vierailija
76/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, kumin kanssa paneminen vuosikymmen

Miten synteettisen estrogeenin ja synteettisen keltarauhashormonin tunkeminen naisen elimistöön päivittäin ovulaation estämiseksi voi kenenkään mielestä olla luonnollinen tapa?

Vierailija
77/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 76/76, sanoinko minä muka jotain tuollaisista? Enpä sanonut. Joten lopeta valehtelu.

Vierailija
78/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti 76/76, sanoinko minä muka jotain tuollaisista? Enpä sanonut. Joten lopeta valehtelu.

No mikä se sinun luonnollisen ja oikean seksisi seuraus sitten on, jos kondomi välissä on luonnoton? Kymmenen lapsen suurperhe?

Vierailija
79/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt sekoitetaan kaksi asiaa. Vaikka nainen huolehtisi raskauden ehkäisystä, ei se suojaa sukupuolitaudeilta. Niiltä suojaa vain kondomi. Ja vaikka klamydia ja moni muukin lähtee lääkekuurilla, ehtii se oireettomana aiheuttaa vahinkoa hedelmällisyydelle. 

Vierailija
80/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese käsiäkään kumihanskat päällä, kumi vie mieheltä nautinnon ja ei ainakaan paranna erektiota. Tosin onhan se hyvä tautien ehkäisijä että molempi parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan