Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?
Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?
Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa.
Kommentit (172)
Kumia ei halua käyttää erektio-ongelmaiset. Selvähän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kumin kiltisti päälle ja aloitan hommat sen kanssa, mutta kun pääsen taakse ja mimmi on jo hurmoksesta muutenkin niin sekaisin, ettei huomaa mitään, otan kumin pois ja vetelen paljaalla loppuun, että minäkin saa nauttia kunnolla.
Tosta jää kiinni kun tulee sisään
Ja kumin poistaminen salaa on muuten raiskaus. Ihan vaan vinkkinä.
Ei kyllä ole
Kokeile selittää tuota tuomioistuimelle. Se nimittäin on raiskaus. Kannattaa siis olla rehellinen ja sanoa, että ottaa kumin pois. Sillä siitä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kumin kiltisti päälle ja aloitan hommat sen kanssa, mutta kun pääsen taakse ja mimmi on jo hurmoksesta muutenkin niin sekaisin, ettei huomaa mitään, otan kumin pois ja vetelen paljaalla loppuun, että minäkin saa nauttia kunnolla.
Tosta jää kiinni kun tulee sisään
Ja kumin poistaminen salaa on muuten raiskaus. Ihan vaan vinkkinä.
Ei kyllä ole
Kokeile selittää tuota tuomioistuimelle. Se nimittäin on raiskaus. Kannattaa siis olla rehellinen ja sanoa, että ottaa kumin pois. Sillä siitä https://www.minilex.fi/q/kondomin-pois-ottaminen-ilman-kumppanin-lupaa
Vierailija kirjoitti:
Kumia ei halua käyttää erektio-ongelmaiset. Selvähän se.
Tästä on tyttökavereiden kanssa puhuttu, ja asia on juuri näin. Sellainen red flag, ettei kannata pitkittää suhdetta. Löysä ja mahdollisesti tautinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumien käyttäminen 20vuotta monogamisessa suhteessa on aika epäekologinen ratkaisu. Mieheltä piuhat poikki niin asia on ratkaistu. Mutta on myös miehiä jotka osaavat käyttää kumia ja oikeankokoista, eikä siinä ole mitään henkistä tai fyysistä ongelmaa.
Ottaen huomioon että tyhjässä kortongissa on luonnonkumia noin gramman, niin luulen että aika pieni on se elinikäinen läjä. Autonrenkaassa lienee enemmän.
Minulla vastaavuus olisi maansiirtokoneen renkaan luokkaa mutta kun haluan säästää luonnon varoja niin panen paljaalla opetuslapsiani päiväkahvien merkeissä.
- Matkarakastaja / pastori Luttinen
Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse ehkäisyä.
Sun mutsilles ja faijalles kumin käyttö oli kovin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse ehkäisyä.
Tämä on tietysti vastuuttoman miehen vastaus, joka tekeytyy naiseksi.
Mites ne taudit? Millä naisen ehkäisyllä ne vältetään. Ja mites voit varmistaa, että nainen käyttää jotain ehkäisyä? Haluatko maksaa ruokkoja sinne ja tänne? Itse pitää miehen ottaa vastuu itsestään ja tulevaisuudestaan, kuten naisenkin ja minä en ainakaan halua tauteja tai lapsia. Kiitos vaan.
En edes jaksa lukea näitä viestejä. Todennäköisesti jeesustelua en tietenkään suostu. Olen vastuullinen aikuinen yhyy..
Realismia. Olin 10v sinkkuna. En edes tiedä tarkkaa lukemaa mutta Tinder ja muut seuranhaku sivut oli aktiivisessa käytössä. Olen/ olin suhteellisen komea aktiivisesti treenaava mies. Joka myös viihtyi baareissa.
10v. 520 viikkoa. Ei yhtään viikkoa ilman seksiä. Usein 1-4 eri partneria viikossa. Ihan hatusta revitty arvaus 300-500 eri kumppania. Perustuen mm siihen että mun puhelimessa oli 38 A alkavaa naista joiden kanssa olin harrastanut seksiä.
Vihaan kondomia. En tule sen kanssa ja en saa edes seisomaan kunnolla sen kanssa joten jos nainen ehdotti sitä. Kieltäydyin seksistä.. aika usein ehdotettiin ja lähes yhtä usein sillä ei sitten ollut väliä. 2 x jäi totaalisesti saamatta. Muutaman kerran ei saanut p....a vaan hommat hoidettiin suojaamattomassa suuseksissä tai käsin. Arviolta 10-15 kertaa.
Eli väitän hyvin harvan ihmisen sitä enää siinä vaiheessa vaativan kun ollaan kiihotuttu
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tullut aina raskaaksi 1-2 kuukaudessa kondomin pois jättämisestä, joten meillä kyllä se luonnollinen kondomiton versio olisi tarkoittanut 12-15 lasta.
Tämän välttää, kun ei joko harrasta seksiä viikkoa ennen ovulaatiota, eli keskimäärin päivinä 7-15 riippuen omasta kuukautiskierrosta, tai käyttää tuolloin ulosvetotekniikkaa. Edellyttää toki, että 1. nainen tunnistaa milloin on ovulaatio ja 2. mies osaa vetää ulos ajoissa. Lisäksi näistä asioista pitää kommunikoida toiselle, että ovulaatio tuloillaan, nyt ei ole turvallista ruikkia huoletta sisään.
Toki tässä kannattaa huomioida se, että joillain miehillä niitä siittiöitä on myös esiliukasteessa, että jos huono tuuri käy ja oma mies on tässä joukossa mukana, niin sitten ei jää jäljelle kuin hedelmällisenä aikana yhdynnästä pidättäytyminen.
Ja tätähän ei kannata milloinkaan muuten harjoittaa kun vakaassa parisuhteessa, jossa jos käy kaikista valmisteluista huolimatta vahinko, se ei ole katastrofi, joka tuhoaa elämän. Itselle ei tällaisia vahinkoja ole sattunut koko sinä aikana, jona seksiä harrastettu. Useimmiten kyllä kumi käytössä ollut, iän myötä vakisuhteessa enemmän tätä taktiikkaa, koska molemmat lapset on pitänyt tekemällä tehdä ajoittamalla yhdynnät juuri oikeaan aikaan. Samalla logiikalla sen "oikean ajan" välttämisellä on välttänyt raskaudetkin.
No trollauksen sijaan saat nyt ihan oikeasti vastauksen, mikä lienee poikkeuksellista tällä palstalla. Mutta aloitetaan perusjutuista. Eli itse en ole mikään yhden yön juttujen harrastaja. En harrasta seksiä ekoilla treffeilläkään. Ja olen aina etsinyt myös samanhenkistä naista. Ja sanottakoot itsestään selvyys vielä ääneen: ei tietenkään se takaa mitään. Mutta kun sellaisen tasapainoisen kantasuomalaisen vaikkapa nyt maisema-arkkitehdin tai kardiologin tuolta löydät, hänen kanssaan rauhassa tutustut ja näin, niin se riski että tuo kumppani kantaa sukupuolitautia on kohtalaisen pieni. Ainakin niin, että hän vielä itse tietäisi sen. Mutta jos nainen vaikka haluaa, että käyn testeissä ennen seksielämän aloittamista, niin tottakai se on ihan ok. Ilman muuta käydään.
No miksi sitten kondomi on huono? Syitä on ehkä yhtä monia kuin miehiä, mutta näin anonyymisti kerron rehellisesti mitkä ne syyt itselläni on. Ensimmäinen on 'fiiliksen latistaja'. Siinä vaiheessa kun hetki menee herkäksi ja se siirtyy seksin puolelle, niin kun kaivat kodomin esille, niin se on sellainen "no nyt mä vetäisen sua" -tyyppinen ratkaisu. Se ei vain sovi siihen tunnelmaan. Ehkä omat fiilikset kortsua kohtaan vaikuttaa myös siihen, että erektio heikkenee välittömästi kun sitä alkaa pukemaan. Se on paitsi noloa, myös vie tilanteen takaisin vähän sitä alkupistettä kohti.
Sitten kun erektion (toivottavasti) saa taas kivikovaksi ja alkaa yhdyntä, se ei tunnu miltään. Okei tuntuu joo jotain, mutta 100% rehellisyyden nimissä voin sanoa, että aikuisviihde + oma käsi tuntuu paremmalta, kuin panna sitä kumipussia. Sitähän siinä de fakto pannaan, vaikka nainen siinä kumipussin takana onkin. Organsmiin asti saa hinkuttaa aika kauan, juuri kun se ei oikein tunnu hyvältä. Orgasmin sitten tullessa se on vaisu. Sellainen että tässä tämä nyt oli, kortsu hiivattiin ja lähdetäänkö vaikka tästä tekemään se lasagne. Ei siinä hekuman huipulla missään kohti käyty.
Voiko kortsun kanssa sitten harrastaa seksiä? No voi sen kerran tai kaksi maksimissaan. Jos sen jälkeen ei siirrytä johonkin muuhun ehkäisymuotoon, niin se kyseinen parisuhde ei vain ole itseäni varten. Minä kun en halua olla parisuhteessa, jossa seksi on huonoa. Tai no jos aivan rehellisiä ollaan, niin schaissea. Jos parisuhteesa mulle paremmalta tuntuva seksi on sooloseksi aikuisviihdettä katsellen ja kättäni heilutellen, kuin se oma partneri.... no siitä on helppo tehdä johtopäätökset jatkon suhteen.
Kondomi on varmasti hyvä keksintö ja toiminee nuorille teineillä, kun ehkä kumppanikin vaihtuu viikottain. Mutta näin aikuiseen ikään ehtineelle miehelle se on huonon seksin synonyymi ja jää siksi pois ainakin omista laskuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tullut aina raskaaksi 1-2 kuukaudessa kondomin pois jättämisestä, joten meillä kyllä se luonnollinen kondomiton versio olisi tarkoittanut 12-15 lasta.
Tämän välttää, kun ei joko harrasta seksiä viikkoa ennen ovulaatiota, eli keskimäärin päivinä 7-15 riippuen omasta kuukautiskierrosta, tai käyttää tuolloin ulosvetotekniikkaa. Edellyttää toki, että 1. nainen tunnistaa milloin on ovulaatio ja 2. mies osaa vetää ulos ajoissa. Lisäksi näistä asioista pitää kommunikoida toiselle, että ovulaatio tuloillaan, nyt ei ole turvallista ruikkia huoletta sisään.
Toki tässä kannattaa huomioida se, että joillain miehillä niitä siittiöitä on myös esiliukasteessa, että jos huono tuuri käy ja oma mies on tässä joukossa mukana, niin sitten ei jää jäljelle kuin hedelmällisenä aikana yhdynnästä pidättäytyminen.
Ja tätä
Mä olen erittäin kova sikiämään. 3 eri naisen kanssa tarkoituksella hankittu lapsia elämän aikana. Ei olla ikinä käytetty ehkäisyä.
Nimenomaan just tätä ovulaation välttelemistä, ns vaarapäivinä ulos ennen tulemista..
Lapsia on kaikkiaan 6. Jokainen kerta kun ollaan päätetty tehdä lapsi on törmännyt 1 tai viimeistään toisella kierrolla.
Eli yhdyn tähän ajatukseen.
Nainen, ajattele kondomia. Se liukuu sisälläsi, kuten vehjekin.
Miehen siittimessä tuo kumi on vain paikallaan eikä aiheuta samaa hankausta.
Sama kuin naisilla olisi paikallaan oleva kumikuppi jota sitten nylkytettäisiin. Varmasti tutuisi miehessä joltain mutta naisessa ei.
Kirjoitin tuon aiemman 10v sinkkuna jutun..
Kommentoin just tätä 134 kirjoitusta.
2 x sain klamydian. Todennäköisesti molemmilla kerroilla naiselta jolla oli selkeästi muitakin elämänhallinnan ongelmia..
Jos nyt otetaan kaupan kassa Siiri ja projektipäällikkö Sirpa. Kellä elämänhallinta on kunnossa riski saada SP tauti on aika pieni.. moni ei myöskään tiedä sitä ettei sukupuolitaudit tartu kerta kerrasta. On useita tapauksia joissa partnerilla tauti ja puolison seula on puhdas.
Ei vaan seiso kumin kanssa.
Kaikki on kokeiltu, niin eri mallit, koot, materiaalit, torjunta-aineet ja jopa keräyskortsutkin. Kumi päälle -> ei seiso.
Siksi mielenterveyden kannalta parempi vaan hoitaa hommat paljaalla.
Välittääkö tautinen yhden illan partneri oikeasti siitä jakaako hän tautejaan eteenpäin??? Epäilen että ei.
Vierailija kirjoitti:
Heikko erektio noilla tyypeillä.
Tämä on se perimmäinen syy, tapailumiehellä heikko erektio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko erektio noilla tyypeillä.
Tämä on se perimmäinen syy, tapailumiehellä heikko erektio.
Se on itsellä ainakin syy. On kokeiltu paljon kortsuja ja niiden kanssa erektio on heikompi kuin ilman. Orgasmikin kondomin kanssa on parhaimmillaan samaa tasoa kuin masturboidessa. Ollut jo hyvin nuoresta asti tämä sama "ongelma" siksi en itse noita käytä..
Nainen taas saa paremmat orkut välineillä, jos totta puhutaan.
Naiset on vastuuttomia