Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?

Vierailija
21.02.2026 |

Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?
Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyttää kortsua, pojat ei.

Siinä se ero. Kondomia käyttävä miehuullinen mies on vastustamaton!

Höpö höpö. Ennen miehet oli rautaa, eivätkä mitään kortsuja käyttäneet. Kortsut ovat pelokkaiden neitien juttu.

Vierailija
42/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syy sille miksi naiset ei käytä itse kondomia? No kun on niin mahdottoman epämukavia ja vie fiiliksen seksistä, en osta. Ja sitä kautta päästää tekosyyhyn että maksavat niin paljon, kun kukaan ei osta.

En edes tiedä, missä naisten kondomeja myydään. Itse olen ostanut aina miesten kondomeja, jotka esiteltiin koko ikäluokalleni koulussa kahdeksannella luokalla, eivät ole kalliita, eikä niiden käyttö ole ollut ongelma kenellekään. Fiilis on ollut hyvä puolin ja toisin.

Mikä niissä sinua hiertää?

Ei kondomin kanssa kyllä tunnu läheskään samalta kuin ilman. Enkä ole ainoa nainen joka on tätä mieltä.

Ikävä juttu sinulle. Minusta kyllä tuntuu aivan riittävän hyvältä kondomin kanssakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sitä sitten mieluummin vain vetää käteen.

Vierailija
44/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyttää kortsua, pojat ei.

Siinä se ero. Kondomia käyttävä miehuullinen mies on vastustamaton!

Höpö höpö. Ennen miehet oli rautaa, eivätkä mitään kortsuja käyttäneet. Kortsut ovat pelokkaiden neitien juttu.

Luulin että nyt puhuttiin heterosuhteista.

Vierailija
45/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä hirveesti ole painostamista tarttenut käyttää. Jos on kumia tarjottu olen vastannut olevani terve mies enkä temppuile kumien kanssa. Tuntuu vaan niin paljon paremmalta ja nainen hoitaa ehkäisyn, koska sehän voi tulla raskaaksi vain.

Tuliko mieleen, ettei kaikki voi käyttää hormonaalista ehkäisyä?!

Vierailija
46/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kumi. Jos mies kysyy onko mulla kortsuja, kysyn: syötkö karkitkin papereineen!? En anna millekään kumilla nussijoille. Paljaalla pannaan ja spermat sisään kiitos. Tautitesteissä voi sitten välillä käydä. 

Vierailija
47/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein sitä sitten mieluummin vain vetää käteen.

Et ole suinkaan ainoa, jolla asia on noin. Ylipaino, tupakointi, prno, matalat testosteronipitoisuudet. Ei seksikään kaikilta miehiltä nykypäivänä helposti onnistu. 

Vierailija
48/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, kumi. Jos mies kysyy onko mulla kortsuja, kysyn: syötkö karkitkin papereineen!? En anna millekään kumilla nussijoille. Paljaalla pannaan ja spermat sisään kiitos. Tautitesteissä voi sitten välillä käydä. 

Pena taas aktivoitui.

Vierailija
49/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa. Lopuksi lauetaan naisen tisseille.

Vierailija
50/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan ajatuksena ja tuntumanakin niin paljon parempaa ilman. Kumiin ejakuloiminen on paljon tylsempää kuin naisen sisään. Sisään laukeaminen on niin paljon romanttisempaa.

Vierailija
51/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi hiviinkin on nykyään tehokkaat lääkkeet.

Vierailija
52/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi vähentää miehen nautintoa tutkittua tietoa eli syö niitä epilleretä.😃😃👍

Vierailija
53/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa miehet riittävän isoja kumeja. Ei ihme että tuntuu epämukavalta jos väkisin yrittää venyttää jotain perus näkkiä päälle. Eli mitatkaa joskus sen pituuden sijaan ympärysmitta ja ostakaa kumit sen mukaan.

Vierailija
54/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole syönyt koskaan e-pillereitä, enkä sellaisia saisikaan veritulppariskin vuoksi. Nykyinen ukko on käyttänyt kumia kanssani kohta 20 vuotta. Mietipä miten hemaiseva mä olen, kun häntä edelleen kiinnostaa!

Vierailija
55/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna tippuritartuntoja todettiin Suomessa 2097, mikä on suurin määrä 30 vuoteen. Kuppatartuntoja oli viime vuonna 327. Puolet suomalaisista kantaa myös herpesviruksia elimistössään. Lähde: SK tänään.

Tiesittehän että kuppa voi johtaa hengenvaaraan (aivoihin levitessään), tippuri voi aiheuttaa pitkäaikaisia terveyshaittoja. Molempia tauteja ei välttämättä huomata heti. Mielestäni tuossa on jo vähintään 2500 syytä käyttää sitä kumia.

Miksi neitsyiden ja inkkeleiden pitäisi kumia käyttää?

En ymmärrä...

Vierailija
56/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tunnu miltään. 

Kuin rakastelisi kumikääröä. 

Wait.

Vierailija
57/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa äijä on kestävämpi. 

Vierailija
58/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kumin kiltisti päälle ja aloitan hommat sen kanssa, mutta kun pääsen taakse ja mimmi on jo hurmoksesta muutenkin niin sekaisin, ettei huomaa mitään, otan kumin pois ja vetelen paljaalla loppuun, että minäkin saa nauttia kunnolla.

Se onkin sitten rikos ja tuomio seuraa.

Ja kyllä sen huomaa.

Vierailija
59/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joille kumin käyttö on vaikeaa tunnetaan usein termillä isä ja elatusmaksut ovat kuukausittain iso menoerä.

Vierailija
60/111 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole syönyt koskaan e-pillereitä, enkä sellaisia saisikaan veritulppariskin vuoksi. Nykyinen ukko on käyttänyt kumia kanssani kohta 20 vuotta. Mietipä miten hemaiseva mä olen, kun häntä edelleen kiinnostaa!

Samoin, terveyden takia piti lopettaa e-pillerit eikä ole mikään ongelma ollut käyttää kumeja. Kumit on ollut helppo ratkaisu muutenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi