Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla mennyt tunteisiin tämä työttömien jatkuva kiusaus ja alistaminen?

Vierailija
20.02.2026 |

Itse olen ollut aikaisemmin töissä ja säästänyt jopa rahaa. Olen elänyt aina säästeliäästi enkä edes tiukkina aikoina hakenut toimeentulotukea. Haen myös jatkuvasti töitä mutta aina tulee sama vastaus: Valitettavasti et päässyt eteenpäin rekrytointiprosessissa". Parissa videohaastattelussa olen ollut, mutta en tullut valituksi.

Mulla olisi haaveita ja unelmia, mitä tehdä. Mutta koska olen työtön kuvittelen etten saa tehdä mitään noita (vaikka olisi töistä säästettyjä säästöjäkin). Koko ajan sanotaan, että työttömät ovat huonompia ihmisiä ja heidän pitää vain istua kotona ja täytellä työhakemuksia, siltä tässä tuntuu. En tiedä miksi tuntu tältä, ehkä koska olen heikko itsetuntoinen myös ja aikaisemmin sairastanut masennusta. 

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eihän se ole kuin työssäkäyvien tapa yrittää korottaa itseään jollekin korokkeella, jossa voivat tuntea olevansa parempiarvoisia ja ylempiä ihmisiä, vaikka samaa massaa ovatkin työttömien ja muiden kanssa. 

Sitten vielä ylpeilevät rahoillaan et ostin sitä ja tätä... hä hä. joo mutta oletko hyvä ihminen?

Olen työtön mutta en köyhä. Tyhmä hasaa rahansa.

Vierailija
202/202 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kiusaaja yhteiskunta. Työttömiä kiusataan ja niin kiusataan työpaikoilla työssäkäyviäkin, pahimmassa tapauksessa sairaslomalle ajamalla, jottai tuilla eläjä voi kuunnella lisää arvostelua omasta heikkoudestaan.

Presidenttinä koulukiusaaja ja se kertoo jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän