Nainen, onko sinulla ammatti, jonka kuuleminen saa deittimiehen kaikkoamaan
Kaveri on juristi ja se näyttää pelottavan miehiä
Kommentit (93)
Miksi miehille on niin vaikeaa olla ylpeitä naisestaan ja tämän menestyksestä?? Naisille ole mikään ongelma olla paremmin koulutetun miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaksikymppisenä timminä mimminä kyllä miehet lähti heti kun sanoin olevani siivooja. No yli 20 vuotta sitä nyt tehnyt, aina töitä, en ole tarvinnu tukia. Maksan omaa taloa, ajan hybridillä, on vain autolaina ja talolaina, ei muita velkoja. Hyvä liksa jo ja itse olen ylpeä työstäni. Viimeiset 12 vuotta siivonnut sairaalan päivystyksessä. Tykkään siitä kiireestä ja työn merkityksestä. Ainakin hoitajat on iloisia kun tulen työvuoroon ja tietävät, että homma toimii vaikka olis kuinka ruuhkaa ja ruuhkan purkua.
Tulin jotenkin iloiseksi viestistäsi. Itse olen se paljon täälläkin palstalla parjattu lähihoitaja, tosin en ole töissä sairaalassa. Meitä luullaan täysin aivova.mmaisiksi, köyhiksi jne jne. Itse olen saanut palkallani ostettua asunnon, auton ja pystyn jopa matkustelemaan. Tämä hämmästyttää suunnattomasti joitakin ihmisiä. Ilmeisesti pitäisi käydä jossain soppajonossa ja olla köyhyysrajalla heidän mielestään. Nykyään en enää välitä mitä mieltä joku mies on ammatistani. Olen itse tyytyväinen.
Jotkut miehet näkevät naisen vain kävelevänä p_i_l_u_n_a ja vähät välittävät naisen luonteesta, unelmista, urasta tai tämän tulevaisuuden tavoitteista. Jos miestä ei tippaakaan kiinnosta nämä asiat niin on aikamoinen red flag.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen ammatti.
Jep, riittää kunhan on akateeminen. Sen jälkeen ei ole niin väliä onko lääkäri, opettaja vai DI.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille on niin vaikeaa olla ylpeitä naisestaan ja tämän menestyksestä?? Naisille ole mikään ongelma olla paremmin koulutetun miehen kanssa
Naisesta voi olla ylpeä kunhan nainen on persevä ja rintava sekä antavan näköinen. Tämä on se mittapuu millä muut miehet miehen kumppania arvostelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, riittää kunhan on akateeminen. Sen jälkeen ei ole niin väliä onko lääkäri, opettaja vai DI.
Sekä rintava ja persevä. Akateemisuus ei auta jos nainen on inheä pikkutisu tai poikapylly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin aatoksin. Nainen on pelkkää reikää
Vierailija kirjoitti:
Kerran juttelin erään amerikkalaisen naispuolisen hävittäjälentäjän kanssa, ja neiti kertoi oppineensa kantapään kautta, että useimmille miehille ammattia ei kannata ihan heti kertoa, jos toivoo suhteelle jatkoa. Jostain syystä suurimmalle osalle miehiä kuulemma on kova pala, jos nainen on F-15 -kuski.
Olisko kyse pikemminkin siitä että jokainen tavismies kyllä tajuaa ettei lentäjänainen kelpuuta rinnalleen kuin jonkun vastaavassa ammatissa olevan alfauroksen?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä kiinnosta naisen ammatti.
Ei, ei kiinnosta ei. 😂 Paitsi tänäänkin kävi eräs mies vastaanotollani, joka mainitsi ainakin kahdesti vaimonsa olevan lääkäri. Yksi kerta olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta monelle naiselle on ongelma olla lyhyemmän miehen kanssa. Samasta ilmiöstä lienee kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin aatoksin. Nainen on pelkkää reikää
On siinä tissit ja perse reiän ympärillä. Ja kauniita kasvoja katselee mieluummin kuin rumia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on ongelma jos mies on vähemmän koulutettu tai menestynyt? Miehille ei ole mikään ongelma olla heikommon koulutetun tai menestyneen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei kiinnosta ei. 😂 Paitsi tänäänkin kävi eräs mies vastaanotollani, joka mainitsi ainakin kahdesti vaimonsa olevan lääkäri. Yksi kerta olisi riittänyt.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsi että rumilus alkaa lähennellä kaltaistaan komeaa urosta ja torppasi sinut heti kättelyssä sekä varmuudeksi toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on ongelma jos mies on vähemmän koulutettu tai menestynyt? Miehille ei ole mikään ongelma olla heikommon koulutetun tai menestyneen naisen kanssa.
Koska miehillä on huono itsetunto. Heidän pitää saada olla se parempi. Nainen ei halua miestä, jolla on huono itsetunto.
Naisella on ok olla korkeampi koulutus, jos mies kuitenkin tienaa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet näkevät naisen vain kävelevänä p_i_l_u_n_a ja vähät välittävät naisen luonteesta, unelmista, urasta tai tämän tulevaisuuden tavoitteista. Jos miestä ei tippaakaan kiinnosta nämä asiat niin on aikamoinen red flag.
Kyllä useimmat miehet näkevät naisen kokonaisvaltaisesti kävelevänä pimpin, perseen ja tissien epäpyhänä kolminaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on ok olla korkeampi koulutus, jos mies kuitenkin tienaa enemmän
Koulutuksella ei ole väliä kunahn nainen on rintava ja persevä. Lisäksi pimperon tulee olla tiukka eikä mikään messuhalli.
Juoppo tai narsisti on oikea rangaistus kiristävälle ja ahneelle hoitajalle.