Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko sinulla ammatti, jonka kuuleminen saa deittimiehen kaikkoamaan

Vierailija
19.02.2026 |

Kaveri on juristi ja se näyttää pelottavan miehiä

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"työskentelen lastensuojelussa",  "olen etuuskäsittelijä" (tulkkaan tämän sellaiseksi, joka jakaa naaman ja nyyhkyttelyn perusteella ilmaista rahaa) Nuo olisivat kaksi ehdotonta nou nouta tälle miehelle. En kyllä ryhtyisi seurustelemaan monen muunkaan lässyn tai voima-asemaan päässeen kyykyttäjän kanssa. 

Vierailija
42/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisprofessori enemmän turn on vai off?

Riippuu vahvasti siitä, minkä alan proffa. Useimmat alat OK. Arvostan tiedettä ja tutkimusta, joten kyllä kiitos. Poikkeuksena on sukupuolentutkimus ja muu sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen ammatti. 

Kyllä kiinnostaa, jos naisen työ vaatii usein pitkiä työmatkoja.

Ei kiinnosta kunhan löytyy siksi aikaa muuta seuraa. Tuohan on silloin bonusta.

Miksi sitten edes olla parisuhteessa? Siitähän on miehelle tuossa tapauksessa vain haittaa.

Vierailija
44/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen ammatti. 

Eikö sinua tippaakaan kiinnostaa, tekeekö nainen matkatyötä, vuorotyötä, stressaavaa työtä, pitkiä työpäiviä tai vaarallista työtä? Etkö mieti, miten hänen työaikansa ja työkuormansa vaikuttavat hänen elämäänsä ja yhteisiin valintoihin? Eikö sua kiinnosta, mikä on hänen palkkatasonsa, koska se vaikuttaa siihen, missä voitte asua, millaista elämäntapaa voitte pitää yllä? Oletko valmis kustantamaan  huomattavasti ylimääräistä, jos hänellä on huonotuloisempi ammatti?

Ja entä hänen unelmansa ja urasuunnitelmansa  eikö ne ole sulle tippaakaan tärkeät? Nuohan koskevat paitsi hänen elämäänsä, myös muokkaavat teidän yhteistä tulevaisuutta. Jos et ole kiinnostunut naisen urasta ja hänen tulevaisuuden suunnitelmistaan, niin ethän sä sitten ole kiinnostunut oikein edes siitä naisesta. Se uravalinta kertoo myös naisen persoonallisuudesta ja arvomaailmasta.

Vierailija
45/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skappari. Aina alkaa virsi, että kyllä häntäkin pyydettiin aukkiin, rukkiin tai kadettikouluun. Ja sen jälkeen jätkä katoaa.

Vierailija
46/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsastaja, eivät deitit välttämättä kaikkoa, mutta alkavat haukkumaan tai kertomaan kaikki autonsa katsastuskerrat, joten minä kaikkoan. Tällä ammatilla on vaikea saada miestä, mutta työstäni pidän.

Ihan jees ammatti,oletko teknikko ,inssi vai AMKinssi

Vierailija
47/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"työskentelen lastensuojelussa",  "olen etuuskäsittelijä" (tulkkaan tämän sellaiseksi, joka jakaa naaman ja nyyhkyttelyn perusteella ilmaista rahaa) Nuo olisivat kaksi ehdotonta nou nouta tälle miehelle. En kyllä ryhtyisi seurustelemaan monen muunkaan lässyn tai voima-asemaan päässeen kyykyttäjän kanssa. 

Sulla on alemmuuskompleksi. Kasvata munat

Vierailija
48/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa aikaisempi jo kommentoi hyvin. Yleensä kyse ei ole siitä, että miehet eivät kestäisi naisen ammattia. 
Kyse on siitä, että menestynyt ja vahva nainen kelpuuttaa vain vielä menestyneemmän ja vahvemman, erittäin maskuliinisen miehen.
Koska nämä miehet ovat kaikista halutuimpia ja maskuliinisuuden vastapari on feminiinisyys, näiden miesten ykkösvalinta ei ole sparrauskaveri joka on lähes yhtä vahva kuin mies mutta kuitenkin lopulta heikompi miehen vahvassa kainalossa, vaan naisellinen nainen joka tasapainottaa näiden miesten vahvuuksia.
Ne miehet jotka haluaisivat vahvan naisen saavat pakit, koska heidän kanssaan nainen ei tuntisi itseään naiselliseksi vaan amatsoniksi ja suhteen mieheksi.
Naisille on siis äärimmäisen tärkeää, etteivät konservatiiviset sukupuoliroolit käänny "väärin päin".

Entä jos nainen on treffeillä vaikka sähkömiehen kanssa ja miehen ammatti on etukäteen tiedossa. Huono itaetunto, jos ei kestä naisen korkeampaa koulutusta

Vierailija
49/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaan työkseni vainajia, kaikki ei sitäkään duunia ymmärrä.

Vierailija
50/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onlyfans tuottaja.  Kyllä mua nolottaisi viedä naista näytille jos hän jakaisi pilluaan verkossa maksua vastaan

Miten tämä sinua edes koskee. Sinulla ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan ketään ketä viedä näytille. Jatka vaan entiseen malliin of:lle tumputtamista.

On minulla juuri onlyfans tuottaja. Panen hänen kanssaan seksisuhteessa mutta en kehtaisi hänen kanssaan oikeaannsuhteeseen lähteä. Tosin eipä häntä muu kiinosta kuin raha ja seksi ja mun iso mela.

Lyödäänkö vetoa ettei tuo kertomasi of-tuottaja kehtaisi kanssasi julkisesti esiintyä. 

Vierailija
51/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on alemmuuskompleksi. Kasvata munat

Tykkäisit varmaan itse, jos puolisonasi olisi joku kiduttajanarsisti tai tossukka, jolla pyyhitään pöytää ja joka "ei voi kestää, kun ihmisillä on hätä"

Vierailija
52/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varhaiskasvatuksen opettaja"

Vierailija
53/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä klisee " miehiä ei kiinnosta naisen ammatti" oikein on? Miksi tätä viljellään joka kerta kun tulee puhe naisten ammateista? Jos tämä olisi edes vähäkään totta, niin miksi ette ikinä näe esim.mieslääkäriä naispuoleisen siivoojan kanssa. Niinpä. Kaikkia miehiä, isästäni lähtien on kiinnostanut naisen ammatti, koulutus, raha jne. Ulkonäkö ei kiinnosta enää ketään. Tämä on sääli, koska koulutus ei tee ketään mukavammaksi ja jopa fiksummaksi ihmiseksi. Itse en ole korkeakoulutettu ja yksin olen saanut olla koko elämäni.

Vierailija
54/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskina kuulemma saa pakkeja miehillä. En itse ole.Työpaikaltani noutaa tavaraa rekalla ja täysperävaunulla muutamakin parikymppinen pitkähiuksinen nätti tyttö. Nuoret miehet eivät kuulemma halua seurustella yhdistelmäajoneuvon kuljettajan kanssa. Pitäisi kuulemma olla hoitaja tai kampaaja :)

Vierailija
55/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaksikymppisenä timminä mimminä kyllä miehet lähti heti kun sanoin olevani siivooja. No yli 20 vuotta sitä nyt tehnyt, aina töitä, en ole tarvinnu tukia. Maksan omaa taloa, ajan hybridillä, on vain autolaina ja talolaina, ei muita velkoja. Hyvä liksa jo ja itse olen ylpeä työstäni. Viimeiset 12 vuotta siivonnut sairaalan päivystyksessä. Tykkään siitä kiireestä ja työn merkityksestä. Ainakin hoitajat on iloisia kun tulen työvuoroon ja tietävät, että homma toimii vaikka olis kuinka ruuhkaa ja ruuhkan purkua.

Vierailija
56/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen taloudellisesti riippumaton sijoittaja. Se on monille pelottavaa. Onneksi löysin miehen jota se ei häiritse. 

Vierailija
57/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipirkko ja hsl lipuntarkastajat. Siinä isot turn offit naisen ammateista. Avostan jopa hutsuja enemmän

M42

Tää nyt kyllä kertoi enemmän sinusta. Kohtuullisen luuserilta vaikutat.

Vierailija
58/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteisesti, juoppo tai narsistimies nappaa ranteesta kiinni, kun lausut: Olen hoitaja. Tarvitsevat jonkun jolta kuvittelee saavansa jakamattoman huomion.

Vierailija
59/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistosihteeri,  ei taida pelottaa ketään. :D

Vierailija
60/93 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on vain siitä, että juristinaisella kriteetit hipovat ylimpiä otsonikerroksia, harva mies pystyy niitä täyttämään.

Tai sitten kyse on siitä, että juristi on pelottava vastapuoli missä tahansa riidassa. Juristi tietää, mikä on sellainen uskottava kertomus, joka menee läpi, tai miten uhri kynitään puhtaaksi avioerojutussa.

Juristin ohella myös näyttelijä on pelottava tapaus, muistellaanpa vaikka millaisen käräjämankelin Johnny Depp joutui läpi käymään kuin muija intoutui keksimään tarinoita.