Nainen, onko sinulla ammatti, jonka kuuleminen saa deittimiehen kaikkoamaan
Kaveri on juristi ja se näyttää pelottavan miehiä
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen ammatti.
Lähinnä luuserimiehiä ei kiinnosta naisen ammatti, koska he eivät ehkä ole valmiita näkemään naista tasa-arvoisena ja itsenäisenä. Tällaiset miehet voivat pelätä oman aseman heikentyvän tai olla liian epävarmoja itsestään. Sen sijaan, ne miehet, joita oikeasti kiinnostaa naisen ammatti, ovat usein itsekin kunnianhimoisia, itsevarmoja ja arvostavat naisen itsenäisyyttä. He myös ymmärtävät, kuinka naisen uravalinta vaikuttaa parisuhteen arkeen olipa se sitten aikataulujen hallintaa, työn vaativuutta tai ylipäätään elämänrytmin yhteensovittamista.
Uskomatonta roskaa.
Oikeastaan juuri sellaista, mitä voi odottaakin ihmiseltä, jonka koko elämä on nettiä...
On. Nainen miesvaltaisella alalla on lähes aina miehille turn off.
Hyvin harvoin ammatti on aidosti ongelma.
Todennäköisemmin näin:
"Olen erikoislääkäri"
Mies tulkitsee - 99% todennäköisyydellä oikein - ettei tätä alempi titteli riitä naiselle, koska mies ei saa olla naista alemmassa sosioekonomisessa asemassa.
"Olen Project Management Controller haastavassa asiantuntijatyössä kansainvälisessä firmassa, hoidin uuden premium-perävitkuttimen lanseerauskampanjan ja toimtusjohtaja kehui minua..."
Miestä ei kiinnosta kuulla 24/7 työjuttujasi, etenkään jos niihin sisältyy corporate bullshit-henkistä firman ylistämistä vapaa-ajalla.
Kyllä miehet säikähtää tiettyjä ammatteja. Kerran kun kerroin ammattini niin mies kirosi jotain ja totesi että antaa olla 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onlyfans tuottaja. Kyllä mua nolottaisi viedä naista näytille jos hän jakaisi pilluaan verkossa maksua vastaan
Miten tämä sinua edes koskee. Sinulla ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan ketään ketä viedä näytille. Jatka vaan entiseen malliin of:lle tumputtamista.
On minulla juuri onlyfans tuottaja. Panen hänen kanssaan seksisuhteessa mutta en kehtaisi hänen kanssaan oikeaannsuhteeseen lähteä. Tosin eipä häntä muu kiinosta kuin raha ja seksi ja mun iso mela.
Katsastaja, eivät deitit välttämättä kaikkoa, mutta alkavat haukkumaan tai kertomaan kaikki autonsa katsastuskerrat, joten minä kaikkoan. Tällä ammatilla on vaikea saada miestä, mutta työstäni pidän.
Vierailija kirjoitti:
Onlyfans tuottaja. Kyllä mua nolottaisi viedä naista näytille jos hän jakaisi pilluaan verkossa maksua vastaan
No eihän sinun tarvitsisi viedä sitä hänen ammatillista puoltaan vanhemmillesi näytille! ;D
Sori, oli pakko. Toki voin ymmärtää pulmallisuuden tuossa ammatissa.
Tuossa aikaisempi jo kommentoi hyvin. Yleensä kyse ei ole siitä, että miehet eivät kestäisi naisen ammattia.
Kyse on siitä, että menestynyt ja vahva nainen kelpuuttaa vain vielä menestyneemmän ja vahvemman, erittäin maskuliinisen miehen.
Koska nämä miehet ovat kaikista halutuimpia ja maskuliinisuuden vastapari on feminiinisyys, näiden miesten ykkösvalinta ei ole sparrauskaveri joka on lähes yhtä vahva kuin mies mutta kuitenkin lopulta heikompi miehen vahvassa kainalossa, vaan naisellinen nainen joka tasapainottaa näiden miesten vahvuuksia.
Ne miehet jotka haluaisivat vahvan naisen saavat pakit, koska heidän kanssaan nainen ei tuntisi itseään naiselliseksi vaan amatsoniksi ja suhteen mieheksi.
Naisille on siis äärimmäisen tärkeää, etteivät konservatiiviset sukupuoliroolit käänny "väärin päin".
Vierailija kirjoitti:
Kyse on vain siitä, että juristinaisella kriteetit hipovat ylimpiä otsonikerroksia, harva mies pystyy niitä täyttämään.
Tai sitten kyse on siitä, että juristi on pelottava vastapuoli missä tahansa riidassa. Juristi tietää, mikä on sellainen uskottava kertomus, joka menee läpi, tai miten uhri kynitään puhtaaksi avioerojutussa.
Parkkipirkko ja hsl lipuntarkastajat. Siinä isot turn offit naisen ammateista. Avostan jopa hutsuja enemmän
M42
Ei se pelota, juristit ovat harvinaisen narsistisia jopa naiseksi. Juristit ovat myös ahneita ja epäpäteviä huijareita. Chatgpt osaa juristin homman 100 kertaa paremmin ja vielä ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos se on se vanhin ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on vain siitä, että juristinaisella kriteetit hipovat ylimpiä otsonikerroksia, harva mies pystyy niitä täyttämään.
Tai sitten kyse on siitä, että juristi on pelottava vastapuoli missä tahansa riidassa. Juristi tietää, mikä on sellainen uskottava kertomus, joka menee läpi, tai miten uhri kynitään puhtaaksi avioerojutussa.
Ennen avioliittoa mies voi maksaa omalle juristille siitä, että hän tekee pätevän avioehtosopimuksen. Eikä käynyt mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Näin on, perse pystyyn sekä tissit tiskiin niin se ammatti on ihan sama. Paitsi jos se on se vanhin ammatti ja suttura pyytää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Parkkipirkko ja hsl lipuntarkastajat. Siinä isot turn offit naisen ammateista. Avostan jopa hutsuja enemmän
M42
Sanoo mies, joka matkustaa liputta ja parkkeeraa autonsa sakkopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa, jos naisen työ vaatii usein pitkiä työmatkoja.
Ei kiinnosta kunhan löytyy siksi aikaa muuta seuraa. Tuohan on silloin bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos se on se vanhin ammatti.
Miesten mielestä seksityö on ihan hyvä ammatti naiselle, myös omalle puolisolle.
Ei miehiä kiinnosta naisen ammatti.
Kyllä kiinnostaa, jos naisen työ vaatii usein pitkiä työmatkoja.