Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla ammatti, jonka kuuleminen saa deittimiehen kaikkoamaan

Vierailija
19.02.2026 |

Kaveri on juristi ja se näyttää pelottavan miehiä

Kommentit (215)

Vierailija
101/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-huoora

Eli sinä itse.

Vierailija
102/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappi, miehet kaikkoaa samantien. Enkä ole mikään hihhulipappi.

hihhuli=uskovainen

miten pappi ei olisi hihhuli? onko se huijari, joka on pappina vain kusettaakseen rahat muilta hihhuleilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä klisee " miehiä ei kiinnosta naisen ammatti" oikein on? Miksi tätä viljellään joka kerta kun tulee puhe naisten ammateista? Jos tämä olisi edes vähäkään totta, niin miksi ette ikinä näe esim.mieslääkäriä naispuoleisen siivoojan kanssa. Niinpä. Kaikkia miehiä, isästäni lähtien on kiinnostanut naisen ammatti, koulutus, raha jne. Ulkonäkö ei kiinnosta enää ketään. Tämä on sääli, koska koulutus ei tee ketään mukavammaksi ja jopa fiksummaksi ihmiseksi. Itse en ole korkeakoulutettu ja yksin olen saanut olla koko elämäni.

Ai ulkonäkö ei enää kiinnosta ketään? Mitä ihmettä sitten nämä joka päiväiset avaukset palstalla kun "miehet ovat pinnallisia". Päättäkää nyt saatana. Minkä perusteella se nainen pitää valita? Varpaankynsien pituuden perusteellako?

Vierailija
104/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisään että juristin ammatti myös olisi turn-off, sillä Suomen oikeuslaitos on umpipaska, ja kuka tahansa, joka toimii siinä ja näin ollen ylläpitää tätä instituutiota, on kyseenalainen henkilö."

Suurin osa juristeista ei toimi millään tavalla oikeuslaitoksen parissa. He vain auttavat yrityksiä, organisaatioita ja hallintoa tekemään päätöksiä ja sopimuksia jotka ovat juridisesti oikeita.

Vierailija
105/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lentoemäntä, se oli liikaa miehille. Ihan kuin toi ammatti olisi jotain niin upeeta!

Nyt olen puhelinmyyjä :D Tätä en edes viitsi sanoa miehille. Kerron olevani toimistossa töissä.

Ihan kuin taivaista helvettiin mun työt.

Vierailija
106/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta mikä ammatti tai koulutus naisella on, muuta kuin tilastollisesti tai mitä se kertoo tämän ajatusmaailmasta.

Tilastollisesti korkeakoulutetut eroavat miehestään herkemmin, joten syvemmän suhteen rakentamisen kynnys on isompi.  Heikosti koulutetut naiset (eteenkin sitä pidemmälle kuin menee) taas saattavat valita miehen epätoivossa, jolloin tutustumisvaihe saattaa venyä.

Onlyfans, somemuijat, "julkkikset", jne. eivät arvosta itseään, joten miksi ne arvostaisivat sitä parisuhteessa olevaa henkilöä. 

Vierailija
107/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska miehellä ei ole oikeastaan käyttöä itseään koulutetummalle ja paremmin tienaavalle naiselle. Mies ei voi synnyttää eikä imettää, ja useimmat miehet eivät osaa kuvitella olevansa päävastuussa lasten ja kodin hoidosta. Perhe toimii parhaiten silloin kun mies on pääelättäjä ja nainen päävastuussa kodista ja lapsista. "

Sinulla on kyllä varsin kummallisia käsityksiä. Oma vaimoni on minua koulutetumpi ja ansaitsee minua paremmin mutta en minäkään silti mikään kodinhengetär ole vaan normaalisti ihan kohtuu vaativassa työssä minäkin ja tuon oman osani leivästä pöytää. Koti ja lapset hoidetaan yhdessä kuten nykyaikaan kuuluukin.

Ja onhan se nyt kiva kun se perheen tulotaso on reilusti parempi kuin jos vaimo olisi pienipalkkainen. Joten on minulla aika paljonkin käyttöä sillle paremmin tienaavalle naiselle.

Vierailija
108/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lentoemäntä, se oli liikaa miehille. Ihan kuin toi ammatti olisi jotain niin upeeta!

Nyt olen puhelinmyyjä :D Tätä en edes viitsi sanoa miehille. Kerron olevani toimistossa töissä.

Ihan kuin taivaista helvettiin mun työt.

Se, että et viitsi kertoa nykyistä työtäsi miehille kertoo kyllä omasta epävarmuudestasi. Ei miehiä kiinnosta, mitä nainen tekee työkseen, kunhan nainen itse pitää siitä 

Vierailija
109/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilastollisesti korkeakoulutetut eroavat miehestään herkemmin, joten syvemmän suhteen rakentamisen kynnys on isompi."

Tuo tilasto on Amerikasta ja heijastaa sen kulttuurin varsin vanhanaikaisia roolikäsityksiä. Siellä moni nainen vähemmän koulutettu nainen on kotona ja riippuvainen miehensä tuloista jolloin kynnys erota nousee. Tietääkseni Suomesta ei ole tällaisia tilastoja olemassa.

Vierailija
110/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliä on vain sillä miten nainen imee. Jos ei ole suihinottotaitoja tai muuten sitä kykyä vaan alkaa kakomaan jo pelkästä nupista niin on täysin turha nainen. Siinä millään ammatilla ole merkitystä.

Tällaista tekstiä. Ja sitten miehet ihmettelevät, kun naiset valitsevat sinkkuuden. 

Vierailija
111/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erikoislääkäri operatiivisella alalla.. Ei ole mielestäni ketään ammatti karkoittamut.

Ja minä olen kreivittär 🤣

Mitäs erikoista lääkärissä nyt on? Täh? 

Vierailija
112/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väliä on vain sillä miten nainen imee. Jos ei ole suihinottotaitoja tai muuten sitä kykyä vaan alkaa kakomaan jo pelkästä nupista niin on täysin turha nainen. Siinä millään ammatilla ole merkitystä.

Tällaista tekstiä. Ja sitten miehet ihmettelevät, kun naiset valitsevat sinkkuuden. 

Ensimmäinen taidoton ja kyvytön ilmoittautui.

Vierailija
113/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä oot töissä -kysymykseen vastaus kuului multa joskus: vankilassa. Se säikäytti onnenonkijat ja kriminaalit, mikä oli vain hyvä asia. Jos sitä seurasi hämmentynyt "O-o-ootko sää joku vartija - vai?", tiesin minä vuorostani lähteä (en ole ollut vartija vaan jotain muuta, akateeminen koulutus). Joku siinä kysymyksessä, ne tauot - miehen epävarmuus - sai varomaan. Työpaikan mainitseminen ei karkottanut  miehiä, mutta karsi. :) Ja hyvä niin

Vierailija
114/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erikoislääkäri operatiivisella alalla.. Ei ole mielestäni ketään ammatti karkoittamut.

Ja minä olen kreivittär 🤣

Etkä silti osaa kirjoittaa titteliäsi oikein.

Vierailija
115/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta mikä ammatti tai koulutus naisella on, muuta kuin tilastollisesti tai mitä se kertoo tämän ajatusmaailmasta.

Tilastollisesti korkeakoulutetut eroavat miehestään herkemmin, joten syvemmän suhteen rakentamisen kynnys on isompi.  Heikosti koulutetut naiset (eteenkin sitä pidemmälle kuin menee) taas saattavat valita miehen epätoivossa, jolloin tutustumisvaihe saattaa venyä.

Onlyfans, somemuijat, "julkkikset", jne. eivät arvosta itseään, joten miksi ne arvostaisivat sitä parisuhteessa olevaa henkilöä. 

C

Väärin. Korkeasti koulutettujen avioliitot ovat niitä kaikkein kestävimpiä. 

Vierailija
116/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on opiskellut yliopistossa pääaineenaan fysiikka  ja miehillä on tarve kertoa "oli mullakin pitkä fysiikka lukiossa". What? 😅

Vierailija
117/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen taidoton ja kyvytön ilmoittautui.

Aivan. Ja haluton. En ime kenenkään kusinysää.

Vierailija
118/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystäväni on opiskellut yliopistossa pääaineenaan fysiikka  ja miehillä on tarve kertoa "oli mullakin pitkä fysiikka lukiossa". What?"

Pitääkö kaikki ottaa niin negatiivisesti? Minusta tuossa vain mies hakee jotain yhteistä. Sinulla fysiikka on ammatti ja minäkin olen siitä ollut aikanaan ihan kiinnostunut. Eli siis ymmärrän että se on kiinnostava ala ja aihe.

Vierailija
119/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Nopealla haulla saattaa olla että olet oikeassa. 

Korkeasti koulutetut parisuhteet kestävät nykyään pidempää. 
Samalla kuitenkin, suhteet jossa nainen tienaa enemmän (linkitetty koulutukseen), niissä eroamisriski on isompi. 

Vierailija
120/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pappi ja miehet kiihottuvat siitä äärimmilleen.