Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (1782)
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että tämä yritys on saanut valtakunnallisen yrittäjäpalkinnon vuonna 2020 yhtenä muistaakseni neljästä yrityksestä.
Tällaisen palkinnonkin arvo menee pilalle,. Kuinka huonosti yrityksiä oikein käydään läpi valintaa varten.
Todennäköisesti todella huonosti, pelkkien mielikuvien perusteella.
Eikä teillä tule tuosta nimestä mieleen Pyppy, eli pylly tai pimppi?
Hassu liike. Rätei ja lumbui, surkeeta laatua tädeille.
Netissä ja somessa pukkaa kuvia vaatteista tunnin välein. Hyvä keino piilottaa kohu. 2019 jo ihmiset kommentoineet lehtijuttuun laadusta ja hinnoista. Jotain outoa tässä on, kun vuosia kohistu.
Vierailija kirjoitti:
Netissä ja somessa pukkaa kuvia vaatteista tunnin välein. Hyvä keino piilottaa kohu. 2019 jo ihmiset kommentoineet lehtijuttuun laadusta ja hinnoista. Jotain outoa tässä on, kun vuosia kohistu.
Nimenomaan, tykittää jatkuvaa tahtia postauksia, mutta kommentointi on rajoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, tykittää jatkuvaa tahtia postauksia, mutta kommentointi on rajoitettu.
Jengi on ihan turhautunut kun ei pääse yrityksen sivuille meuhkaamaan 🤣 Fiksu veto firmalta!
No nyt on se suomi24 ketjuki suljettu kommentoinnilta😂 meneekö raja 700 kommentissa vai miksi?
Vierailija kirjoitti:
No nyt on se suomi24 ketjuki suljettu kommentoinnilta😂 meneekö raja 700 kommentissa vai miksi?
Alkaisko lakaisukone viuhumaan kun on hiljaista ollut sen tiimoilta. Ja eiköhän yritys tee jonkinasteista "vastaiskua". Lakimiehistä oli ilmeisesti ainakin puhetta heidän suuntaan ketkä ovat medialle puhuneet".
Eikös medialla ole velvollisuus pitää kiinni haastateltavien henkilöllisyydestä? Näin olen itse ainakin ymmärtänyt.
Ei sitten mitään tietoa miten tuollainen asia käytännössä menee jos siitä lähdettäisiin oikeusteitse taistelemaan
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten mitään tietoa miten tuollainen asia käytännössä menee jos siitä lähdettäisiin oikeusteitse taistelemaan
Varmaan aika huonosti. NDA on varmaan nyt uusin juttu ByPias rekryyn, ei saa puhua eikä hiiskahtaa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jo 2017 on ollut Bypias-lehtijutun kommenttikentässä rajua kommenttia ja tuolloin 9 vuotta sitten ollut keskustelua firman touhuista Suomi24:ssä.
Outoa ettei ole jo vuosia sitten noussut otsikoihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jengi on ihan turhautunut kun ei pääse yrityksen sivuille meuhkaamaan 🤣 Fiksu veto firmalta!
Minun mielestä ei ole. Väkisin tukkia liikkeen omien asiakkaiden ja seuraajien suut. Tulee fiilis, että on vielä enemmän jotain, mitä salataan.
Suomi24 ketjussa ei tullut ilmi ku vaan lähinnä työntekijöiden kokemuksia - en sitten tiiä mitä kautta tää kaikki muu kohu sit lähteny ku tää ei enää oo liittyny työntekijöiden kokemuksiin vähää aikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kyl tää kohta unohtuu.
No ei! Iltapäivälehtien Bypias-juttujen lopussa on edelleen toimitukselta kalastelua kaikille niille, joilla lisätietoja tästä casesta. Siellä valmiit yhteyslomakkeet, käykää kertomassa tietojanne, odottavat lisää paljastuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika huonosti. NDA on varmaan nyt uusin juttu ByPias rekryyn, ei saa puhua eikä hiiskahtaa mistään.
Jos nyt enää tarvii rekrytä ketään... maine mennyt. Pitäis rajusti uudistua, vähintään puolittaa hinnat ja lopetta huonolaatuisten riepujen myyminen. Ja sittenkin, liian vähän liian myöhään?
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää pellavasta ja muista luonnonmateriaaleista ja haluaa tukea oikeasti suomalaista suunnittelua ja työtä, niin Niinmun-vaatemerkki vaikuttaa ainakin näin ensisilmäyksellä ihan lupaavalta. Brändin perustaja on ihan oikea vaatesuunnittelija, valmistusta on Suomessa (ihan selvästi nimetyillä tehtailla), kankaiden alkuperämaat on ilmoitettu. Toki osa valmistuksesta Baltiassa. Kankaista ilmeisesti osa tulee Italiasta, mutta ompelua ei teetetä halvalla ihmisoikeuksia riistäen Praton tehtaissa. Omistaja ei poseeraa proseccoa siemaillen lierihattu päässä ja helmat hulmuten Toscanan auringon alla täyställingissä, vaan mielikuvamarkkinoinnin sijaan esitellään itse tuote. Vaatteet ovat kauniita ja leikkaukset selvästi harkittuja niin, että vaate paitsi näyttää kivalta, myös tuntuu hyvältä päällä. Olen haikaillut kyseisen merkin Myrskyluoto-villamekkoa jo pitkään ja ehkäpä sen vielä hankin, vaikka ei ihan halpa ole, nyt kun Mrs. Bypiasin Proseccokoleh
Kiitos vinkistä! Heillä myös mitoitukset ilmoitettu selkeäsri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä Bypiasin myymän ja Pratossa kiinalaisten valmistaman halpismekon kuvat muka yrityksen itse ottamia?!
https://www.bypias.com/products/sweet-lemonade-pellavamekko-lemon?varia…
Kyllä on. Suurimman osan tuotteista kuvaa itse tai kuvaustiimi
No tuskin on tuotakaan itse kuvannut, aivan selvästi ammattivalokuvaajan ottamia ja käsittelemiä, mallikin on ammattimalli. Suomessa Pialla on näköjään usein amatöörimalleja ja tosiaan niitä itse ottamia amatöörikuvia.
Käsittämätöntä, että tämä yritys on saanut valtakunnallisen yrittäjäpalkinnon vuonna 2020 yhtenä muistaakseni neljästä yrityksestä.
Tällaisen palkinnonkin arvo menee pilalle,. Kuinka huonosti yrityksiä oikein käydään läpi valintaa varten.