Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (149)
Ketjussa taitaa nyt mellastaa kauppias itse.
"Moi Pia" -idiootti ei tunnista koskaan oikein mutta aina luulee olevansa nokkela. Mä olen ollut niin Maisa, Helena kuin nyt sitten Pia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa taitaa nyt mellastaa kauppias itse.
Aina tätä samaa p..skaa vauvalla. Te nyt vaan ette ole ole niin nokkelia. Takaisin Helena Koivua maalittaan, hopihopi!
Tarkottaako tää siis sitä, että oot aina puolustamassa näitä kohuotsikoiden daameja ja siitä syntyy käsitys, että olet kyseinen daami itse? Jotenkin tulee se fiilis tästä, että et edes tosissaan sitten puolustele, vaan nimenomaan haet vaan reaktiota ihmisiltä mahdollisimman provosoivilla kommenteilla :D
Mikä kysymys tämä on? Omistaja rakentanut konseptin ja vastaa tuotteista mitä myy. Myös palkannut työntekijät.
Se että palkattu työntekijä perseilee, ei tasan ole kenenkään muun kuin perseilijän vika. Ethän sä ole tosissasi, ethän?
Ei savua ilman tulta..
Onko se ämpärijuttu totta, sen haluaisin tietää, koska se on jo aika kauheaa, jos on.
Kävin mielenkiinnosta katsomassa mitä tämä myy ja näytti ihan samoilta kuin kiinakaupoissa. En ostaisi, en kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei savua ilman tulta..
Onko se ämpärijuttu totta, sen haluaisin tietää, koska se on jo aika kauheaa, jos on.
No ei varmasti ole. Helsinki on täynnä liiketiloja ilman omaa vessaa. Se että tyypit siitä valittaa, on typeryyttä. Jos ne nyt sitten ämpäriin tekee tarpeensa mielummin kuin osoitettuun vessaan, on se oma valinta.
Tai jos osoitettu vessa on toisessa rakennuksessa eikä sinne saa mennä kesken työpäivän niin ämpäri voi olla pakko... En ole ikinä kuullut että kukaan huvikseen käyttää ämpäriä.
Vierailija kirjoitti:
Tai jos osoitettu vessa on toisessa rakennuksessa eikä sinne saa mennä kesken työpäivän niin ämpäri voi olla pakko... En ole ikinä kuullut että kukaan huvikseen käyttää ämpäriä.
Tuskin ne sitä käyttääkään. Se on kannettu sinne vitsinä ja asia on lähtenyt elämään omaa elämäänsä. Mistä sä keksit ettei nyo vessassa saa käydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne sitä käyttääkään. Se on kannettu sinne vitsinä ja asia on lähtenyt elämään omaa elämäänsä. Mistä sä keksit ettei nyo vessassa saa käydä?
Jos ei saisi käydä vessassa, olisihan nuo vuosien varrella varmasti ilmoittaneet asiasta muuallakin kuin avlla ja suomi24:ssä. Tuokin linkattu juttu on ympäripyöreää mutku mieleni pahoitin ja koin ikäväksi-löpinää.
Saahan ne käyttää samassa pihapiirissä olevassa kahvilassa sijaitsevaa vessaa. Valitettavasti kyseinen kahvila on harvakseltaan auki
Ja silloin kun kahvila on auki on se hyvin ruuhkainen joten ei ole mitenkään nopea vessapiipahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä enemmänkin siltä, että naisporukalla on nyt lähtenyt pahastumisen kierre liikkeelle ja lapasesta.
Samaa mietun. Jos vuosia on ollut paha olla yhden ihmisen vuoksi, luulis että olisi tehty ilmoituksia ja selvityksiä eikä vaan kahvihuoneessa itketty.
Se on ihan eri asia, että persoonat ei sovi yhteen kuin se, että joku on epäasiallinen.
Oletko jotenkin hitaammalla käyvä ? Yrittäjä kohtelee työntekijöitään huonosti, teet siitä työsuojeluun ilmoituksen = potkut ja huono työtodistus
En erityisesti pidä by Pias rytkyistä. En näe niissä mitään eroa henkkamaukkaan. Kallista keinokuitua. Paitsi ne indokiinapellavat jotka ovat kallista luokattoman huonoa pellavaa.
Mallit outoja, mittasuhteet ei imartele naisvartaloa, laatu heikkoa. Joten sanomattakin on selvää että mikäli nämä on pellavakunigattaren (heh) suunnittelemia, ei kyseessä ole erityisen lahjakas suunnittelija.
Jos ne taas on jonkun toisen suunnittelemia herää kysymys kuka on copycat
Mutta tämä toki vain minun pohdiskelua. Niin kuin sekin että kenenkään ei pitäisi tulla töissään kiusatuksi. Eihän?
Pian rytkyistä on keskusteltu ennenkin
https://www.vauva.fi/keskustelu/5967729/bypias-lisaa-hinnoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiertänyr koko liikkeen kaukaa jo muutenkin. Kävin yhtenä kesänä Jyväskylän myymälässä. Myyjä tuli heti vastaan ovelle, katsoi minua päästä varpaisiin muutaman kerran ja kysyi "mitäs sinulle saisi olla?". Koin heti olevani ei-toivottu asiakas. Sanoin, että haluaisin vain katsella. Myyjä poistui palvelemaan muita asiakkaita (selvästi tuttuja kanta-asiakkaita, höpöttivät tiesmitä tämän hetken eduista ja tapahtumista). Katselin hetken aikaa, vaatteet olivat kalliita ja yltiöromanttisia. Minusta ei tullut asiakasta. Koin ilmapiirin todella oudoksi ja sisäänpäinlämpiäväksi.
Ja tämä on siis omistajan vika?
Yrityksen omistaja on vastuussa kaikesta. Lähtien siitä mitä myydään siihen millaisen kuvan kuluttaja yrityksestä saa. Jos työntekijän käytös ei sovi kuvaan, jota yritys haluaa itsestään antaa, niin se on hyvin paljon omistajan ongelma.
Luulisi omistajana kiinnostavan mitä yrityksestä kirjoitetaan, se on kullanarvoista tietoa, varsinkin kritiikki.
Tämä kertoo jo kaiken:
. . . kuvailtiin ihmiseksi, "joka sanoo suoraan ja antaa tunteidensa näkyä".
Tämä on kauniimpi ilmaisu sille, että henkilö on käytökseltään hankala, epärationaalinen ja tuulella käyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kysymys tämä on? Omistaja rakentanut konseptin ja vastaa tuotteista mitä myy. Myös palkannut työntekijät.
Se että palkattu työntekijä perseilee, ei tasan ole kenenkään muun kuin perseilijän vika. Ethän sä ole tosissasi, ethän?
Eli jos yrityksesi myymälässä myyjä haistattelisi asiakkaille, niin sinusta se ei sinun ongelmasi? Asiakkaat kaikkoavat ja sana kulkee huonosta palvelusta. Mutta siinäpä myyjä haistattelee, eipä ole sinun perseilysi?
On tämä myös yrittäjän vika siinä mielessä, että joko perehdytys tai rekrytointi on epäonnistunut.
Kuvitteluksi jää. Harvoissa liikkeissä tällaista on. Oma asianne, jos haluatte hurahtaa tällaisiin. Yrittäjänä sitä varmaan toivoisi, että mahdollisimman monet löytävät tiensä kauppaan tuotteiden ääreen, eikä homma jäisi pienen piirin puuhasteluksi.