Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (4363)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama mikä on yrittäjän koulutus tai ulkonäkö, jos joku keksii toimivan ja tuottavan bisneksen niin vaan se merkitsee. Asiantuntijoita voi sitten tarvittaessa palkata/konsultoida.
Mutta tämä erehdyttävä markkinointi ja työntekijöiden kohtelu on törkeää ja varsin epäammattimaista. Se, että joku tuo maahan epäeettisesti valmistettuja tuotteita, ei anna automaattisesti oikeutta tai vakauta samanlaista toimintamalleja muille yrityksille.
Tähän keissiin liittyen kritisoin myös vahvasti sitä miten asiaa ylipäänsä hoidetaan, nyt kun epäkohdat on tuotu julkisiksi. Olisi varmasti ollut paljon parempiakin lähestymistapoja.
Sekä se, kuinka valehdeltu suoraan somet, kuvastot sekä päin asiakkaiden naamaa, kuinka rva itse suunnitellut nämä tuotteensa. Uskollinen asiakaskunta maksanut moninkertaisesti tusinatuotteista halutessaan tukea suomalaista yrittäjää.
Ja kaiken huippu vielä että kaikkien näiden jälkeen menee vielä kirjoittelemaan että vaatteissa pohjoismaista pellavaa! Tämä oli tähän huhtikuuhun vielä yksi pohja lisää, talla pohjaan ja luottamus ihan miinukselle entisestään.
Ja onhan tuo kirjankin itsestään kirjoittanut ja sinne satuillut mitä sattuu. Kirjastakin olisi jo valmiiksi silmään kustujen asiakkaiden pitänyt maksaa vielä 26 e.
Sekä se, kuinka valehdeltu suoraan somet, kuvastot sekä päin asiakkaiden naamaa, kuinka rva itse suunnitellut nämä tuotteensa. Uskollinen asiakaskunta maksanut moninkertaisesti tusinatuotteista halutessaan tukea suomalaista yrittäjää.