Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus bypias-kaupasta?

Vierailija
19.02.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html

Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.

Kommentit (3544)

Vierailija
2481/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa oli keskustelua näistä viesteistä ja kyse oli todellakin sadoista viesteistä yön aikana.. En kestäisi hetkeäkään tuollaista!!

Vierailija
2482/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveältä kuulostaa tuo ilmapiiri mikä byPiasissa on. 

"Osa kertoo, että työntekijöiden on odotettu olevan tavoitettavissa myös vapaa-ajalla, ja että töihin liittyviä viestejä on tullut erittäin tiheään tahtiin.

Viestejä saattoi tulla välillä satoja yön aikana, sanoo yksi IS:n haastateltava."

En kestäisi tuollaista, kyllä ihmisellä täytyy olla yöt pyhitetty unelle.

Oletko tiennyt että puhelimen voi yöksi laittaa äänettömälle tai hiljentää viestit . No nyt tiedät. Tyhmähän se on joka lukee viestejä yöllä eikä ole laittanut äänettömälle. Käyttäjälähtöinen ongelma sanoisin. Itse jo vuosikaudet laittanut äänettömälle ettei kaiken maailman piipitykset herätä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspäinen  työnantaja lähettää viestinsä virka-aikaan.  Mikään rättisuunnittelu ei ole niin tärkeää että täytyy yöllä viestitellä. 

Vierailija
2484/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyspäinen  työnantaja lähettää viestinsä virka-aikaan.  Mikään rättisuunnittelu ei ole niin tärkeää että täytyy yöllä viestitellä. 

Jossain Erlund kertoi nukkuvansa vain neljä tuntia yössä. Onhan siinä aikaa pommittaa viesteillä. Normaali ihminen ei näin tekisi.

Vierailija
2485/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osa kertoo, että työntekijöiden on odotettu olevan tavoitettavissa myös vapaa-ajalla, ja että töihin liittyviä viestejä on tullut erittäin tiheään tahtiin.

Viestejä saattoi tulla välillä satoja yön aikana, sanoo yksi IS:n haastateltava."

Oletko tiennyt että puhelimen voi yöksi laittaa äänettömälle tai hiljentää viestit . No nyt tiedät. Tyhmähän se on joka lukee viestejä yöllä eikä ole laittanut äänettömälle. Käyttäjälähtöinen ongelma sanoisin. Itse jo vuosikaudet laittanut äänettömälle ettei kaiken maailman piipitykset herätä .

Onko Pia itse vastaamassa ? Normaalien ihmisten puhelimet kun ei piipitä läpi yön.

Vierailija
2486/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet joutuvat perhesyiden takia pitämään puhelimessa yölläkin vähintään värinän päällä.

Mm. tilanteissa, joissa omainen saattaa yölläkin terveyssyistä tarvita apua.

Jos työnantaja välttämättä haluaa viestiä heti, kun asiat mieleen juolahtavat,  viestit voi HELPOSTI ajastaa lähtemään järkevämpään aikaan.

Vierailija
2487/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Pia itse vastaamassa ? Normaalien ihmisten puhelimet kun ei piipitä läpi yön.

En ole Pia, en halua että puhelineni piippaa/ soi yötä myöten kaveri whatsappeissa tai kavereiden kännipuheluita.

Vierailija
2488/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet joutuvat perhesyiden takia pitämään puhelimessa yölläkin vähintään värinän päällä.

Mm. tilanteissa, joissa omainen saattaa yölläkin terveyssyistä tarvita apua.

Jos työnantaja välttämättä haluaa viestiä heti, kun asiat mieleen juolahtavat,  viestit voi HELPOSTI ajastaa lähtemään järkevämpään aikaan.

Tiesitkö, että puhelimessa saa laitettua niin että vain tiettyjen ihmisten puhelut / viestit tulevat läpi valittuna ajankohtana? Nyt tiedät.

Vierailija
2489/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, mutta en voi esim sairaaloiden ei-julkisia numeroita läpipääseviksi valita. Tai jos teinillä on joku hätätilanne, josta soitetaan numerosta, joka ei ole tiedossani.

Vierailija
2490/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian ydin on se, että työnantajalla ei voi olla sellaista asiaa, josta pitäisi yöaikaan viestitellä. Paitsi jos olet hälytysluonteisessa työssä, ja siitähän ei kai ole nyt kyse.

Paniikinomaisessa puolustelemisessa tuntuu nyt kaikkinainen järki olevan kadoksissa!

Vierailija
2491/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kans miten voi olla noin itsekeskeinen ihminen että viestittelee pitkin öitä 

ja kuvittelee että se oma sanottava on niin tärkeää ettei se voi odottaa päiväsaikaan.

Vai onko ne kaikki viestit sillee eiku eiku eiku

Vierailija
2492/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai viestitteleekö watchappiin koska vauva on öisin sulki?

Vierailija
2493/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suretaa tämä keskustelun taso. Että jotkut megafanit pistää päätä pensaaseen ja väittää ihan mututuntumalta, että syytteet ovat aiheettomia. Eivät ole.

Itse tykkään Piasin vaatteista, olen ostanut ja ollut töissäkin. Kaikkea kaunista taas tulossa!

Mutta, valheellinen vuosia kestänyt markkinointi, mielikuva omasta desainista, on harmillinen. Myös kotimaisen henkilökunnan pitkäaikainen surkea kohtelu on totta, halusi sitä fanit uskoa tai ei. Toki rättipajoilla vielä oma levelinsä.

Ei mulla muuta.

Vierailija
2494/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin suretaa tämä keskustelun taso. Että jotkut megafanit pistää päätä pensaaseen ja väittää ihan mututuntumalta, että syytteet ovat aiheettomia. Eivät ole.

Itse tykkään Piasin vaatteista, olen ostanut ja ollut töissäkin. Kaikkea kaunista taas tulossa!

Mutta, valheellinen vuosia kestänyt markkinointi, mielikuva omasta desainista, on harmillinen. Myös kotimaisen henkilökunnan pitkäaikainen surkea kohtelu on totta, halusi sitä fanit uskoa tai ei. Toki rättipajoilla vielä oma levelinsä.

Ei mulla muuta.

Olen eri mieltä, Pia kylöä suunnittelee. Ei kaikkea alusta ast8, suunnittelee myös kokonaisuusäksia, myös muokkailee asiakaslähtöisemmäksi vaatteiden malleja. Kukaan työntekijöistä eikä asiakkaista varmasti tiedä koko prosessia. Eikä tule tietämään, eihän tuollaisia asioita avata niitä kutsutaan liikesalaisuudeksi. Itse vaatealallq pitkään toimineensa tiedän miten yritystoiminta pyörii, en liity kyseiseen uöyritykseen mutta parissa muussa työskennellyt vuosikaudet 

Vierailija
2495/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Olen eri mieltä, Pia kylöä suunnittelee. Ei kaikkea alusta ast8, suunnittelee myös kokonaisuusäksia, myös muokkailee asiakaslähtöisemmäksi vaatteiden malleja. Kukaan työntekijöistä eikä asiakkaista varmasti tiedä koko prosessia. Eikä tule tietämään, eihän tuollaisia asioita avata niitä kutsutaan liikesalaisuudeksi. Itse vaatealallq pitkään toimineensa tiedän miten yritystoiminta pyörii, en liity kyseiseen uöyritykseen mutta parissa muussa työskennellyt vuosikaudet 

Älä jaksa valehdella, aivan turhaa.

Vierailija
2496/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on taas tekstiä. Ja typoja 🤪

Vierailija
2497/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Eihän se osaa kirjoittaakaan. Tai sitten tullut juotua jo Proseccoa liikaa..  -Hola !

Vierailija
2498/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kans miten voi olla noin itsekeskeinen ihminen että viestittelee pitkin öitä 

ja kuvittelee että se oma sanottava on niin tärkeää ettei se voi odottaa päiväsaikaan.

Vai onko ne kaikki viestit sillee eiku eiku eiku

Varmaan vino pino ollut Espoon varastossa Pratokselta tulleita muovivaatteita joissa lappujen irti saksittavaa työntekijöilleen isolla urakalla. Onhan sillä asialla hätä ja kiire kun joutuvat vielä ompelemaan Bypiasin uudet laputkin paikalleen.

Vierailija
2499/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on taas tekstiä. Ja typoja 🤪

Cin Cin !

Vierailija
2500/3544 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Onneksi minun ei tarvitse valehdella toisin kuin muut yli 2000 kommenttia. Valetta koko ketju. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi