Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista olisi asua Jalasjärvellä?

Vierailija
01.05.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallista ja tylsää... Halpa asunto niinkuin yleensäkin keskellä metsää jne... Mutta jos tykkää niin mikäs siinä.

Vierailija
2/4 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla kepulainen, niin kavereita löytyy nopeasti. Kokoomuskin kelpaa, tosin ei yhtä hyvin. Demarit ja muut sossut leimautuvat nopeasti. Muuttotappioinen kunta, mitään erityisiä houkuttimia ei ole. Muutamat sisukkaat jaksavat vetää kulttuuritoimintaa lähinnä harrastuspohjalta (musiikki, kuvataiteet ja ilmaisu kaikki edustettuina), urheilu on hyvin voimissaan, perinteisissä lajeissa kuten hiihto ja paini. Luontoa riittää ympärillä. Koulut ovat ok, lukio ainakin joskus ollut hyvinkin laadukas kunnan kokoon nähden. Ihmiset perusystävällisiä, mutta huumori on aika suoraa ja rankkaa, ihan vähästä ei pidä herneitä nenäänsä vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin Seinäjoelta, kun lapsia tuli enemmän. Samalla hinnalla neliöitä enemmän ja saa lapsiystävällisemmän seudun. Täällä hyvät opettaja kouluissa ja päiväkodeissa mahtavan välittävät hoitajat, siitä on jo valmis maksamaan vaikka enemmän. Kurikan kaupunki on rikas, jolla varaa osakkeiden takia ylläpitää hyvinvointia lapsiperheille ja vanhuksille. Täällä on mielestäni parempi kasvattaa lapset ja vanheta itse. Hyvät kulkuyhteydet yhteydet myös ammattikouluihin, amk ja oma lukio.

Lyhyt kulkea töihin Seinäjoki/Kurikka/Ilmajoki, jopa Vaasaan. Täällä ei ole narkkareita/juoppoja (muutama viaton), rikollisuutta ei juuri ole. Täällä lasten on hyvä ja turvallinen asua ja kasvaa. Koulukiusaamisiin puututaan välittömästi, mahtavat harrastus ja liikuntamahdollisuudet. Pian uusi koulu ja uusittu uimahallikin. En koskaan muut a pois täältä, vaikka olen asunut 5 eri paikkakunnalla. Tämä on ehdottomasti paras perheille.

Vierailija
4/4 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen äiti kirjoitti:

Itse muutin Seinäjoelta, kun lapsia tuli enemmän. Samalla hinnalla neliöitä enemmän ja saa lapsiystävällisemmän seudun. Täällä hyvät opettaja kouluissa ja päiväkodeissa mahtavan välittävät hoitajat, siitä on jo valmis maksamaan vaikka enemmän. Kurikan kaupunki on rikas, jolla varaa osakkeiden takia ylläpitää hyvinvointia lapsiperheille ja vanhuksille. Täällä on mielestäni parempi kasvattaa lapset ja vanheta itse. Hyvät kulkuyhteydet yhteydet myös ammattikouluihin, amk ja oma lukio.

Lyhyt kulkea töihin Seinäjoki/Kurikka/Ilmajoki, jopa Vaasaan. Täällä ei ole narkkareita/juoppoja (muutama viaton), rikollisuutta ei juuri ole. Täällä lasten on hyvä ja turvallinen asua ja kasvaa. Koulukiusaamisiin puututaan välittömästi, mahtavat harrastus ja liikuntamahdollisuudet. Pian uusi koulu ja uusittu uimahallikin. En koskaan muut a pois täältä, vaikka olen asunut 5 eri paikkakunnalla. Tämä on ehdottomasti paras perheille.

Ystäväni lasta kiusataan keskustan alakoululla, eikä ole mitenkään puututtu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän