Ostatteko dippinä valmiin dipin vai teette itse kermaviilistä ja maustepussista?
Itse tulee ostettua enemmän tuota kermaviiliä. Onhan ne valmiit dipit kyllä hyviä, mutta hintavia.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Siis ne valmiit dipithän on halvempia kuin kermaviili + dippijauhepussi?
Joo tätä olin tulossa itsekin kirjoittamaan. Että jos haluaa ranch-dippiä (ja mikähän se on se muu maku), niin kannattaa ostaa valmis. Mutta makuvalikoima näissä valmiissa on kyllä aika suppea.
S-marketissa kermaviili 0,59e ja siihen maustepussi 0,29e! Miten voi olla tästä halvempaa?
Minä ostan kermaviiliä ja laitan siihen grillimaustetta, valkosipulijauhetta ja mustapippuria.
Teen Oatlyn kaurafraichesta ja maustepussista itse. En ole koskaan ostanut valmiita
Ostan kermaviilin ja maustan sen itse. Saa mieleistään.
Vierailija kirjoitti:
S-marketissa kermaviili 0,59e ja siihen maustepussi 0,29e! Miten voi olla tästä halvempaa?
Niin no noi valmiit on valion, eli siihen voi verrata. Ja jos dippijauhepussi on taffelin tai estrellan, niin sen hinta on euron molemmin puolin.
Valitettavasti mun mielestä sekä s-ryhmän että pirkan kermaviili on liian pahaa dippiin, joten jos ei käy Lidlissä niin pitää ottaa se valion kallis kermaviili. Lidlin oma halpa kermaviili on siedettävää.
Aioin tulla vastaamaan, että teen itse, mutta eihän tässä sellaista vaihtoehtoa ollutkaan. Ostan siis kermaviilin ja lisään siihen itse mausteet.. en valmista dippimaustepussia.
Sen jälkeen kun Valio toi valmiit maustetut dipit niin olen ostanut niitä
Valmiit ranch ja american on ihan hyviä ja tulee usein halvemmaksi kuin kermaviilin ja dippijauheen ostaminen erikseen.
Mun suosikkidippejä valmiista jauheista on kolme sipulia ja roasted paprika, niin niitä tulee ostettua aika usein jauheina.
Riippuu dipistä. Nachoihin olen löytänyt kohtuuhintaiset ja mieleiseni salsadipit ihan valmiina.
Kermaviilidipit tykkään tehdä itse, ja maustehylly on kunnossa.
Tuoolainen yleispätevä kermaviilidippi kun ei hirveästi vaadi työtä eikä aineksia. Valkosipulia, pikkuisen sinappia, sokeria, suolaa, ehkä jotain pippuria, liraus sitruunamehua.
Käy melkein kaikkeen. Valmiit dippimausteet maistuvat aina einekselle ja "tehtaalle".
Siis ne valmiit dipithän on halvempia kuin kermaviili + dippijauhepussi?