Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karma kostaa

Vierailija
19.02.2026 |

Muistakaa! Karma kostaa ennemmin tai myöhemmin. Vähäpätöisenä/heikkona pitämäsi ihminen saattaa koitua kohtaloksesi, kun ei ole enää mitään menetettävää. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙏

Vierailija
42/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli rapajuoppo joka keksi "jumalan", hän sai mukaansa juopporemmin joita opetuslapsiksi kutsutaan.

Ihan hienon tarinan juoppo keksi.

Vierailija
44/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minua värin kohdekleita ei ole koskaan karma rankaissut. Tuskin kovin monia muitakaan 

Miksi luulet  niin?  Karma toimii inkarnaatiosta toiseen, kunnes sielu on oppinut läksynsä. 

On vain yksi elämä jokaisella ja tässä nimenomaisessa elämässä kärsitään se minkä joutuu kärsimään.

Elämiä on lukemattomia.  Tuleeko meille tappelu? Huutoäänestys?

Ole vain ylimielinen ja katso miten elämässäsi käy. Toivottavasti et joudu olemaan yksin.

Katsotaan sitten kuoleman virran tuolla puolella, kuka oli oikeassa.  Me ihmisethän emme sitä päätä. Onneksi. 

Vierailija
45/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sitten uskoo siihen karmaan kun perse leviää ja paikat tursuilevat, valkoiset hampaat mustuvat edestä ja menevät yhtä kieroon kun on koko ihminenkin. Akneakin tulee joskus aikuisillekin koko perunapellon edestä ja peräsuoli luiskahtaa ulos vaikka luuli löysän olevan vain ykköspussi. Jne.

Tämäpä juuri 

Vierailija
46/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minua värin kohdekleita ei ole koskaan karma rankaissut. Tuskin kovin monia muitakaan 

Miksi luulet  niin?  Karma toimii inkarnaatiosta toiseen, kunnes sielu on oppinut läksynsä. 

On vain yksi elämä jokaisella ja tässä nimenomaisessa elämässä kärsitään se minkä joutuu kärsimään.

Elämiä on lukemattomia.  Tuleeko meille tappelu? Huutoäänestys?

Ole vain ylimielinen ja katso miten elämässäsi käy. Toivottavasti et joudu olemaan yksin.

Katsotaan sitten kuoleman virran tuolla puolella, kuka oli oikeassa.  Me ihmisethän emme sitä

Toiset pääsevät katsomaan totuuksia jo nyt, odota sinä vain rauhassa kärsien.

Vierailija
47/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä pahoinpiteli mua välillä sairaalakuntoonkin. Sitä aiempi oli vaan henkisesti pahoinpitelevät.

Sitä aiempi kuulostaakin jo unelmien prinssiltä, kun yritti kuristaa vain viisi kertaa ja tartutti klamydian, jonka johdosta itsellä kivulias endometrioosi ja lapsettomuus. Hän on kyllä jatkanut sukua myös mun jälkeen useamman muksun muodossa. 

Oon kovasti koittanut miettiä, mitä mä itse sit oon tän kaiken eteen tehnyt. 

Kaikki nuo porskuttaa eteenpäin, kai se karma sit mulle jotain tosi pahaa on heidän muodossa kostanut mutta en tosiaan keksi mikä oikeuttaa esim tapon yrityksen ja liikuntakyvyttömäksi pieksämisen. 

Kiitti tästä! 

Otan osaa. Lähetän sinulle hyvää energiaa, toivottavasti joku päivä tavoittaa

-eri

Vierailija
48/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jumalan asialla.

-eri

Vierailija
49/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö vaikuttaa keskustelulta Wille the Gromingista ?

Vierailija
50/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö vaikuttaa keskustelulta Wille the Gromingista ?

Käytöstapoja. Ette ole useinkaan oikeassa vaan ongelmat ovat teillä itsellänne. Kannattaa katsoa miten paljon kiusaa muita, mustamaalaa ja hyökkii päälle. Se kostautuu. On aika paljon psyykkistä sairastumista joka vaikuttaa koko ihmisen terveyteen sekä hyvinvointiin. Psyykkinen terveys tukee myös fyysistä terveyttä ja helpottaa fyysisestä sairastumisestakin parantumista.

Vierailija
51/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah, Jumala, Kali jne jne. Jumalalla on monta nimeä. Jos joku tunkeutuu toisen henkilön kanavalle ja yksityiselle alueelle henkisesti, rangaistus on kymmenkertainen. Kannattaa miettiä tätä järjestelmää luonnon kiertokulkuna. On fyysinen maailma, mutta on myös henkinen maailma energiakenttineen. Se, onko jumalaa vai ei, riippuu maailmankatsomuksesta, minä en tiedä, pyörittääkö tätä sirkusta elämän ympärillä joku, vai onko se itsesääätyvä järjestelmä.

Vierailija
52/52 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään vain Jumalaa. En ihmistä että siinähän pelottelet.

Jos pelkäisit Jumalaa ymmärtäisit, että Jumala rusentaa pahantekijät (muille ihmisille pahaa tehneet) kuin hyönteiset tuulilasiin. Luulet, että voit vain pyytää tekojasi anteeksi ja naps! niitä ei enää olekaan. Ei mene niin. 

Jumala armahtaa, minä en...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi