Karma kostaa
Muistakaa! Karma kostaa ennemmin tai myöhemmin. Vähäpätöisenä/heikkona pitämäsi ihminen saattaa koitua kohtaloksesi, kun ei ole enää mitään menetettävää.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Esim. minua värin kohdekleita ei ole koskaan karma rankaissut. Tuskin kovin monia muitakaan
Omalla kohdalla päinvastoin. Todella moni joka elämäni aikana minua väärin / kaltoin kohdellut nykypäivänä mullan alla. Vielä on muutama harva jäljellä
Jumala armahtaa minä en vain jumala voi minut tuomita ei kakaan muu. 🤨🤔😃
Vierailija kirjoitti:
Raiskataanko raiskaajat silmä silmästä raiskaus raiskauksesta hampaat hampaista ? Sianverta sianverestä Mooses . Yhwh tietää mitä te teette.
Ei viitti aina olla niin selkeä. Olisko rahaa tai muuta omaisuutta? Tarvitsetko käsiä tai jalkoja?
Vierailija kirjoitti:
Joo väsyneitä kliseitä voi hokea jos haluaa mutta vaikutusta muuhun ei ole
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että Jumala armahtaa pahantekijän. En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskataanko raiskaajat silmä silmästä raiskaus raiskauksesta hampaat hampaista ? Sianverta sianverestä Mooses . Yhwh tietää mitä te teette.
Ei viitti aina olla niin selkeä. Olisko rahaa tai muuta omaisuutta? Tarvitsetko käsiä tai jalkoja?
Tai tarvitsetko opettajaksesi kehitysvammaisen lapsen?
Jos ei karma kosta niin Karmala viimeistään kostaa inttipojille ja tytöille.
Hiljaisuus antaa pahantekijöille mahdollisuuden toimia. Pelko aiheuttaa hiljaisuutta. En suostu enää pelkäämään, sillä tiedän, että totuus on paras ase pahuutta vastaan.
Jos valitsee valheet ja vilpin eivät asiat muutu kuin korkeintaan huonommiksi. Valheiden valtakunta pysyy koossa vain jatkuvalla valehtelulla. Se on kovaa työtä.
Monet lääkärit ja hoitajat valehtelevat, mitä sylki suuhun tuo. Ovat kuin kultti. Jos et usko heidän valtaansa/oppeihinsa, olet hullu. Harhaoppinen. Muistuttaa ihan jotain lestaadiolaisuutta. Ytimessä on valta ja raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo väsyneitä kliseitä voi hokea jos haluaa mutta vaikutusta muuhun ei ole
Ei kiinosta tehdä vaikutusta keneenkään urpo mutta näin minä ajattelen.🤨🤔
Vierailija kirjoitti:
Esim. minua värin kohdekleita ei ole koskaan karma rankaissut. Tuskin kovin monia muitakaan
Miksi luulet niin? Karma toimii inkarnaatiosta toiseen, kunnes sielu on oppinut läksynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet niin? Karma toimii inkarnaatiosta toiseen, kunnes sielu on oppinut läksynsä.
On vain yksi elämä jokaisella ja tässä nimenomaisessa elämässä kärsitään se minkä joutuu kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi elämä jokaisella ja tässä nimenomaisessa elämässä kärsitään se minkä joutuu kärsimään.
Elämiä on lukemattomia. Tuleeko meille tappelu? Huutoäänestys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämiä on lukemattomia. Tuleeko meille tappelu? Huutoäänestys?
Ole vain ylimielinen ja katso miten elämässäsi käy. Toivottavasti et joudu olemaan yksin.
Moi Merja, teit vihdoinkin oman ketjun tälle, kiva.
Kyllä se sitten uskoo siihen karmaan kun perse leviää ja paikat tursuilevat, valkoiset hampaat mustuvat edestä ja menevät yhtä kieroon kun on koko ihminenkin. Akneakin tulee joskus aikuisillekin koko perunapellon edestä ja peräsuoli luiskahtaa ulos vaikka luuli löysän olevan vain ykköspussi. Jne.