Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19823)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei loisivia pummeja
ole puolisoina eikä ystävinäni ollut.
En itse ole opportunisti enkä siedä
tätä piirrettä ihmisissä. x
Loinen yäkx, oppurtunisti perusjamppa ja perusjaana, tasokkaat tyypit sitten omimmilla tasoillaan.
Toivon, että olisit vielä täällä sylissäni. Toivon, vaikka olet jo mennyt. Olet unohtanut minut. 💔
Hello, I love you
Won't you tell me your name?
Vierailija kirjoitti:
Elämän rakkauteen törmääminen laittaa elämän uuteen järjestykseen, vai mitä kaivattu? Meillä kävi niin molemmilla. Olisin valmis hyppäämään syleilyysi
Niin tekee. Ei pitäisi enää yllättyä mutta ei siihen valmistuakaan osaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän rakkauteen törmääminen laittaa elämän uuteen järjestykseen, vai mitä kaivattu? Meillä kävi niin molemmilla. Olisin valmis hyppäämään syleilyysi
Emilia. Tule viereeni.
En ole emilia.
Rakastan. Nuku hyvin. Sua vaille kipeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suuri osa yritysjohtajista on sisteja tai paatteja. Heitä on varmasti myös muissa johtotehtävissä, kuten valtionjohtajana. On kyllä vekkulia, että yhteiset asiamme ovat näiden tuholaisten käsissä.
Tunnen joitakin heistä, ja valitettavasti tuo on monen kohdalla totta.
Vaikuttavatko ne tunteisiisi, vai kaipaatko jotakuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia. Tule viereeni.
En ole emilia.
Ole kuka olet, tule viereeni. Olen muutenkin trolli, enkö tunne yhtään Emiliaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilpitön kysymys: Osaatko asettua toisen asemaan?
Kenelle esitit kysymyksen? Minä tunnen tuskaa kaikesta.
Mistä kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta ei oikein koskaan saanut selvää, että olitko oikeesti vapaa vai et. Ja se oli vasta ensimmäinen selvitettävä asia.
No et ilmeisesti kovin kummoinen kommunikoija ole, jos et tuota saanut kysyttyä.
Olisko siihen kuollut, et olis vastannut jotenkin ystävällisesti. Silloin kun se on selvää, se on selvää.
Vtun daiju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko E kun kauheassa jurrissa varattiin bileissä vessaa ja porukka lähes kusi housuun? Se mitä siellä tapahtui oli ainutlaatuista. En koskaan ole moista yhteyttä kokenut. Se yömme yhdessä oli tosi levollinen ja onnellistuttava kaikesta sekoilusta huolimatta. Silloin oli tosi hyvä olla. Sitä ei vieläkään ihan ymmärrä, mutta on jäänyt mieleen ikiajoiksi.
Ei minulle. En ole koskaan
jurribilettänyt. Ravintolat
ja baarit aina selvinpäin,
jos käväissyt moisessa olen.
Sinä tarkoituksella
tekaisit, sosiôpaatti kúsettaja.
E
Joo kato se oli sille toiselle E:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsityksestäni sinusta lohkeaa välillä palasia ja yhtäkkiä voi sortua paljonkin. Pelkään, että ne vievät pohjan pois. En tiedä, mikä sinussa on kovaa ydintä tai onko sitä ja ketä rakastan, jos sinua rakastan. Välillä koen, että muutat muotoa tai vaihdat paikkaa yhtäkkiä. Tavalliset lainalaisuudet eivät päde persoonallisuuteesi.
Olen tavallinen kiltti perustallukka, toki sen verran nopeaälyinen ja hetkessä elävä ymmärtääkseni ottaa kiinni heittämäsi pallo, sain kopin. Valitettavasti et käsittänyt tätä ja pidit huijarina sopeutuessani minulle luomaan osaan. Olen vakaa ja luotettava luonnoltain ja lojaali rakkaalleni. Yritin lähestyä, tulin torjutuksi ja estetyksi. Olen puolellasi.
Ei sulle.
Jääköhän tämä ikuiseksi mysteeriksi?
Vierailija kirjoitti:
En ole totaalisen uupunut siihen asetelmaan, että kelpaan toisella, kolmannella tai ties kuinka monennella kierroksella olevien leluksi sen jälkeen, kun elämän tärkeimmät asiat on jo tehty jonkun toisen kanssa. Nussikaa varatut toisten varattujen kanssa ennemmin.
Ekalla tai tokalla kierroksella ei välttämättä ole löytänyt sitä oikeaa, miksi edes vaihtaisi jos olisi??
Vilpitön kysymys: Osaatko asettua toisen asemaan?
Tietysti. Mitä vanhemmaksi on tullut, sitä paremmin.