Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (19824)
Vierailija kirjoitti:
Vilpitön kysymys: Osaatko asettua toisen asemaan?
Kyllä, olen myötätuntoinen mies.
Treffit peruttu! Kaivattu jättänyt! Stop the press. Nyt huomenna juorua!
Vierailija kirjoitti:
Hei X-mies. Halusin vaan sulta ilmaista rahaa. Ei muistella pahalla.
Ei ole ilmaista rahaa. Tämä on sähke Jumalalta,
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt jonkun kaivattu vaan lojuu! Tulkaa hakemaan.
Semmosta se on, kun ei uskalla.
En ole totaalisen uupunut siihen asetelmaan, että kelpaan toisella, kolmannella tai ties kuinka monennella kierroksella olevien leluksi sen jälkeen, kun elämän tärkeimmät asiat on jo tehty jonkun toisen kanssa. Nussikaa varatut toisten varattujen kanssa ennemmin.
Ei ole ilmaisia lounaita! Tapailumies lähetti laskun! Itkin kaivatuista liikaa ja nyt se ei vastaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Treffit peruttu! Kaivattu jättänyt! Stop the press. Nyt huomenna juorua!
Kondomi kyllä!
Muistatko E kun kauheassa jurrissa varattiin bileissä vessaa ja porukka lähes kusi housuun? Se mitä siellä tapahtui oli ainutlaatuista. En koskaan ole moista yhteyttä kokenut. Se yömme yhdessä oli tosi levollinen ja onnellistuttava kaikesta sekoilusta huolimatta. Silloin oli tosi hyvä olla. Sitä ei vieläkään ihan ymmärrä, mutta on jäänyt mieleen ikiajoiksi.
En kelpaa kaivatulle. Menin projektisaunaan. Täällä on tunnelmaa!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhteystietoja.
Kaikella on tarkoituksensa.
Vierailija kirjoitti:
En ole totaalisen uupunut siihen asetelmaan, että kelpaan toisella, kolmannella tai ties kuinka monennella kierroksella olevien leluksi sen jälkeen, kun elämän tärkeimmät asiat on jo tehty jonkun toisen kanssa. Nussikaa varatut toisten varattujen kanssa ennemmin.
Siis OLEN totaalisen uupunut. Aivot ja sormetkaan eivät enää kykene yhteistoimintaan.
Minulla ei loisivia pummeja
ole puolisoina eikä ystävinäni ollut.
En itse ole opportunisti enkä siedä
tätä piirrettä ihmisissä. x
Nähtäispä ens viikolla. Ikävä sua. Mietin vaan, että ehkä tein sillon viimeks jotain väärin etkä sen takia halua enää tulla sinne. Yritin kyllä olla varovainen, mutta sekin saatto olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei X-mies. Halusin vaan sulta ilmaista rahaa. Ei muistella pahalla.
Miksipä luulet, ettei mitään todella tapahtunut. Olen älykkäämpi meistä, eikä lokit minua huijaa, vaikka voivat viehättääkin.
Näin kaivatun kaksoisolennon! Menin selittämään miten oon viis vuotta joka päivä lähettänyt täällä terveisiä. Nyt oikea kaivattu sai tietää. Voi ei, ei halua nähdä ikinä enää.
"I love to watch you when you mess around with my mind
I go liquid, I go solid "