Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19823)
Terveiset Riikalle, Petterille ja Jussille! Olette meille kaikille palstalaisille rakkaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsityksestäni sinusta lohkeaa välillä palasia ja yhtäkkiä voi sortua paljonkin. Pelkään, että ne vievät pohjan pois. En tiedä, mikä sinussa on kovaa ydintä tai onko sitä ja ketä rakastan, jos sinua rakastan. Välillä koen, että muutat muotoa tai vaihdat paikkaa yhtäkkiä. Tavalliset lainalaisuudet eivät päde persoonallisuuteesi.
Olen tavallinen kiltti perustallukka, toki sen verran nopeaälyinen ja hetkessä elävä ymmärtääkseni ottaa kiinni heittämäsi pallo, sain kopin. Valitettavasti et käsittänyt tätä ja pidit huijarina sopeutuessani minulle luomaan osaan. Olen vakaa ja luotettava luonnoltain ja lojaali rakkaalleni. Yritin lähestyä, tulin torjutuksi ja estetyksi. Olen puolellasi.
Muun ohella et liity myöskään aiheeseen. =]
Mennään nyt kaipaussaunaan!!! Täällä on kaikki aakkoset! Hei nyt vähän juorukontsaa!!! Täällä on jonkun exä ja joku kaivattu vieläkin!!!
Vierailija kirjoitti:
Käsityksestäni sinusta lohkeaa välillä palasia ja yhtäkkiä voi sortua paljonkin. Pelkään, että ne vievät pohjan pois. En tiedä, mikä sinussa on kovaa ydintä tai onko sitä ja ketä rakastan, jos sinua rakastan. Välillä koen, että muutat muotoa tai vaihdat paikkaa yhtäkkiä. Tavalliset lainalaisuudet eivät päde persoonallisuuteesi.
Lisään vielä etten ole tusinatyyppi, minulla on tietoinen minä ja vilkas sisäinen maailma. Ja minulla on omatunto.
Kun ei muuta ole tiettävästi saatavilla, ottaa sitä, mitä on ulottuvilla. Olisi väärin edes vaatia muuta, etenkin jos itsellä on se sama olemassa jo.
Kova kilpailu näistä leluista!!! Tehdään tohtoreille testausarvosteluja!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaivatulleni !
Hyvää yötä kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmiset sulle pelinappuloita?
Ei. Naiset on mulle kuin ässäarpoja, koskaan ei tiedä mitä sieltä tulee. Tyhjiä arpoja paljon, muutama pieni voitto, mutta päävoittoa ei ole vielä tullut.
Hyvää yötä lähelle. Tutustuttaispa 😘😉
Vierailija kirjoitti:
Kun ei muuta ole tiettävästi saatavilla, ottaa sitä, mitä on ulottuvilla. Olisi väärin edes vaatia muuta, etenkin jos itsellä on se sama olemassa jo.
Vaaditko liikoja? Luuletko liikoja itsestäsi? Kysy jonkun kolkytvuotta vanhan tuttavuuden mielipide? Kannattaa. Saat hyväksyntää. Tai sitten et.
S-nainen. En minä olisi suostinut seksiä enempään. Älä kiusaa itseäsi muuta ajatellen. Sitä voisin yhå antaa, mutta en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kahden ihmisen kaikkeus, johon ei muita mahdu. Sellainen oli joskus, mutta ei koskaan meidän välillämme.
Kahden ihmisen kaikkeus.
Yhteenlinkittyminen.
Takapuoliin.
Tuijotus.
Yhdentyminen.
Miten herkkää.
Ai että.
Tunne syke.
Siellä.
Ei sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli flunssa. Illan hyvät pläänit peruuntuivat. Siksi Emily sydämessä, vaikkei tänä iltana pitänyt. Tulepa silittelen mua ja tuo kasvishamppari tullessas.
Tuollaisesta oudosta puolivillaisesta kaipailusta ei oo kuin haittaa muille plääneillesi 😄 mut jos oot kipee niin toisin kyllä ruokaa. Ja silittelynkin jos oot tarpeeksi harmittoman oloinen kipeä, niin ehkä parantuisit sitten nopeammin.
Chiliä hierot öljyn kanssa kämmenees ja alat vatkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä lähelle. Tutustuttaispa 😘😉
Onko sulla lupa siihen? Kannattaa kysyä mielipidepataljoonan näkemys, luuletko vaan, vai ahdisteletko jotain jonkun harhikin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
S-nainen. En minä olisi suostinut seksiä enempään. Älä kiusaa itseäsi muuta ajatellen. Sitä voisin yhå antaa, mutta en muuta.
Muttakun. Minähän halusin vaan puoli valtakuntaa ja ikuisen elämän. Tuhkimon lasikengät ja näkymättömyysviitan!
Otetaan vaan se saatavilla oleva lähin eikä enään muistella. Turha tulla kitisemään ikävää enään. miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vilpitön kysymys: Osaatko asettua toisen asemaan?
Aina
Hei X-mies. Halusin vaan sulta ilmaista rahaa. Ei muistella pahalla.
Kyllä.