Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19443)
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs nainen nuolemalla orgasmiin, mikäpä olisi kuumempaa? Ei mikään, mutta eivät osaa olla hiljaa. Miksi pitää puhua petikavereista? Sen pitäisi olla kahdenvälistä, jos ei muusta sovita.
Sais pettää rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs nainen nuolemalla orgasmiin, mikäpä olisi kuumempaa? Ei mikään, mutta eivät osaa olla hiljaa. Miksi pitää puhua petikavereista? Sen pitäisi olla kahdenvälistä, jos ei muusta sovita.
Sais pettää rauhassa?
Miksi pitää aina olettaa pahinta? Olen sinkku, mutta en silti pidä siitä, että kahdenvälisistä puhutaan muille.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso jätti sinun takiasi. Oletko tyytyväinen?
Olen😘 mutta ihmettelen mikset itse jättänyt puolisoasi
Vierailija kirjoitti:
Montakohan noita on?
Ei mua ole kuin yksi.
Sinkkunakaan ei tarvitse elää selibaatissa. Hassua, että sellaista odotetaan. Kai odotetaan, jos ollaan vihaisia siitä, että en ole selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset ex kaivatulle. Jatkan elämääni. Oli kiva kohdata.
Se oli hauskaa sen aikaa mitä illuusio kesti.
Vierailija kirjoitti:
On täysi mysteeri, miten ihminen on korvattavissa toisella sekunnin sadasosassa? Aivan kuin ihminen olisi otettavissa ja valittavissa kuin apteekin hyllyltä, mitä milloinkin tekee mieli.
Ei sieltä apteekin hyllyltäkään kaikkea noin vaan saa, kävin just yrittämässä.😀
Toiset pelailee, toiset ei. Haluan olla tekemisissä jälkimmäisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso jätti sinun takiasi. Oletko tyytyväinen?
Olen😘 mutta ihmettelen mikset itse jättänyt puolisoasi
Lasten takia
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunakaan ei tarvitse elää selibaatissa. Hassua, että sellaista odotetaan. Kai odotetaan, jos ollaan vihaisia siitä, että en ole selibaatissa.
Sinkkuna saa tehdä mitä huvittaa. Siksi aina ihmetyttääkin kaiken maailman perheelliset häntäheikit, miksi he eivä ole pysytelleet sinkkuina kun kerta tekee mieli useampaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysi mysteeri, miten ihminen on korvattavissa toisella sekunnin sadasosassa? Aivan kuin ihminen olisi otettavissa ja valittavissa kuin apteekin hyllyltä, mitä milloinkin tekee mieli.
Ei sieltä apteekin hyllyltäkään kaikkea noin vaan saa, kävin just yrittämässä.😀
Eikö kaunotar lämmennytkään? Juoksetko usein lämmittämässä?
Vierailija kirjoitti:
Toiset pelailee, toiset ei. Haluan olla tekemisissä jälkimmäisten kanssa.
Sama. Harmi, että kaipaamani henkilö kuuluu edellisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan noita on?
Ei mua ole kuin yksi.
Puhuinkin niistä naisista, joita yrität.
Jos syytät minua siitä, että et käy siellä, se on ihan oma ongelmasi. Voin toki jättäytyä pois, niin ei tartte uhriutua omista päätöksistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna saa tehdä mitä huvittaa. Siksi aina ihmetyttääkin kaiken maailman perheelliset häntäheikit, miksi he eivä ole pysytelleet sinkkuina kun kerta tekee mieli useampaa?
Minkä sille mahtaa että joku naikkonen aina väen vängällä haluaa suhteeseen. Milloin naimisiin, milloin lapsen, mitä milloinkin. Onhan se aika raskasta mutta miehen tehtävä.
Ihan itse jäit paikkakunnalle, vaikka olit lähdössä
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. V*tuttaa raskaasti aina se, jos kertovat kavereilleen. Kahden asioita ei kerrota, jos ei ole kysytty, onko se ok. Pitäisi olla itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt pysyä sinusta hyvin kaukana. Koitui ongelmia, joita ei olisi tullut, kun olisin tuon ymmärtänyt.
Onneksi lopulta ymmärsit 😇