Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19497)
Vastaamattomuus on myös vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt pysyä sinusta hyvin kaukana. Koitui ongelmia, joita ei olisi tullut, kun olisin tuon ymmärtänyt.
Semmosta se on kun varattuna kuikuilee muita.
Hän alkoi juosta perässä.
Sure 🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt pysyä sinusta hyvin kaukana. Koitui ongelmia, joita ei olisi tullut, kun olisin tuon ymmärtänyt.
Onneksi lopulta ymmärsit 😇
Tuollainen pistää miettimään,että täällä voi kuolata vuosia kaivattua ja jos sitten vaikka pääsee tutustumaan oikeasti ,on tulos tuollainen.
Täällä saa ainakin vapaasti kaivata, eikä se ole keneltäkään pois. Ikävöidäkin. Enkä aio unohtaa koskaan sitä miestä.
Lämmitin saunan ja istuin siellä yksin itkemässä sydämeni pohjasta, kun iso ikävä iski yllättäen. Kovat löylyt ja pahin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan aina irl-viesteihin.
Ärsyttää, että en ehkä pääse sinne missä näkisin sinut :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette varmasti luulleet minua monesti mieheksi. Ainakin aika monet flirttailivatkin jossakin kohdassa. Se on ihan hieno asia, eipä siinä.
Ja kukahan olet?
En viitsi kertoa, illuusionne särkyy.
Napakettu?
Minäkin menen saunaan miettimään kaipaamaani. Olisipa hän mukana. Ja illalla voitais yhdessä helliä toisiamme sohvalla. Paljon pusuja sinne, jos tätä luet.
Se, mitä ei juoksematta kävellen saavuta, se ei ole mua varten.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että en ehkä pääse sinne missä näkisin sinut :(
Sinnehän on vielä kuukausia. Ehdit kyllä järjestää vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan aina irl-viesteihin.
Itsekin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina
Minä myös. Ja ootan ja kaipaan viestiä kaipaamaltani.
Voin olla aloitteellinen kerran tai kaks.
Mahtaisitkohan tulla tapaamaan, jos sellaista ehdottaisin, ihan kaveripohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vähän ainakin kokeilla sua.
Pakettiin kuuluu ilmainen tutustumisjakso
Perinteinen huijaus siis. Ilmaisella koukkuun ja sit alkaa rahaa palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset pelailee, toiset ei. Haluan olla tekemisissä jälkimmäisten kanssa.
Sama. Ihmisillä ja tunteilla ei kuulu pelata. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, että olisib tosikko.
Eikä mun tapoihin kuulu kiusata muita.
Olen myös nainen, joka pitää siitä, että mies vie tilannetta ja on aloitteellinen. Osaten olla kuitenkin arvostava ja tasa-arvoinen.
Kiva että vastailette mun aloitukseen. Ei haittaa. 😊 Pelailu on mm. sitä, että jättää olennaisia asioita kertomatta. Mutta kun pelaa avoimin kortein, elämä on paljon helpompaa, eikä tarvii jälkikäteen syytellä muita omista mokista. Hyvä omatunto on paras päänalunen, sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kauan sitten tuntemani mies laittoi viestiä ja vain kysyi mitä kuuluu jne. En kehdannut vastata mitään. Häpeän itseäni olomuodossa, joka on yli 90kg enemmän kuin silloin kun tunsin hänet. Samasta syystä minua ja ketään muutakaan uutta miestä ei tule tämän elämän aikana. Laihduta? Nämä nahat ei palaudu vaan jäävät roikkumaan joka puolelle.
Ihmeeksi en sano, jos omaa ei kiinnosta, kun välillä halveksii ja haukkuu naisena, pitää välineenä ja välillä on niin imelää että.