Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18158)
Mä olen rehellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa rohkeita, mut kevyttä avointa seuraa, itsevarmoja omia itsejänne 🧡 Siten saa Antteja 😜😍 Toivon teille kaikille lykästämistä kaivattujenne suhteen tai jonkun uuden kipinän syttymistä näin kesän kynnyksellä!
Toiset etsii jotain arvokkaampaa, siihen vaaditaan vähän muutakin kuin alapää
😜😜😜
Kysyisit nyt h-tti soikoon jo jotain tilanteestani, niin voisin kertoa etsiväni kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Olet kertonut olevasi huijari.
Minun on erottava ketjusta. Ymmärrän, että se johtaa minut liian moniin ongelmiin ja asioiden vahingolliseen kieroutumiseen estäen todelliset tavoitteeni.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit nyt h-tti soikoon jo jotain tilanteestani, niin voisin kertoa etsiväni kämppää.
Mikä on tilanteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin omituista, että haluaa tavata, mutta ei halua. 🙃 Toki ymmärrän, että haluja voisi olla, mutta ei halua toteuttaa, koska haluaa jotakin muuta enemmän. Lopulta ei halua riittävästi.
Ei ole realistista tai järkevää tavata, jos asiat ovat siten kuin ne joillain ovat. Mitään hyvää ei siitä koituisi.
Ei mitään hyvää? No, kannattaako sitten kaipaillakaan tai antaa toiselle turhia toiveita?
Tossahan just ei anneta mitään toiveita kun ei kerta tavatakaan. Kaipaus on sitten kaipaajan oma henkkoht asia.
Eri
Paitsi että toinen haluaa, että kirjoitellaan täällä ja tarvitsee sitä ja se täyttää hänen tarpeensa. Minun tarpeillani ei ole väliä. Ota rippeet, joita pöydältä tippuu, tai ole ottamatta. Enempää ei tule. Se on tämän homman nimi.
Sitten etsit jostakin selkärangan ja alat katselemaan muuta, jos et kerran saa tältä henkilöltä mitä just sinäsinäsinä haluat. Ei kukaan ole sulle vastakaikua velkaa, sun pitää itse etsiä ihminen, jonka kanssa homma kohtaa. Kukaan ei pakota jumittamaan internetin keskustelupalstalla.
Mitä asia sulle kuuluu?
Mitä sulle itsellesi aloittajan kaipausviesti kuuluu? Ei mitään, mutta silti jankutat vaatimassa ja uhriutumassa tässä alla. Saa sullekin siis kommentoida.
Aloitusviesti on minun, joten kuuluu, enkä vaadi siinä mitään. Keskity sinä vain omaan kaipaukseesi, vaikka et sinä täällä kaipaa vaan kuvittelet olevasi suurikin paimen.
Tarkoitin tota viestiä, johon sä jäit inttämään vastaan. Ei se sulle kirjoitellut.
Turhaan mun kaipauksia arvailet sen kummemmin myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Kämppää? Et ole muuttamassa hienostoalueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä yksi tuollainen ystävä, joka ei todellakaan saa "parhaita puolia esiin". Pitäisi hankkiutua eroon siitä. Ystävien kanssa jotenkin hankalaa se eroon hankkiutuminen, parisuhdeasioissahan ihmisillä on helpompi ns. erota ja sanoa ettei kiinnosta enää.
Ystävä? Miten ihmeessä näin?
Ihmiset muuttuu. Hänellä muuttunut katse ja kaikki niistä vuosista, kun tutustuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, ja sä uskoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Joskus. Millä tavalla? Riippuu määrittelystä. Miten ois rehellinen huijari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Asteikolla 1-10, kuinka todennäköistä on pariutua kaipaamansa kanssa, jos on kaivannut ketjussa vuosia?
100%.
Onko kokemusta tai tietoa?
Ei kumpaakaan. Kunhan unelmoin turhaan että kohtaisin rehellisen ihmisen.
Oletko itse sellainen?
En täysin itselleni. Toisille yritän parhaani olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tilanteesi?
Etsin kämppää. Ei sulla ois tyhjää huonetta tai sängynreunaa?
Vierailija kirjoitti:
Kesä tulee
Tullaan mekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin omituista, että haluaa tavata, mutta ei halua. 🙃 Toki ymmärrän, että haluja voisi olla, mutta ei halua toteuttaa, koska haluaa jotakin muuta enemmän. Lopulta ei halua riittävästi.
Ei ole realistista tai järkevää tavata, jos asiat ovat siten kuin ne joillain ovat. Mitään hyvää ei siitä koituisi.
Ei mitään hyvää? No, kannattaako sitten kaipaillakaan tai antaa toiselle turhia toiveita?
Tossahan just ei anneta mitään toiveita kun ei kerta tavatakaan. Kaipaus on sitten kaipaajan oma henkkoht asia.
Eri
Paitsi että toinen haluaa, että kirjoitellaan täällä ja tarvitsee sitä ja se täyttää hänen tarpeensa. Minun tarpeillani ei ole väliä. Ota rippeet, joita pöydältä tippuu, tai ole ottamatta. Enempää ei tule. Se on tämän homman nimi.
Sitten etsit jostakin selkärangan ja alat katselemaan muuta, jos et kerran saa tältä henkilöltä mitä just sinäsinäsinä haluat. Ei kukaan ole sulle vastakaikua velkaa, sun pitää itse etsiä ihminen, jonka kanssa homma kohtaa. Kukaan ei pakota jumittamaan internetin keskustelupalstalla.
Mitä asia sulle kuuluu?
Mitä sulle itsellesi aloittajan kaipausviesti kuuluu? Ei mitään, mutta silti jankutat vaatimassa ja uhriutumassa tässä alla. Saa sullekin siis kommentoida.
Aloitusviesti on minun, joten kuuluu, enkä vaadi siinä mitään. Keskity sinä vain omaan kaipaukseesi, vaikka et sinä täällä kaipaa vaan kuvittelet olevasi suurikin paimen.
Tarkoitin tota viestiä, johon sä jäit inttämään vastaan. Ei se sulle kirjoitellut.
Turhaan mun kaipauksia arvailet sen kummemmin myöskään.
Sinähän täällä aina intät ja opastat. Taidat olla suurikin tietäjä. Ketjun otsikkoa et kuitenkaan pysty omaksumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Joskus. Millä tavalla? Riippuu määrittelystä. Miten ois rehellinen huijari?
Suomen kielialueella voi olla rehellinen huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Asteikolla 1-10, kuinka todennäköistä on pariutua kaipaamansa kanssa, jos on kaivannut ketjussa vuosia?
100%.
Onko kokemusta tai tietoa?
Ei kumpaakaan. Kunhan unelmoin turhaan että kohtaisin rehellisen ihmisen.
Mä en ainakaan halua bulldoggi naamasen kans mitään.
Eli tilannetajua.