Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (18119)

Vierailija
18081/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan niin hyvä match jos me ei oltais näin...

Vanhoja?

Vierailija
18082/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🤗👩..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18083/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulppaisin sun öljyvuodon, jos oisit mun Opel.

😁

Vierailija
18084/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa rohkeita, mut kevyttä avointa seuraa, itsevarmoja omia itsejänne 🧡 Siten saa Antteja 😜😍 Toivon teille kaikille lykästämistä kaivattujenne suhteen tai jonkun uuden kipinän syttymistä näin kesän kynnyksellä!

Se "kepeys" ja "avoin seura" riippuu ihan siitä toisesta. Joidenkin kanssa on helppoa ja luontevaa olla oma kepeä itsensä ja avoinkin jossain määrin, kun taas toisten kanssa lähinnä päinvastoin.

Myös se vaikuttaa, jos ei esim. olla juteltu oikeesti aikoihin. Se viestiminen on hankalampaa alussa

Ei mulla ole vanhojen tuttujen kanssa mitään ongelmaa, jos jossain törmää vaikka ihmiseen jonka nähnyt viimeksi tyyliin lapsena tai teininä.

Tarkoitin ihan sellaisia ihmisiä viestilläni, joita näkee livenä ja joihin tutustuu livenä. Erityisen avoin en ole koskaan, olen hitaasti lämpeävä kaikissa yhteyksissä. Mutta kepeä kyllä olen, ja sellainen kevyt small talk on mulle erittäin helppoa ja luontevaa. Rohkeasti puhun kaikille, ei ole sen kanssa ollut mitään ongelmaa koskaan. Hitaasti lämpeävyys taas ei liity mitenkään siihen, kuinka rohkeasti puhuu ja esiintyy.

Vierailija
18085/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa rohkeita, mut kevyttä avointa seuraa, itsevarmoja omia itsejänne 🧡 Siten saa Antteja 😜😍 Toivon teille kaikille lykästämistä kaivattujenne suhteen tai jonkun uuden kipinän syttymistä näin kesän kynnyksellä!

Se "kepeys" ja "avoin seura" riippuu ihan siitä toisesta. Joidenkin kanssa on helppoa ja luontevaa olla oma kepeä itsensä ja avoinkin jossain määrin, kun taas toisten kanssa lähinnä päinvastoin.

No ethän sinä niiden päinvastaisten kanssa mitään haluakaan. Vai haluatko. Raskasta seuraa sellaset jotka ei tuo sun parhaimpia puolia esiin. Sivu

Vierailija
18086/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli vasta mieleen, että mitäs jos tuo Anttihullu seksiaddikti onkin kaivattuni? Käsittääkseni hänellä on sen niminen työtoveri.

En ole 😜😍 Antti ei ole mun työtoveri. Ole huoleti.

Vierailija
18087/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli vasta mieleen, että mitäs jos tuo Anttihullu seksiaddikti onkin kaivattuni? Käsittääkseni hänellä on sen niminen työtoveri.

En ole 😜😍 Antti ei ole mun työtoveri. Ole huoleti.

Antti on Antti Holma, Daniel Daniel Ahola arvon Hokka Hullu. 

Vierailija
18088/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa ja pelottaa tulevaisuus. Voisinpa edes haaveilla että joku haluaisi kulkea rinnallani, kulkea pitkin polku poloista, jakamaan aamuteen.

Suloinen viesti! Toivottavasti löytyy. 😍

Vierailija
18089/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ethän sinä niiden päinvastaisten kanssa mitään haluakaan. Vai haluatko. Raskasta seuraa sellaset jotka ei tuo sun parhaimpia puolia esiin. Sivu

Se vähän riippuu, ja ihmisissä on monia puolia. Eri ihmissuhteissa on erilaiset dynamiikat, ja tilanteet tietysti myös vaihtelee (eli välillä joku käyttäytyy niin, että siinä on erittäin vaikea olla mitenkään kepeänä, vaikka sitä kepeääkin olemista on yleensä sen ihmisen kanssa, tai helppo tuoda ilmi ne omat tunteet sen kepeyden puutteen suhteen)

Oikeastaan tuo on mulle oleellista, että mun on helppo tuoda suoraan ilmi kulloisetkin kepeydet tai epäkepeydet. 

Vierailija
18090/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulppaisin sun öljyvuodon, jos oisit mun Opel.

Niinhän sä J olet tehnytkin ja monesti😉

Vierailija
18091/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan oman Anttini!

Homobaarista löytyy.

Vierailija
18092/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusu 😘

Oi ihana mies täältä tulee takaisin 😘

Vierailija
18093/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi antaa siimaa aina vain lisää? Miksi venyä ja joustaa, vaikka omaan suuntaan niin ei käy? Mitä muita syitä on kuin tyhmyys?

Kaverin puolesta

Sitä sinun pitää kysy itseltäsi.

Olen kysynyt, mutta kysyin nyt vielä arvovaltaiselta raadilta. Ajattelin, että jos jollakulla olisi jokin viisas neuvo. Täällä yleensä neuvoja tulee, mutta ei nyt, kun pyysin.

Vierailija
18094/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä yksi tuollainen ystävä, joka ei todellakaan saa "parhaita puolia esiin". Pitäisi hankkiutua eroon siitä. Ystävien kanssa jotenkin hankalaa se eroon hankkiutuminen, parisuhdeasioissahan ihmisillä on helpompi ns. erota ja sanoa ettei kiinnosta enää.

Vierailija
18095/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M🤍 M

Vierailija
18096/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä herja vaatii oikean hetken. Liian aikaisin se on hämmentävää ja liian myöhään se on noloo.

Vierailija
18097/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata säästää tarpeettomia asioita, kun niille ei ole mitään käyttöä. Esimerkiksi tunteet yhtä tyyppiä kohtaan. Ottaakohan kierrätyskeskus, eläinsuojeluyhdistys tai HelsinkiMissio vastaan lämpimiä tunteita? Ehkä ne tietäisivät sellaisia, jotka voisivat niitä vielä tarvita tai jopa etsiä.

Vierailija
18098/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa iltaa Säde. 

Vierailija
18099/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Asteikolla 1-10, kuinka todennäköistä on pariutua kaipaamansa kanssa, jos on kaivannut ketjussa vuosia?

100%.

Onko kokemusta tai tietoa?

Ei kumpaakaan. Kunhan unelmoin turhaan että kohtaisin rehellisen ihmisen. 

Vierailija
18100/18119 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä yksi tuollainen ystävä, joka ei todellakaan saa "parhaita puolia esiin". Pitäisi hankkiutua eroon siitä. Ystävien kanssa jotenkin hankalaa se eroon hankkiutuminen, parisuhdeasioissahan ihmisillä on helpompi ns. erota ja sanoa ettei kiinnosta enää.

Ystävä? Miten ihmeessä näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan