Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (17136)
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö huomenna illalla?
Se on mahdollista, jos sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat vasta maanisesti tuijottaa. Nehän on petoja.
Siksikö se kaivattu teki mitä teki. On kissa ja hänellä oli katse. Porautuva.
Mitä se sitten teki?
No tuijotti, villikatti, jota ei voinut sulkea häkkiin.
Mun sydän pakahtuu ajatuksesta että tää kevät olis meidän yhteinen alku. Pitkät kaipauksen vuodet olisivat vihdoin takana. Voisiko se olla totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan joka ilta seksiä ensimmäiset vuodet👀
Miksi rajoittua iltoihin? Myös aamulla ja päivällä voitais hommailla aina tilaisuuden tullen. Enhän mä ihan äkkiä sais susta tarpeekseni.
Ei mulla ainakaan olis aikaa nähdä joka päivä saati koko ajan. On harrastuksia ja muitakin ihmisiä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa pelastaa maailmaa liskoilta.
Ei taida olla sun tehtäväkään.
On koska haluan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun mielestä mun pitäisi tehdä sun kanssa? Mikä olisi aidosti viisasta, jos ajattelet asiaa myös minun kannaltani? Mitä sinä tekisit asemassani, jos tietäisit myös omat ajatuksesi?
Hmmm… mietitäänpä.. joo, nyt tiedän.
Panisin.
Vierailija kirjoitti:
Odotan jo perjantaita 💖
Minä kesäkuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin samikset vaaleissa farkuissamme.
Melkein kaikilla oli silloin vaaleat farkut. En muista, oliko minulla.
Tänään
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän pakahtuu ajatuksesta että tää kevät olis meidän yhteinen alku. Pitkät kaipauksen vuodet olisivat vihdoin takana. Voisiko se olla totta?
Voisi. Tarvitsee vain ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun mielestä mun pitäisi tehdä sun kanssa? Mikä olisi aidosti viisasta, jos ajattelet asiaa myös minun kannaltani? Mitä sinä tekisit asemassani, jos tietäisit myös omat ajatuksesi?
Nykyisin ajattelen että kannattaa olla aito, rehellinen ja rento. Elämä on liian lyhyt teeskentelemiseen ja todellisten juttujen, isojen asioiden loputtomaan panttaamiseen. Neuvon että anna mennä vaan! Minuun voit luottaa, kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa taas. Nainen on luonnostaan lempeä, mutta usein mies tekee naisesta riidan haluisin olennon.
Toksiset miehet..
Sivusta
Nuku hyvin. Missä sitten menetkin. Kovin on vaikea ajatuksiasi tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän peto se koira on. Kissahan on lisäksi saaliseläin, toisin kuin koiraeläimet. Se katselee silmät levollisesti sirrissä, eikä vaativasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksikö se kaivattu teki mitä teki. On kissa ja hänellä oli katse. Porautuva.
Mitä se sitten teki?
No tuijotti, villikatti, jota ei voinut sulkea häkkiin.
Oletko varma, ettet itse tuijottanut ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisin tutustunut johonkin realistiseen.
Ai johonkuhun, josta voisi tulla jotakin?
Niin... Tosin sellaisia ei ole helppo löytää ja ympäristöt ja ihmisten elämät ovat haastavia joka tapauksessa joka paikassa.
Millainen pitäisi olla, että voisi tulla?
Kuumotus kuten kaipaamani nainen.
Miks hänen kans ei sitten tule?
Hän oli varattu.
Entäs jos ei ole enää?
Sitten hän varmaan osaa kertoa kiinnostuksensa, aikuinen ihminen.
Sivusta taas. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm… mietitäänpä.. joo, nyt tiedän.
Panisin.
Herra on hyvä ja tulee otettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kissat tai kissaihmiset eivät koskaan ole mun juttu. Ja miten se sattuukin, että ovat aina sellaisia hörhöjä.
Samalla myös koiraihmisiä älykkäämpiä. Tutkittu juttu.
Täysin avoimesti ihan ookoona. En ole ajatellut edes asiaa kun se ei merkitse mitään. En osaa sanoa siitä sen kummemmin mitään kun ikä on ihan yhdentekevä asia eikä mielestäni edes erityisen paljon. Menee normaalin vaihteluvälin sisään mitä laittaisin hakukriteereiksi yms.
Ei ollut friendzonetus. Oot jollain ihan omalla superhyperspecialzonella. Ystävämaininnat on ehkä yritys ilmaista sitä, että miten ikinä asiat meneekin niin oot rakas ja olen iloinen jos sä oot iloinen. Kun sanoja ei kuitenkaan ole jotka kuvaisi asioita, niin en tiedä miten mun pitäisi kutsua sua.
Karkasinko? En kai. Luulen että sä oot osasyy, joka hämmentää ihmisiä ja ne ei tiedä mitä pitäisi ajatella. Enkä tiedä itsekään. Oon liian monimutkainen ja on helpompi olla omassa rauhassa kuin toivoa että pään sisäinen sotku tulisi ymmärretyksi. En tiedä itsekään mitä teen. Oon vaan ja elän sekunti kerrallaan kai. Tän enempää en viitsi kirjoittaa omista fiiliksistä kun aina joku loukkaantuu.