Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (17134)
Vierailija kirjoitti:
Sulla ja yläkerran herralla on yksi yhteinen piirre. Kummaltakin voi rukoilla toivomaansa, mutta kumpikaan ei kuule.
Kuulee, mutta vastaus ei tule silloin, kun sinä halut vaan silloin, kun Herra haluaa...niin tai minä.😁
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Suru sisälläni on eikä valoa näkyvissä.
Lähetän täältä voimaa ja valoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi sinua takaisin vaikka olisit viimeinen mies maailmassa. Enkä vaikka sinulla olisi miljoona rahaa ja halua antaa sitä.
Miksi oletat, että joku, jota et kaipaa on täällä?
Miksi kyselet tyhmiä? Miksi oletat että haluan vastata sinulle?
Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa.
Sivu.
Toivotin sulle jo hyvää yötä, vaikka odottelen vielä kaukaista vierasta. Huomenna laitan sitten viestiä jo aamusta. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Sua kaipaan, oi, marja-Leena. T, Seppo-Kalevi-Antero. Ps. Vaikka nakki on löysä, on sydän täynnä simaa.
Sä kirjoitat Marja-Leenalle, mä Marja-Leenasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivotin sulle jo hyvää yötä, vaikka odottelen vielä kaukaista vierasta. Huomenna laitan sitten viestiä jo aamusta. Öitä.
Ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt unten maille muruseni. Pidä mulle peukkuja huomiseksi.
Vai keskiviikoksi?
Huomiseksi
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla, Mies, todella sekaisin. 🥺
Sinusta, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ja yläkerran herralla on yksi yhteinen piirre. Kummaltakin voi rukoilla toivomaansa, mutta kumpikaan ei kuule.
Kuulee, mutta vastaus ei tule silloin, kun sinä halut vaan silloin, kun Herra haluaa...niin tai minä.😁
sivusta
Sepä se. Kumpikin yhtä säästeliäitä tässä kohtaa.
Oli jotain ideoita, mutta ne ovat aika säälittäviä ja nyt ei riitä paukut. Väkisin niitä ei voi vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta, kyllä.
No, olet ihana sekaisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Näetköhän vielä samaa lämpöä kuin silloin alussa?
En oikeastaan. Jäätä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin sinuun 2023. Tai no, ilmeisesti jo paljon aikaisemmin, mutta tuolloin lähti lopullisesti sokka irti. Hyvää yötä, kauniita unia..
Mitä tapahtui 2023?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se joskus on kun rakastuu yksipuolisesti.
Kaipaan sinua elämääni, mutta mieluummin kai unohtaisin. Syy: koska et tule. Hyvää yötä.