Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (17005)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää liian mukava, näin sujuu koko elämä paremmin.
Suomeksi sanottuna oot siis aina ollut mulkku.
En mutta näin se koetaan ja näin on pakko olla jotta voi elää.
Ei suinkaan. Itse ainakin yritän olla sitä mukavampi ihmisille mitä enemmän on kokemusta karttunut.
Sinä et nyt ymmärrä, olen ollut tässä mukava teille kolme vuotta ja vihaatte silti. Miten hyvin toimivat siis nämä ohjeenne?
Ei E. Mä vasta alle 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tasaiset tunteet sitä yhtä naista kohtaan on kokoajan ollut. Sama deja poo, sama sotku, eri päivä. Paska haisee silti.
Mene pesulle, niin et haise.
Oon putipuhdas. Narskun pieruja en jää tänne haistelemaan. Synkästä suolesta peräisin olevaa shittiä ei kannata haistella, maistella eikä kuunnella. Myrkyllistä kaasutusta läpimädältä muidulta.
Kuulostat läpeensä hullulta. 😳
Kaasuvalotus (engl. gaslighting) on henkisen väkivallan ja manipuloinnin muoto, jossa tekijä saa uhrinsa epäilemään omaa muistiaan, havaintojaan, todellisuudentajuaan tai mielenterveyttään. Se on hidasta, tarkoituksellista harhaanjohtamista, jossa totuus kiistetään, asioita vähätellään tai valehdellaan suoraan.
Ei ihme jos tuntuu kaasuvalotukselta kun täällä harhailee omimassa tuntemattomien viestejä.
Ihan päin naamaa on valehdeltu ja tehty kaikkea muutakin pahaa, mitä mieleen voi tulla. Ihan siitä asti, kun narsku astui kuvioihin. Muuttaa kaiken ympäriltään pskaksi.
Siis puhutko sä kaipaamastasi ihmisestä noin? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kaipaan vielä hienosäätöä.
Manifestoin rauhallisen oman alueen, kuvittelen ympärilleni puhtaan ympyrän joka loistaa vaaleaa viileää valoa ja energiaa. Kiitos että saan elää rauhassa omassa voimassani.
Se helpottaa, kun katkaisee kaiken kommunikoinnin negatiivisten raivoajien kanssa. Laskee vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja siirtyy jonkin mukavan asian pariin. T. Kokemus
Ei auta kun koko ajan te roikutte minussa. En myöskään jätä elämääni elämättä vain teidän takianne. Kaikki ohjeet eivät toimi kaikkiin ihmisiin.
Ei tarvitse kommentoida nollasisältöä viesteihin jotka eivät ole sulle tarkoitettuja, kiitos.
Ihanaa kun te käytätte mun kirjoittamia juttuja. Kiitos myös sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää liian mukava, näin sujuu koko elämä paremmin.
Suomeksi sanottuna oot siis aina ollut mulkku.
En mutta näin se koetaan ja näin on pakko olla jotta voi elää.
Ei suinkaan. Itse ainakin yritän olla sitä mukavampi ihmisille mitä enemmän on kokemusta karttunut.
Sinä et nyt ymmärrä, olen ollut tässä mukava teille kolme vuotta ja vihaatte silti. Miten hyvin toimivat siis nämä ohjeenne?
Ei E. Mä vasta alle 2 vuotta.
J 3v. Kyllä riitti.
*Vauva.fi käyttäjänä alle
2 vuotta, tarkennus. x
Vierailija kirjoitti:
sain taas elämästä kiinni - ja mikä parasta, en miettinyt kaivattua hetkeäkään
Löysit tiesi palstalle ja vakuuttelet ettet mieti hetkeäkään kaivattuasi 😁😁
Rakastuin, -tin. Ole onnellinen. Kaikkea parasta sinulle <3
Olen mä aika hlvetin leppoisa/lunki nallukarhu ollut ottaen huomioon kôprofiilien, pêdarihörhöjen ja ryppyreikähuutelijoiden kommentit, huhuhuh. Aivan järjettömän järkyttäviä sekoboltseja kimpussa, ei teillä kellään
taida olla mitään tällaisia kokemuksia
minuun verrattuna. Ei edes eturivin julkimoilla. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sain taas elämästä kiinni - ja mikä parasta, en miettinyt kaivattua hetkeäkään
Löysit tiesi palstalle ja vakuuttelet ettet mieti hetkeäkään kaivattuasi 😁😁
Tänään vajosin taas tähän suohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluumin hetken odotus ja tutustelu, kun heti ehdottaa kirkon varaamista😅
Mikä aika on sinusta hetki? Viikkoja, kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä?
Menee ehkä ohi aiheen ja sivustakin olen, mutta tiedän pareja, jotka on karauttaneet avioliiton satamaan tyyliin muutaman kuukauden tuntemisella ja eläneet siitä saakka yhdessä onnellisina vuosikymmeniä. Sanoneet, että sen vain tietää, kun tietää.
Minä tiedän yhden. Puolen vuoden päästä alusta olivat naimisissa.
Ja toisaalta on niitä, jotka jahkailee sitoutumista vuosikaudet, lopulta ehkä raahautuvat vihille ja eroavat siitä vuoden parin päästä.
Joo noi parit on outoja. Ensin ollaan vaikka 10 vuotta yhdessä, sitten mennään yhtäkkiä vihille tai tehdään lapsi ja sitten erotaan.
Moni väkivaltainen suhde etenee alkuun vauhdilla. Saadaan toinen nopeasti "loukkuun" ja alkaa sen jälkeen näkyä tosellinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä aika hlvetin leppoisa/lunki nallukarhu ollut ottaen huomioon kôprofiilien, pêdarihörhöjen ja ryppyreikähuutelijoiden kommentit, huhuhuh. Aivan järjettömän järkyttäviä sekoboltseja kimpussa, ei teillä kellään
taida olla mitään tällaisia kokemuksia
minuun verrattuna. Ei edes eturivin julkimoilla. x
Älä nosta itseäsi! Sinä et ole mikään julkimo! Olet anonyymipalstan häirikkö!
Minulla ei ole mahdollisuutta valita sinua. On ainoastaan mahdollisuus valita sinut pois, mutta sitä en haluaisi. Haluaisin valita sinut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuutta valita sinua. On ainoastaan mahdollisuus valita sinut pois, mutta sitä en haluaisi. Haluaisin valita sinut.
Mikä sua estää valita juuri hänet?
Kunpa mä olisin joskus jollekin merkityksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Toista ei voi pakottaa rakastamaan
Rakkaudessa yhden valinta ei riitä. Myös toisen täytyy valita vastavuoroisesti. Siksi on miltei mystistä, että kaksi ihmistä voivat päätyä valitsemaan juuri toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluumin hetken odotus ja tutustelu, kun heti ehdottaa kirkon varaamista😅
Mikä aika on sinusta hetki? Viikkoja, kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä?
Menee ehkä ohi aiheen ja sivustakin olen, mutta tiedän pareja, jotka on karauttaneet avioliiton satamaan tyyliin muutaman kuukauden tuntemisella ja eläneet siitä saakka yhdessä onnellisina vuosikymmeniä. Sanoneet, että sen vain tietää, kun tietää.
Minä tiedän yhden. Puolen vuoden päästä alusta olivat naimisissa.
Ja toisaalta on niitä, jotka jahkailee sitoutumista vuosikaudet, lopulta ehkä raahautuvat vihille ja eroavat siitä vuoden parin päästä.
Ja sitten on ihan kaikkea noiden väliltä. Kukaan ei tiedä mikä toimii omassa tilanteessa, joten turha vertailla muiden kertomuksia. Sivusta
Ei tarvitse kommentoida nollasisältöä viesteihin jotka eivät ole sulle tarkoitettuja, kiitos.