Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20968)
*Vauva.fi käyttäjänä alle
2 vuotta, tarkennus. x
Vierailija kirjoitti:
sain taas elämästä kiinni - ja mikä parasta, en miettinyt kaivattua hetkeäkään
Löysit tiesi palstalle ja vakuuttelet ettet mieti hetkeäkään kaivattuasi 😁😁
Rakastuin, -tin. Ole onnellinen. Kaikkea parasta sinulle <3
Olen mä aika hlvetin leppoisa/lunki nallukarhu ollut ottaen huomioon kôprofiilien, pêdarihörhöjen ja ryppyreikähuutelijoiden kommentit, huhuhuh. Aivan järjettömän järkyttäviä sekoboltseja kimpussa, ei teillä kellään
taida olla mitään tällaisia kokemuksia
minuun verrattuna. Ei edes eturivin julkimoilla. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sain taas elämästä kiinni - ja mikä parasta, en miettinyt kaivattua hetkeäkään
Löysit tiesi palstalle ja vakuuttelet ettet mieti hetkeäkään kaivattuasi 😁😁
Tänään vajosin taas tähän suohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluumin hetken odotus ja tutustelu, kun heti ehdottaa kirkon varaamista😅
Mikä aika on sinusta hetki? Viikkoja, kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä?
Menee ehkä ohi aiheen ja sivustakin olen, mutta tiedän pareja, jotka on karauttaneet avioliiton satamaan tyyliin muutaman kuukauden tuntemisella ja eläneet siitä saakka yhdessä onnellisina vuosikymmeniä. Sanoneet, että sen vain tietää, kun tietää.
Minä tiedän yhden. Puolen vuoden päästä alusta olivat naimisissa.
Ja toisaalta on niitä, jotka jahkailee sitoutumista vuosikaudet, lopulta ehkä raahautuvat vihille ja eroavat siitä vuoden parin päästä.
Joo noi parit on outoja. Ensin ollaan vaikka 10 vuotta yhdessä, sitten mennään yhtäkkiä vihille tai tehdään lapsi ja sitten erotaan.
Moni väkivaltainen suhde etenee alkuun vauhdilla. Saadaan toinen nopeasti "loukkuun" ja alkaa sen jälkeen näkyä tosellinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä aika hlvetin leppoisa/lunki nallukarhu ollut ottaen huomioon kôprofiilien, pêdarihörhöjen ja ryppyreikähuutelijoiden kommentit, huhuhuh. Aivan järjettömän järkyttäviä sekoboltseja kimpussa, ei teillä kellään
taida olla mitään tällaisia kokemuksia
minuun verrattuna. Ei edes eturivin julkimoilla. x
Älä nosta itseäsi! Sinä et ole mikään julkimo! Olet anonyymipalstan häirikkö!
Minulla ei ole mahdollisuutta valita sinua. On ainoastaan mahdollisuus valita sinut pois, mutta sitä en haluaisi. Haluaisin valita sinut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuutta valita sinua. On ainoastaan mahdollisuus valita sinut pois, mutta sitä en haluaisi. Haluaisin valita sinut.
Mikä sua estää valita juuri hänet?
Kunpa mä olisin joskus jollekin merkityksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Toista ei voi pakottaa rakastamaan
Rakkaudessa yhden valinta ei riitä. Myös toisen täytyy valita vastavuoroisesti. Siksi on miltei mystistä, että kaksi ihmistä voivat päätyä valitsemaan juuri toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluumin hetken odotus ja tutustelu, kun heti ehdottaa kirkon varaamista😅
Mikä aika on sinusta hetki? Viikkoja, kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä?
Menee ehkä ohi aiheen ja sivustakin olen, mutta tiedän pareja, jotka on karauttaneet avioliiton satamaan tyyliin muutaman kuukauden tuntemisella ja eläneet siitä saakka yhdessä onnellisina vuosikymmeniä. Sanoneet, että sen vain tietää, kun tietää.
Minä tiedän yhden. Puolen vuoden päästä alusta olivat naimisissa.
Ja toisaalta on niitä, jotka jahkailee sitoutumista vuosikaudet, lopulta ehkä raahautuvat vihille ja eroavat siitä vuoden parin päästä.
Ja sitten on ihan kaikkea noiden väliltä. Kukaan ei tiedä mikä toimii omassa tilanteessa, joten turha vertailla muiden kertomuksia. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kunpa mä olisin joskus jollekin merkityksellinen.
Kirjoitat kuin minun kynästäni. 🤗.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista ei voi pakottaa rakastamaan
En ole tollo.
Olisipa noissa tunnisteet niin näkisit etten kirjoita tuollaista kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua estää valita juuri hänet?
Hänet on jo valittu, eikä hän valitse minua.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa yhden valinta ei riitä. Myös toisen täytyy valita vastavuoroisesti. Siksi on miltei mystistä, että kaksi ihmistä voivat päätyä valitsemaan juuri toisensa.
Jep ja silloin ei kannata jarrutella liiaksi.
J 3v. Kyllä riitti.