Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (17133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi sinua takaisin vaikka olisit viimeinen mies maailmassa. Enkä vaikka sinulla olisi miljoona rahaa ja halua antaa sitä.
Mene jo vihdoin muualle täältä, kun et kaipaa!
Ei kuulu sinulle, pidä kitasi kiinni ja siirrä katseesi omaan pöytääsi. Täällä ei ole sinulle mitään nähtävää.
En ole henkilö, jolle luulet puhuvasi. Sinä et vain osaa lukea. Perusta vihaketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluumin hetken odotus ja tutustelu, kun heti ehdottaa kirkon varaamista😅
Mikä aika on sinusta hetki? Viikkoja, kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä?
Menee ehkä ohi aiheen ja sivustakin olen, mutta tiedän pareja, jotka on karauttaneet avioliiton satamaan tyyliin muutaman kuukauden tuntemisella ja eläneet siitä saakka yhdessä onnellisina vuosikymmeniä. Sanoneet, että sen vain tietää, kun tietää.
Minä tiedän yhden. Puolen vuoden päästä alusta olivat naimisissa.
Näköjään kaipaan vielä hienosäätöä.
Manifestoin rauhallisen oman alueen, kuvittelen ympärilleni puhtaan ympyrän joka loistaa vaaleaa viileää valoa ja energiaa. Kiitos että saan elää rauhassa omassa voimassani.
Oispa oma rakas, jonka kainaloon kellahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ehkä ohi aiheen ja sivustakin olen, mutta tiedän pareja, jotka on karauttaneet avioliiton satamaan tyyliin muutaman kuukauden tuntemisella ja eläneet siitä saakka yhdessä onnellisina vuosikymmeniä. Sanoneet, että sen vain tietää, kun tietää.
Ja toisaalta on niitä, jotka jahkailee sitoutumista vuosikaudet, lopulta ehkä raahautuvat vihille ja eroavat siitä vuoden parin päästä.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää liian mukava, näin sujuu koko elämä paremmin.
Suomeksi sanottuna oot siis aina ollut mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Manifestoin rauhallisen oman alueen, kuvittelen ympärilleni puhtaan ympyrän joka loistaa vaaleaa viileää valoa ja energiaa. Kiitos että saan elää rauhassa omassa voimassani.
Se helpottaa, kun katkaisee kaiken kommunikoinnin negatiivisten raivoajien kanssa. Laskee vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja siirtyy jonkin mukavan asian pariin. T. Kokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta näin se koetaan ja näin on pakko olla jotta voi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta on niitä, jotka jahkailee sitoutumista vuosikaudet, lopulta ehkä raahautuvat vihille ja eroavat siitä vuoden parin päästä.
Joo noi parit on outoja. Ensin ollaan vaikka 10 vuotta yhdessä, sitten mennään yhtäkkiä vihille tai tehdään lapsi ja sitten erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Itse ainakin yritän olla sitä mukavampi ihmisille mitä enemmän on kokemusta karttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se helpottaa, kun katkaisee kaiken kommunikoinnin negatiivisten raivoajien kanssa. Laskee vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja siirtyy jonkin mukavan asian pariin. T. Kokemus
Ei auta kun koko ajan te roikutte minussa. En myöskään jätä elämääni elämättä vain teidän takianne. Kaikki ohjeet eivät toimi kaikkiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin samikset vaaleissa farkuissamme.
Melkein kaikilla oli silloin vaaleat farkut. En muista, oliko minulla.
Kauan katsoin sinua syvälle silmiin
Kauan katsoin, katsoin ja ajattelin
Kenties kerran vihille käydä saamme
Kenties kerran olet rinnallain
sain taas elämästä kiinni - ja mikä parasta, en miettinyt kaivattua hetkeäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Itse ainakin yritän olla sitä mukavampi ihmisille mitä enemmän on kokemusta karttunut.
Sinä et nyt ymmärrä, olen ollut tässä mukava teille kolme vuotta ja vihaatte silti. Miten hyvin toimivat siis nämä ohjeenne?
Syötin lapaan.Menikö maila rikki vai ammuitko ohi? Sitä en nähnyt.
Älkää paskoko koko merta täyteen, vaikka fishing expedition epäonnistuisi. Siellä riittää kaloja myös muille.
So long Satan's favorites!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi sinua takaisin vaikka olisit viimeinen mies maailmassa. Enkä vaikka sinulla olisi miljoona rahaa ja halua antaa sitä.
Mene jo vihdoin muualle täältä, kun et kaipaa!
Ei kuulu sinulle, pidä kitasi kiinni ja siirrä katseesi omaan pöytääsi. Täällä ei ole sinulle mitään nähtävää.
Kuulosti ihan Krisseltä.